Jump to content
IGNORERAD

Hej jag heter Viper


janne_h

Recommended Posts

 

Hej allihopa!

Idag kom någon på besök som sa att jag hade växt. Så dom mätte min mankhöjd.

Och den hade ökat 4cm sen i somras.

Jag har nu en mankhöjd på 69 cm

post-3145-1381936713,19_thumb.jpg

Men detta beror nog på all mjölk jag druckit sen jag var liten valp.

Drick mjölk så blir du stor o stark!

Mvh Viper

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 210
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    109

  • audirs2

    21

  • BBJ

    8

  • Robbanthai

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej allihopa!

Nu ser jag till att dörrarna hemma inte står öppna.

Mvh Viper

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nar kan Cobra gora 1 besok ?

 

Det är väl bara att höra av dig.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa!

Nu ser jag till att dörrarna hemma inte står öppna.

Mvh Viper

Inga repor i dörren...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga repor i dörren...?

 

Inga större problem. Man får hålla efter klorna. Samt att jag egentligen lärt honom att putta igen dörren med nosen. Dock har han själv kommit på att tassen ger bättre knuff. Vilket tyder på en viss intelligens.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Trevligt och se dina bilder.

När blir det Thailand igen för dig?

 

Själv så va jag med Husse på hans jobb i stan och det blev en promenad i underbart höst väder.

 

post-8360-0-54765900-1384181602_thumb.jp

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt och se dina bilder.

När blir det Thailand igen för dig?

Själv så va jag med Husse på hans jobb i stan och det blev en promenad i underbart höst väder.

Det blir nog inget mera Thailand för Viper om vi inte stannar över vintern eller nånting. Han trivs som fisken i vattnet i Sverige. Inte minst för temperaturen. Dock är han saknad i kudchum yasothon. Då en massa hundar kommer in på gården som inte har här att göra.

Ninja gör sitt bästa för att skrämma ut dom men storleken på Ninja gör tyvärr att dom inte bryr sig så mycket.

Så vi får se om Viper får barn i framtiden som kan fylla ut saknaden i yasothon?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Så viper stannar i kalla Sverige och får känna på en varga vinter?

Fast vinter är skönt då man inte blir skitig och det är inga fästingar.

Gräva och leta efter saker i snön är det bästa som finns.

Jag följer inte med min husse i vinter heller utan är hemma och leker.

 

//Jezzi

 

post-8360-0-98999800-1384183275_thumb.jp

post-8360-0-76247000-1384183396_thumb.jp

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så viper stannar i kalla Sverige och får känna på en varga vinter?

Fast vinter är skönt då man inte blir skitig och det är inga fästingar.

Gräva och leta efter saker i snön är det bästa som finns.

Jag följer inte med min husse i vinter heller utan är hemma och leker.

//Jezzi

Precis tror att det blir Ninja som får åka mellan Sverige och Thailand?

Då han är tillräckligt liten för att åka inne i kabinen.

Vi får se vad som händer. Men Viper är i Sverige tills vidare.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej på er allihopa. Och God Jul!

Jag har redan fått en Julklapp.

Det är en kampleksak med 2 repbollar i varsin ände som är skön att bita i. Just nu leker jag och Toby med den och drar i varsin ände.

post-3145-1387887023,72_thumb.jpg

Mvh Viper

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Precis tror att det blir Ninja som får åka mellan Sverige och Thailand?

Då han är tillräckligt liten för att åka inne i kabinen.

Vi får se vad som händer. Men Viper är i Sverige tills vidare.

 

Får man verkligen ha djur inne i kabinen med tanke på alla allergiker och astmatiker?

Det vore nog inte så kul om någon med astma kilade vidare för att det finns folk som tar med jycken på resan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man verkligen ha djur inne i kabinen med tanke på alla allergiker och astmatiker?

Det vore nog inte så kul om någon med astma kilade vidare för att det finns folk som tar med jycken på resan.

Nu är det ju inte så att kabinen är full av hundar som springer runt å juckar sovande människor på benen, utan några få smådjur som sitter i bur.

Ja man får ha djur i kabinen.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man verkligen ha djur inne i kabinen med tanke på alla allergiker och astmatiker?

Det vore nog inte så kul om någon med astma kilade vidare för att det finns folk som tar med jycken på resan.

Kan dom vara i bur som passar in under sätet så ja!

Hund allergi är väl uteslutande i samband med kontakt med hunden?

Bara för att man vistar sig i samma rum lär inte ge någon allergisk reaktion. Tänk på att det vara inte så länge sen som man kunde välja mellan rökare o icke rökare.

Hur många i icke rökaravdelningen avled?

Det är tillåtet på dom flesta bolag. Dessutom så ger dvärgpinscher knappast några reaktioner. Då dom nästan är hårlösa.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Nu är det ju inte så att kabinen är full av hundar som springer runt å juckar sovande människor på benen, utan några få smådjur som sitter i bur.

Ja man får ha djur i kabinen.

 

Skönt att man slipper juckande hundar på flyget åtminstone......

 

 

Jag har en kompis som har kraftiga allergireaktioner av hund, så kraftiga att han får problem bara han träffar hundägare.

Jag vet inte riktigt vilka bolag du har flugit med, de jag har flugit med de senaste 20 åren har inte haft rökavdelning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en kompis som har kraftiga allergireaktioner av hund, så kraftiga att han får problem bara han träffar hundägare.

Jag vet inte riktigt vilka bolag du har flugit med, de jag har flugit med de senaste 20 åren har inte haft rökavdelning.

Jo det kan ju så vara. Men sådana personer blir ju lika drabbade huruvida hunden är med eller inte. Då håren som sitter på kläderna sitter kvar på kläderna när dom sätter sig i planet.

Så där spelar ju hundens närvaro ingen som helst roll.

Sen är det ju även så att dom flesta raser som är så små att dom kan vara i kabinen, fäller inget hår alls.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa! Idag har jag och Matthew lekt med min leksakleksak. Mvh Viper

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hej allihopa!

Det är vår i luften nu. Så Janne har idag varit iväg och inhandlat en cykel. Sen har Janne cyklat och jag har sprungit 3 km. Så jag är ganska trött nu.

Mvh Viper

post-3145-1394287286,81_thumb.jpg

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa!

Det är vår i luften nu. Så Janne har idag varit iväg och inhandlat en cykel. Sen har Janne cyklat och jag har sprungit 3 km. Så jag är ganska trött nu.

Mvh Viper

 

Va, fick du inte åka med? Det finns ju faktiskt fina cykel-vagnar att haka på efter cykeln. Grinig och snål husse du har :giggle:

 

Mv h

BBJ

:y15:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va, fick du inte åka med? Det finns ju faktiskt fina cykel-vagnar att haka på efter cykeln. Grinig och snål husse du har :giggle:

Mv h

BBJ

:y15:

Nja nu var ju hela vitsen med det hela att jag ville springa. Då jag tycker att det är roligt.

Ska jag åka så åker jag hellre i våran Lexus... :)

Mvh Viper

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag åka så åker jag hellre i våran Lexus...

 

Du får väl köra hoppas jag :y2:

 

Mvh

BBJ

:y15:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa!

Det är vår i luften nu. Så Janne har idag varit iväg och inhandlat en cykel. Sen har Janne cyklat och jag har sprungit 3 km. Så jag är ganska trött nu.

Mvh Viper

 

Men nästa gång blir det roligare för då ska husse ha halsband å koppel och jag bestämmer takten... 

 

Med vänlig hälsning, Vipers spökskrivare...Hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men nästa gång blir det roligare för då ska husse ha halsband å koppel och jag bestämmer takten...

Med vänlig hälsning, Vipers spökskrivare...Hehe

Nja nu är det Viper som bestämmer takten. Fort i början. Och lägre takt på hemvägen. :)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag piggnat till igen.

Mvh Viper!

post-3145-1394298355,86_thumb.jpg

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja nu var ju hela vitsen med det hela att jag ville springa. Då jag tycker att det är roligt.

Ska jag åka så åker jag hellre i våran Lexus... :)

Mvh Viper

Hmmm... Vilken av dem?

 

Frugan såg din frus inlägg på ansiktsboken, så nu vill hon att jag skall starta VVS firma, för restaurangen blir vi inte rika på, inte än iaf...

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...