Jump to content
IGNORERAD

Vägra Apple! = Alternativen

pigge01

Recommended Posts

• Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• pigge01

13

• Tack och Hej

13

• Surin P3

11

• andrejsdenruskige

11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Soengsang

Det riktiga alternativet är att jobba lite mer så du har råd med riktig kvalitet från den ledande i ämnet.APPLE.

Väägra kopior!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Jag såg ingen från "Shenzhen Scope Scientific Development Co". Dom lär vara några riktiga fenor på att göra prisvärda plattor.

Dela på andra sajter

Wangthong

Jag såg ingen från "Shenzhen Scope Scientific Development Co". Dom lär vara några riktiga fenor på att göra prisvärda plattor.

Ryktet går att de inte har kapacitet att leverera till Sverige. Flera 100% av deras kapacitet ska visst redan vara intecknade! :crazy:

Dela på andra sajter

Ähh de e väl bra att de som vill kan köpa billiga kopior och efterapningar.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Är det något oklart med detta?

Så är det med allt som tillverkas!

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Vägra Aftonbladet=Vägra Prisjakt för Aftonbladet äger Prisjakt.

Har du aktier i Appel ? :nyam:

Hälsar pigge01

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Å du hade mage att kalla mig bakåtsträvare igår :rotfl: Det du kallar efterapningar gynnar utvecklingen av produkter och pushar på tillverkarna att hela tiden utveckla sina produkter..

Förmodar att ni apple fantaster skulle varit nöjda om utvecklingen hade stannat vid den första batteridrivna miniräknaren om bara apple hade varit först med den. När sen en konkurrent lanserade en miniräknare som är solcellsdriven så är det bara efterapningar och billiga kopior och skulle stämmas för patentintrång då den var fyrkantig med knappar och kunde räkna ut gånger och delat... Hade inte apple fått konkurrens på sina smartphones så hade ni fortfarande suttit med er första modell av iphone och paddor hade förmodligen inte ens kommit upp på ritbordet än..

Gud vad less jag är på bakåtsträvande apple fan boys argument :rotfl:

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Har du aktier i Appel ? :nyam:

Hälsar pigge01

Nej vad det nu har med Aftonbladet att göra???

Men det kan en chimpans räkna ut med sin svullna röv att Aftonbladet gör allt för att vi ska klicka på länkar som leder till Prisjakt.

Och i sin strävan att göra så kommer om med lögner,påhittade nyheter.

Men du kanske tycker att Aftonbladet gör nytta?

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Å du hade mage att kalla mig bakåtsträvare igår :rotfl: Det du kallar efterapningar gynnar utvecklingen av produkter och pushar på tillverkarna att hela tiden utveckla sina produkter..

Förmodar att ni apple fantaster skulle varit nöjda om utvecklingen hade stannat vid den första batteridrivna miniräknaren om bara apple hade varit först med den. När sen en konkurrent lanserade en miniräknare som är solcellsdriven så är det bara efterapningar och billiga kopior och skulle stämmas för patentintrång då den var fyrkantig med knappar och kunde räkna ut gånger och delat... Hade inte apple fått konkurrens på sina smartphones så hade ni fortfarande suttit med er första modell av iphone och paddor hade förmodligen inte ens kommit upp på ritbordet än..

Det är väl inte så konstigt att dom är bakåtsträvare när deras kära Apple-produkt är frånsprungen från konkurrenterna. Klart dom blir ledsna i ögat när sekten satt klorna i dom.. och betalar överpris för sektens högst mediokra produkter för att säga att Kvalité går i första hand! När dom i själva vet att dom sitter med inlåsta produkter som sekten kontrollera :)

Btw, grattis Ipad-ägare.. ni fick tydligen tillgång till Spotify idag?! Två år tog det väl innan översteprästen i sekten godkände Spotify?!?! :)

Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)

Nej vad det nu har med Aftonbladet att göra???

Men det kan en chimpans räkna ut med sin svullna röv att Aftonbladet gör allt för att vi ska klicka på länkar som leder till Prisjakt.

Och i sin strävan att göra så kommer om med lögner,påhittade nyheter.

Men du kanske tycker att Aftonbladet gör nytta?

Nu är du långt utanför ämnet för denna tråd om ipader.

Du får starta en tråd i ett annat forum i detta ämnet "Aftonbladet". :thumbsup:

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dela på andra sajter

hehe jag fattar inte att ni orkar bränna all denna energi på detta.. Skaffa en bil med tomatlåda så kanske dina frustrationer försvinner. hehe

Dela på andra sajter

Om jag har förstått det hela rätt, så sitter det en heldel Samsung produkter i Iphonen..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nu är du långt utanför ämnet för denna tråd om ipader.

Du får starta en tråd i ett annat forum i detta ämnet "Aftonbladet". :thumbsup:

Hälsar pigge01

Det är tydligt att du inte fattade vad jag menade men det var inte väntat heller.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

hehe jag fattar inte att ni orkar bränna all denna energi på detta.. Skaffa en bil med tomatlåda så kanske dina frustrationer försvinner. hehe

Det är väl bara att se till dig själv? Hur orkar du själv?

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Btw, grattis Ipad-ägare.. ni fick tydligen tillgång till Spotify idag?! Två år tog det väl innan översteprästen i sekten godkände Spotify?!?! :)

Hur kom du fram till att det är Apple som varit sena med att släppa en Spotify-app när det är Spotify som gör den?

Dela på andra sajter

Det är väl bara att se till dig själv? Hur orkar du själv?

det där lilla inlägget var inte alltför ansträngande...

Dela på andra sajter

:rotfl:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Om jag har förstått det hela rätt, så sitter det en heldel Samsung produkter i Iphonen..

Rock on!

På den här bilden ser man bara en Samsung del men har fått för mig att tidigare gjorde Samsung skärmen (men jag kan ha fel)

post-3208-0-95132200-1335978159.jpeg

post-3208-0-95132200-1335978159.jpeg

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Eftersom vissa tycker det är så jobbigt att växla med en manuell låda, tänk då hur mkt överskottsenergi jag skulle få med en tomatlåda.. Den skulle förmodligen läggas på trådar som denna :)

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Hur kom du fram till att det är Apple som varit sena med att släppa en Spotify-app när det är Spotify som gör den?

Det är väl än dock Apple som godkänner appen? Sekten fick väl inte ut tillräckligt med pengar från Spotify, det var väl där skon klämde som gjorde att användarna blev lidande igen? :)

Dela på andra sajter

Rock on!

Hej

Jo hela Ipone är en Samsung kopia.=)))

MVH//Jocko

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Det är väl än dock Apple som godkänner appen? Sekten fick väl inte ut tillräckligt med pengar från Spotify, det var väl där skon klämde som gjorde att användarna blev lidande igen? :)

Vet inte ens om det är värt att diskutera med dig när du bara hittar på saker ur tomma intet.

Apple godkänner appen ja men det är svårt att godkänna en app som inte funnits att godkänna.

Det är Spotify som varit långsamma att utveckla en app för just iPad utan nöjt sig med den som funnits för iPhone.

Förresten du vet att Spotify appen är gratis? Det kostar Spotify ingenting att lägga upp den förutom kostnaden för ett utvecklingskonto.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...