rolba Inlagd Februari 25 Dela Inlagd Februari 25 19 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: For 30000 svenska fick jag 94000 baht i Banken hos Bangkok Khon Kaen bank just nu Jag växlade förra veckan. Betalade 30200 Sek för 100000 Baht. Svartväxling. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Morgan Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Nu blir det fler Chang för pensionen. 30.000 kronor = THB 104.700. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 1 timme sedan, skrev Captain Morgan: Nu blir det fler Chang för pensionen. 30.000 kronor = THB 104.700. Det var ingen @Boa52-pension det inte🍻 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Undrar hur länge det håller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Nu blir man ju lite orolig... What goes up, must come down. 🫣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Fast om man är optimistisk, så är det ju bahten som går ner... Och då gäller inte mitt ordspråk. 😄 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Nu blir man ju lite orolig... What goes up, must come down. 🫣 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Fast om man är optimistisk, så är det ju bahten som går ner... Och då gäller inte mitt ordspråk. 😄 Svenska kronan verkar stärkas emot US$, efter att clownen som sitter i Vita huset snurrar till ekonomin i USA och eventuellt i hela världen... THB är väl inte officiellt knuten till US$, men det verkar väl ändå vara så? Undrar hur lågt Teslas aktier sjunker, innan det är dags att köpa i Trumps hantlangares firma... Troligen noll US$? MVH Ändrades April 3 av Tommy 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 3 minuter sedan, skrev Tommy: Svenska kronan verkar stärkas emot US$, efter att clownen som sitter i Vita huset snurrar till ekonomin i USA och eventuellt i hela världen... THB är väl inte officiellt knuten till US$, men det verkar väl ändå vara så? Undrar hur lågt Teslas aktier sjunker, innan det är dags att köpa i Trumps hantlangares firma... Troligen aldrig? MVH Fast Tesla hade ett tillfälligt uppsving förut, vilket gör att det ser lite dystert ut. Men på ett år är det inte alls lika dystert. Men jag håller med om att detta (THB-ras) kan vara pga (eller tack vare) Trump... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 10 timmar sedan, skrev rolba: Om detta håller i sej så får det bli en liten shoppingrunda till Tyskland någon av de kommande veckorna. 1 3 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu