Jump to content
IGNORERAD

Svenska kronan VS Thai baht


StefanJ

Recommended Posts

23 minutes ago, clion said:

Måtte fannskapet bli avsatt

Enda fördelen med att ha kvar Lövet ett tag till är att det förmodlingen blir en stygg lågkonjunktur och då bör han och Socialdemokraterna vara kvar och stå för vad dom ställt till med. Dom kommer då att kokas ner till ett max 10%s parti och förevigt bli förknippade med den KATASTROF dom har skapat i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Superrich(orange) i pratunam för några timmar sedan.

20200130_140717.jpg

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

3,24 idag på TW 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3,24 idag på TW 
Revolut säger samtidigt 3.205

Dvs Revolut är ca 1% sämre.

(Revolut skall ha ett påslag på 1.5% på thai baht)

Skickat från min MAR-LX1A via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Screenshot_20200205_140916.thumb.jpg.09fb106bb8481d744bceb586890c83e0.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Screenshot_20200205_141135_com.connectivityapps.hotmail.thumb.jpg.426d4cb593e2a7d3d020357b14236984.jpg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev rolba:

Hur skickar man pengar bäst till Sverige?

Vette fan, men banköverföring gjord på morgonen är inne på svensk bank samma dag (Bangkok bank->Swedbank). 

Link to comment
Dela på andra sajter

F*n vad Transferwise är najsa. Överföring idag till Bangkok Bank tog mindre än 1 minut (1 sek = 3,2323 baht).

 

Så länge man inte behöver föra över degen på helger är TW helt överlägset😀.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev rolba:

Fick 3.24 i lördags på ATG.😉

 

 

Galopperande valuta?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Esspe:

Galopperande valuta?

Vi är ett gäng som spelar trav.

Jag lämnar in och får betalt i Baht. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev frogfish:

F*n vad Transferwise är najsa. Överföring idag till Bangkok Bank tog mindre än 1 minut (1 sek = 3,2323 baht).

 

Så länge man inte behöver föra över degen på helger är TW helt överlägset😀.

Får prova se vad dom tar i betalnig för att föra över TW vs Betalo ?

Link to comment
Dela på andra sajter

I mitten av januari skickade jag 3 000 SEK, tog två minuter och enda kostnaden som jag betalade var den som syns i skärmdumpen, ca 45 SEK Och om manhar Bangkok Bank tar de inte 200-500 THB för utlands transaktion eftersom TW betalar summan från Thailändsk konto till mitt konto i Thailand. Kanske är det samma med andra banker också, har erfarenhet enbart från BKK bank.

transferwise.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Amigo:

I mitten av januari skickade jag 3 000 SEK, tog två minuter och enda kostnaden som jag betalade var den som syns i skärmdumpen, ca 45 SEK Och om manhar Bangkok Bank tar de inte 200-500 THB för utlands transaktion eftersom TW betalar summan från Thailändsk konto till mitt konto i Thailand. Kanske är det samma med andra banker också, har erfarenhet enbart från BKK bank.

transferwise.JPG

Då kör jag vidare med Betalo som dom är mer förmånligt för mig, behöver inga snabba överföringar typ 5 dar med Betalo som jag för över pengar nu som jag ska använda i höst

 

Mvh. Dollemon

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Amigo:

200-500 pund eller motsvarande i SEK, gratis första transaktion med denna inbjudan https://transferwise.com/invite/u/vernel

 

55 minuter sedan, skrev Amigo:

I mitten av januari skickade jag 3 000 SEK, tog två minuter och enda kostnaden som jag betalade var den som syns i skärmdumpen, ca 45 SEK Och om manhar Bangkok Bank tar de inte 200-500 THB för utlands transaktion eftersom TW betalar summan från Thailändsk konto till mitt konto i Thailand. Kanske är det samma med andra banker också, har erfarenhet enbart från BKK bank.

transferwise.JPG

Inte för att vara sådan men vad är meningen med att maskera namnet när det står i klartext i inlägget innan. 

 

Därtill har du redan gett så mycket personlig information om dig själv i din sjukdomsberättelse att det krävs en 5 årings datorvana för att hitta fram till dig. 

 

Nu är jag inget psykfall som använder sådan info. Men tänk dig för vad du postar på ett helt offentligt forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev samet:

 

Inte för att vara sådan men vad är meningen med att maskera namnet när det står i klartext i inlägget innan. 

 

Därtill har du redan gett så mycket personlig information om dig själv i din sjukdomsberättelse att det krävs en 5 årings datorvana för att hitta fram till dig. 

 

Nu är jag inget psykfall som använder sådan info. Men tänk dig för vad du postar på ett helt offentligt forum.

Det är lungt, ser att Du klarar det också. 👍 Då är du nog mer än 5 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Amigo:

Det är lungt, ser att Du klarar det också. 👍 Då är du nog mer än 5 år.

Bra att du tar det som humor. Hoppas du aldrig blir utsatt... då är det inte längre så roligt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...