Boa52 Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Men berätta då vad den kostar i obyggden. Fantisera bara inte utan kom med fakta för en gångs skull. Vet inte vad du menar med obygden men på ica maxi ca 23 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Boa52: Vet inte vad du menar med obygden men på ica maxi ca 23 kr Nja nu heter den ICA Nära Matboa i obyggden. Vad kostar den där? Svamla inte nu utan fotobevis krävs 😀 Ändrades April 20, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nja nu heter den ICA Nära Matboa i obyggden. Vad kostar den där? Svamla inte nu utan fotobevis krävs 😀 Du svammlar som vanligt, läser du aldrig dina inlägg. ICA Maxi pratar jag om och foto bevis kan du glöma om, tönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 1 minut sedan, skrev Boa52: Du svammlar som vanligt, läser du aldrig dina inlägg. ICA Maxi pratar jag om och foto bevis kan du glöma om, tönt Har du kört sibburatorn idag med tanke på dina inlägg i olika trådar? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 1 timme sedan, skrev Boa52: Vet inte vad du menar med obygden men på ica maxi ca 23 kr 43 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har du kört sibburatorn idag med tanke på dina inlägg i olika trådar? På ICA Maxi 30 mil söder om Tavelsjöoraklet kostar en Längtan 32,35 kr eller 43,13 kr/kg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 15 minuter sedan, skrev Wangthong: På ICA Maxi 30 mil söder om Tavelsjöoraklet kostar en Längtan 32,35 kr eller 43,13 kr/kg. I Tavelsjö skiter man i omsättningsskatten, därav det låga priset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 1 timme sedan, skrev Boa52: Det beror l var du köper limpan. Här kostar den inte 29 kr tror du bara skriver dina egna fantasier för att fantisera Ditt patetiska fylltryne, nu fick du mig att gå ut och rota i soptunnan. Och jag ska villigt erkänna att jag mindes fel pris. Limpjäveln kostar ju för fan 32,50 nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 2 timmar sedan, skrev Boa52: Vet inte vad du menar med obygden men på ica maxi ca 23 kr Ca 23 kr Fan har du vart på svammeldrickat igen nu...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Ca 23 kr Fan har du vart på svammeldrickat igen nu...... Kanske stämmer. Datumet är väl utgånget sedan länge innan leveransen når obygden. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 7 minuter sedan, skrev rolba: Kanske stämmer. Datumet är väl utgånget sedan länge innan leveransen når obygden. 😎 Det som inte säljs via Karma-appen hamnar i Tavelsjö.  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 Pågens, Energi, roast Toast. 20 kr. 700-800 g. Veckans bröd. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 39 minuter sedan, skrev Stoneys: Pågens, Energi, roast Toast. 20 kr. 700-800 g. Veckans bröd. Och? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 20, 2019 Dela Inlagd April 20, 2019 39 minuter sedan, skrev Tommy: Och? MVH Och . Vad ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Och . Vad ? Vad menar du med en bild på ett helt annat bröd än det som diskuterades och dessutom på tillfälligt extrapris? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 7 minuter sedan, skrev Esspe: Att Ingves skolkade på mattelektionerna. Jag som trodde att det är SCB som räknar ut inflationen. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 5 timmar sedan, skrev Tommy: Vad menar du med en bild på ett helt annat bröd än det som diskuterades och dessutom på tillfälligt extrapris? MVH Vill bara visa att det är möjligt vad Längtan kan kosta då Energi ligger i samma pris klass och bagare. Sen att det är extrapris var väl inget som sades eller ? 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 18 minuter sedan, skrev Stoneys: Vill bara visa att det är möjligt vad Längtan kan kosta då Energi ligger i samma pris klass och bagare. Sen att det är extrapris var väl inget som sades eller ? 😉 Längtan är mer riktigt bröd. Inte som toast. Fast Energi är ju klart bättre än många andra toastbröd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Brödkursen verkar iaf vara bäst i Tavelsjö. Lata pensionärer där föresten, gå hemma o drälla hela dagarna och inte kunna baka sitt eget bröd! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Precis nyss, skrev Soengsang: Brödkursen verkar iaf vara bäst i Tavelsjö. Lata pensionärer där föresten, gå hemma o drälla hela dagarna och inte kunna baka sitt eget bröd! Jästen används till annat än bröd där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Nu har nog tråden spårat ur rejält när ni bråkar om brödpriser i Sverige, trodde det bara var pensionärer som hade dom problemen //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 3 minuter sedan, skrev Broskan: Nu har nog tråden spårat ur rejält när ni bråkar om brödpriser i Sverige, trodde det bara var pensionärer som hade dom problemen //Broskan "Whiskas, om pensionären själv får välja" tillsammans med "T-Röd, för god att kolsyra" var ju populära skämt när man växte upp, men allt förändras ju / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 2 timmar sedan, skrev Broskan: Nu har nog tråden spårat ur rejält när ni bråkar om brödpriser i Sverige, trodde det bara var pensionärer som hade dom problemen //Broskan Inte ens i Sverige behåller kronan värdet. För 23 kr i Tavelsjö, måste du i resten av Sverige hosta upp 32.50. Det är ingen dålig försämring av värdet när det gått från 23 kr till 32.50 kr. Nu vet vi ju inte hur länge 23 kronan i Tavelsjö möglat ihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 21, 2019 Dela Inlagd April 21, 2019 Om någon till äventyrs skulle tycka att en kort film om Riksbankens historia är intressantare än brödpriset tryck på länken https://www.riksbank.se/sv/press-och-publicerat/riksbanken-play/2018/sveriges-riksbank-1668-2018-textad-version/?fbclid=IwAR0soY4mcx_eiKtY_06fsaFQb8K6nqVl1bvz4ZJylenyBDBINkOq7RAGduY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 Svagaste kronan någonsin. Samtidigt som BNP/capita utvecklas på ett bedrövligt sätt. Svensk pallplats i ekonomi-VM avlägsen. https://t.co/WDyhM9IxMP?amp=1 Öppnas i en pdf dokument Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 23, 2019 Dela Inlagd April 23, 2019 (ändrad) On 2019-04-20 at 18:37, skrev Boa52: Du svammlar som vanligt, läser du aldrig dina inlägg. ICA Maxi pratar jag om och foto bevis kan du glöma om, tönt Inflationen har nog stegrat som fan där uppe de senaste dagarna. Ändrades April 23, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu