Jump to content
StefanJ

Svenska kronan VS Thai baht

Recommended Posts

SWED THAI
12 minuter sedan, skrev Soengsang:

Expo, AFA....tokvänstern generellt faktiskt.....men finns ju flera grupper på andra sidan som också sprider hat och terror, tex NMR.

Detta trodde jag du redan viste?

Nej det viste jag inte.

Det enda jag  vet är att SD har ett öppet hjärta.

Mvh. SWED THAI

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
23 minuter sedan, skrev jrk:

3.54 i dag

3,55 för notes på Suvarnabhumi idag, men generellt står valutan rätt stilla över helgerna.

364421587_Skarmavbild2018-09-09kl_09_22_55.thumb.png.d22ea854916085b6f206502e3ae8b596.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev SWED THAI:

Villka sprider hatet?

Mvh. SWED THAI

IS?

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
SWED THAI

Vem kan man lita på?

Gardell om börsen: S-regering helt uteslutet

En oviss politisk framtid speglar inte av sig på Stockholmsbörsen vid öppnandet på måndagen. Att Sverigedemokraterna inte blev näst största parti stärker dock kronan. Ekonomistudion sände live med start vid börsöppningen.

Gäster i studion: Finansmannen Christer Gardell och SvD:s börskrönikör Patricia Hedelius. Andreas Hatzigeorgiu, Stockholms Handelskammare, Anna Breman, Swedbank samt Martin Guri, Kepler Cheuvreux. Dessutom Björn Rosengren, fd näringsminister, och Carola Lemne, Svenskt Näringsliv.

Mvh. SWED THAI

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
NiceBeaver

Upp 3 satang idag och totalt 5 senaste veckan på xe.com så det finns ett litet hopp.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mr  atm
On 2018-09-09 at 08:24, skrev John Khonken:

Självklart SDs fel. 

voting.jpeg

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
4 timmar sedan, skrev SWED THAI:

Vem kan man lita på?

Gardell om börsen: S-regering helt uteslutet

En oviss politisk framtid speglar inte av sig på Stockholmsbörsen vid öppnandet på måndagen. Att Sverigedemokraterna inte blev näst största parti stärker dock kronan. Ekonomistudion sände live med start vid börsöppningen.

Gäster i studion: Finansmannen Christer Gardell och SvD:s börskrönikör Patricia Hedelius. Andreas Hatzigeorgiu, Stockholms Handelskammare, Anna Breman, Swedbank samt Martin Guri, Kepler Cheuvreux. Dessutom Björn Rosengren, fd näringsminister, och Carola Lemne, Svenskt Näringsliv.

Mvh. SWED THAI

Var det i Svt gästerna var. Dom brukar väl inte vara trovärdig på MPR, vänster folk

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747
On 2018-09-09 at 08:26, skrev Soengsang:

Det är faktiskt större än så, är ju helt uppenbart att SVT verkar för vänstern...

https://www.jp.se/article/vanstervindarna-viner-inom-public-service/

Eller hur UG skulle göra ett program om extremvänstern och dess våld, hur han motarbetades, finns hur mycket som helst om det på google.

Eller enl nedan..

189951193_Skarmavbild2018-09-09kl_08_23_25.png.e5092842e2d5ae0283e7be686936097d.png

Superbra att du tog upp detta.En jobbarkompis visade mig det här så nu vet kanske fler också. Janne är för stor för att vara rädd för SVT chefer som just gått ut från kommunisthögskolan.:clapping:

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
1 minut sedan, skrev B747:

Superbra att du tog upp detta.En jobbarkompis visade mig det här så nu vet kanske fler också. Janne är för stor för att vara rädd för SVT chefer som just gått ut från kommunisthögskolan.:clapping:

SVT har som sagt en stor del i att S inte minskade mycket som de flesta hoppas på, men det viktigast just nu är att vänsterblocket är mindre.

• Ge karma 2
  • Minus 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
4 minuter sedan, skrev B747:

Vad är en kommunisthögskola för nåt ??

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747
Precis nyss, skrev Soengsang:

SVT har som sagt en stor del i att S inte minskade mycket som de flesta hoppas på, men det viktigast just nu är att vänsterblocket är mindre.

Yes.Censuren av Jimmie (SVT) var ju också en fin demokratisk grej att vara stolt över.....

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747
Precis nyss, skrev Boa52:

Vad är en kommunisthögskola för nåt ??

Tja.En skola där man lär upp snorvalpar till att bli detsamma....

• Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
1 minut sedan, skrev B747:

Tja.En skola där man lär upp snorvalpar till att bli detsamma....

Alldrig läst om nån sån skola. Min son läste till jornalist men kommunist skola, nej. Nu jobbar han inte som det men kommunistskola, en gång till NEJ.

du måste läsa på eller prova gå i skola. Fantasier min bäste proppellergubbe

• Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy