Jump to content
IGNORERAD

Svenska kronan VS Thai baht


StefanJ

Recommended Posts

Guest Fredman
2 minuter sedan, skrev lucifer711:

Vilken lögn?

Att någon här har avfärdat dig som högerextremist.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev hobbe:

Moget.

 

Så jag ska inte ifrågasätta när din idol skriver att jag klistrar på en person (som jag ej diskuterat med) åsikter? Och när jag frågade var jag skulle gjort det så kom det givetvis inget citat om var.

 

Och när jag undrar varför en person kallar mig "stendum" (han var givetvis kränkt som en liten omkullputtad afghanpundare från tidigare diskussion) får jag minuskarma av dig.... Du får ju givetvis ge karma hur du vill, men man undrar ju över logiken i den.

Gissar dock att det var för att stötta din "polare" som en liten svans. Du och TV är rätt lika där.

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Fredman:

Att någon här har avfärdat dig som högerextremist.

Ingen har påstått detta. Läs en gång till och notera att jag påstår att jag med anledning av mina källor inte kan avfärdas som en högerextremist.

 

En av anledningarna att du inte anför detta och var påstår jag detta?

 

Jag vred vapnet ur din hand, low life.

Ändrades av lucifer711
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 minuter sedan, skrev lucifer711:

Ingen har påstått detta. Läs en gång till och notera att jag påstår att jag med anledning av mina källor inte kan avfärdas som en högerextremist.

 

En av anledningarna att du inte anför detta och påstår att jag är detta?

 

Jag vred vapnet ur din hand, low life.

Titta där förlorade du ansiktet igen. Inte många förmögna storfräsare som kallar andra för "low Life", ja du är allt i en klass för sig. 😂

Du skrev: "Några andra analyser eller återstår bara personangrepp och avfärdande av mig som ”högerextremist”?" var det några utifrån som skulle avfärda dig? Jag väljer mellan efterkonstruktion och https://sv.wikipedia.org/wiki/Freudiansk_felsägning

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev lucifer711:

Ingen har påstått detta. Läs en gång till och notera att jag påstår att jag med anledning av mina källor inte kan avfärdas som en högerextremist.

 

En av anledningarna att du inte anför detta ? 

Ta det lilla lugna nu, Fredman ser rött så fort han hör ordet "högerextremist" och går igång på alla cylindrar, inget att bry sig om...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
11 minuter sedan, skrev Bananen:

Ta det lilla lugna nu, Fredman ser rött så fort han hör ordet "högerextremist" och går igång på alla cylindrar, inget att bry sig om...

Du är för förutsägbar.... det verkar vara mest du som har bråttom att ta på dig tagelskjortan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev frogfish:

Moget.

 

Så jag ska inte ifrågasätta när din idol skriver att jag klistrar på en person (som jag ej diskuterat med) åsikter? Och när jag frågade var jag skulle gjort det så kom det givetvis inget citat om var.

 

Och när jag undrar varför en person kallar mig "stendum" (han var givetvis kränkt som en liten afghanpundare från tidigare diskussion) får jag minuskarma av dig.... Du får ju givetvis ge karma hur du vill, men man undrar ju över logiken i den.

Gissar dock att det var för att stötta din "polare" som en liten svans. Du och TV är rätt lika där.

Återigen din självinsikt är inte den bästa .

Du anklagar ideligen andra för det du gör själv det har inget med vad min "idol" skriver. (Moget val av dig)

 

Sen ang. minuskarma så blir du upprörd när andra gör mot dig vad du gör mot andra.

 

Jag ställde en fråga till lucifer711 eller om det är John Konken ......Där jag undrade

 

"Du skulle inte själv fundera om du var medlem på ett forum med ekonomisk inriktning om det dök upp en ny medlem där som 

bara skrev inlägg om Thailand ,go-go barer och vart man kan hitta den bästa farangmaten "

 

Alltså bara en fråga ,ingen åsikt utan bara en undran och då gav du mig ett minus vilket för mig visar att det du anklagar "svansen" (Dom som inte tycker som du)för det gör du också.

Sen att du inte verkar inse att du har/tillhör en annan svans är ju bara beklämmande.

 

Så när du då ställde en fråga så gav jag dig ett minus bara för att se din reaktion och den blev som förväntad.

 

Jag kunde helt enkelt inte hålla mig ,men jag ska försöka vara den större av oss och inte dela ut minus till höger och vänster 

som förövrigt din "svans" leder ohotat ,utan bara om det i sak är något jag inte tycker faller mig på läppen.

Personligen tycker jag att minuskarma är något som inte borde finnas då det bland vissa ( inte dig ) är något som används på fel sätt 

och bara skapar irritation.

 

Mvh Hobbe

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Fredman:

Titta där förlorade du ansiktet igen. Inte många förmögna storfräsare som kallar andra för "low Life", ja du är allt i en klass för sig. 😂

Du skrev: "Några andra analyser eller återstår bara personangrepp och avfärdande av mig som ”högerextremist”?" var det några utifrån som skulle avfärda dig? Jag väljer mellan efterkonstruktion och https://sv.wikipedia.org/wiki/Freudiansk_felsägning

 

Varför är du i tråden? Dina analyser och förklaringar till kronans fall? Varför alla angrepp på mig? Du sätter indirekt likhetstecken mellan högerextremist och sanning och vänstern med lögn.

 

Är Kommuninvest och KI högerextremister?

Är jag och sanningen högerextrem? Är lögnen och personangrepp din enda debattmöjlighet? Du förstår ju varför ingen vill debattera med dig. 

 

Bemöt mina inlägg eller lämna tråden och jag tycker faktiskt inte jag förtjänar dessa personangrepp, ditt lowlife

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 minut sedan, skrev lucifer711:

Varför är du i tråden? Dina analyser och förklaringar till kronans fall? Varför alla angrepp på mig? Du sätter indirekt likhetstecken mellan högerextremist och sanning och vänstern med lögn.

 

Är Kommuninvest och KI högerextremister?

Är jag och sanningen högerextrem? Är lögnen och personangrepp din enda debattmöjlighet? Du förstår ju varför ingen vill debattera med dig. 

 

Bemöt mina inlägg eller lämna tråden och jag tycker faktiskt inte jag förtjänar dessa personangrepp, ditt lowlife

Självmål igen men nu har jag tröttnat på och dina oförskämdheter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev hobbe:

Återigen din självinsikt är inte den bästa .

Du anklagar ideligen andra för det du gör själv det har inget med vad min "idol" skriver. (Moget val av dig)

 

Sen ang. minuskarma så blir du upprörd när andra gör mot dig vad du gör mot andra.

 

Jag ställde en fråga till lucifer711 eller om det är John Konken ......Där jag undrade

 

"Du skulle inte själv fundera om du var medlem på ett forum med ekonomisk inriktning om det dök upp en ny medlem där som 

bara skrev inlägg om Thailand ,go-go barer och vart man kan hitta den bästa farangmaten "

 

Alltså bara en fråga ,ingen åsikt utan bara en undran och då gav du mig ett minus vilket för mig visar att det du anklagar "svansen" (Dom som inte tycker som du)för det gör du också.

Sen att du inte verkar inse att du har/tillhör en annan svans är ju bara beklämmande.

 

Så när du då ställde en fråga så gav jag dig ett minus bara för att se din reaktion och den blev som förväntad.

 

Jag kunde helt enkelt inte hålla mig ,men jag ska försöka vara den större av oss och inte dela ut minus till höger och vänster 

som förövrigt din "svans" leder ohotat ,utan bara om det i sak är något jag inte tycker faller mig på läppen.

Personligen tycker jag att minuskarma är något som inte borde finnas då det bland vissa ( inte dig ) är något som används på fel sätt 

och bara skapar irritation.

 

Mvh Hobbe

 

Nja, minuskarman började du med. Och självinsikt är du nog inte bättre på än jag. Men liet kul att du tar upp det, med avseende på din "kasta sten"-liknelse ovan. Men jag ser själv hur fånigt det låter, så vi får väl enas om att vi ser olika på det.

 

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag ifrågasatte när jag blev anklagad för att kleta på andra åsikter, oavsett om du och dina svanskamrater börjar med minuskarma eller otrevligheter. Och jag väntar fortfarande på att få veta var jag kletat åsikter. Men den som påstod det försvann lika fort som frågan ställdes.

 

Och att jag anklagar "ideligen" andra att göra det jag själv gör? Skulle du kunna citera alla de ggr jag gjort nåt jag klagar över? Eller åtminstone några? Ideligen är ju i min bok ganska många ggr.

 

Sen att du som försvar på din svanstillhörighet kör med "Det är du som är svans" är ju lite småbarnsligt. Har inga speciella jag håller med eller inte håller med, det skiftar beroende på diskussion. Dock är det bara en tidsfråga innan du eller nån annan i den riktiga svansen dyker upp när man har en dialog med Pty-geriatriska sällskapet. Går knappt en konversation utan att det kommer "förstärkning". Lite som twitters jäh. Istället för att diskutera med en har man ett helt gäng som gapar "stendum", skickar minuskarma etc. Men det är som det är.

 

Men det är väl bra om vi slutar barnsla oss med karman, helt ok för mig.

 

 

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
5 minuter sedan, skrev lucifer711:

Bra... Har du inga analyser eller kunskap om THBSEK har du enligt dig själv inget att tillföra tråden annat än personangrepp och lögner om vad jag påstått trots att det är för alla att läsa mina inlägg.

 

Vad gör du i tråden? Må du drunkna i din bubbelpool. Börjar förstå varför jag gått förbi Harrys när jag var i Pattaya.

Sitt inte där och var bitter det är ju fredag. Passa på och vaska några trocadero på pizzerian ikväll. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev hobbe:

Glömde du att logga in som lucifer711 ?

Eller har du bara missat din medicin idag ?

 

mvh Hobbe 

Hobbe lille . Du är feg. Kör med personangrepp istället för att stå upp för dina åsikter. Klarade inte att visa din rätta sida. 

Frågan kvarstår. Frågan är svår framförallt för dig. Men försök. Du får stanna i Sverige även om du svarar vad du tycker

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Fredman:

Sitt inte där och var bitter det är ju fredag. Passa på och vaska några trocadero på pizzerian ikväll. 

Rekas starkt till Calvados, trocaderon då. Blir en jävligt go grogg, men det hade du säkert koll på:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
2 timmar sedan, skrev hobbe:

Glömde du att logga in som lucifer711 ?

Eller har du bara missat din medicin idag ?

 

mvh Hobbe 

Kallar du detta en fråga. jag kallar det ett påstående. Där du kletar ner mig för att vara flera personer på MPR. Trodde inte ens du var så osmart. Ingen är som JK. Hacka på nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
4 minuter sedan, skrev John Khonken:

Kallar du detta en fråga. jag kallar det ett påstående. Där du kletar ner mig för att vara flera personer på MPR. Trodde inte ens du var så osmart. Ingen är som JK. Hacka på nu

Helt rätt ingen är som JK! 😂

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Fredman:

Sitt inte där och var bitter det är ju fredag. Passa på och vaska några trocadero på pizzerian ikväll. 

Sitter just och avnjuter en middag på den lokala puben. Gillar inte pizza samt bevakar öppningen på NYSE och hur mitt innehav utvecklas men även växelkurserna.

Hur går ditt innehav?

Ändrades av lucifer711
Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev John Khonken:

Hobbe lille . Du är feg. Kör med personangrepp istället för att stå upp för dina åsikter. Klarade inte att visa din rätta sida. 

Frågan kvarstår. Frågan är svår framförallt för dig. Men försök. Du får stanna i Sverige även om du svarar vad du tycker

 

27 minuter sedan, skrev John Khonken:

Kallar du detta en fråga. jag kallar det ett påstående. Där du kletar ner mig för att vara flera personer på MPR. Trodde inte ens du var så osmart. Ingen är som JK. Hacka på nu

Du får ursäkta JK men jag har ingen aning om vad du pratar om .

Jag citerade lucifer711 och skrev ett inlägg bland annat 

 

"Tvivlar att flertalet här är lika insatta i ämnet ,även om vissa anser sig mer kompetenta än riksbankschefen.

Som sagt det var bara en fråga jag ställde och jag tvivlar på att den får dig att avregistrera dig."

 

Varvid du i inlägget under mitt skrev

 

"Tack Hobbe för hyllningen. Jag bockar vördnadsfullt.

Ps Är det svaret du hade på min fråga. Eller läste du inte frågan.  Eller var det något du inte förstod I frågan så hjälper jag gärna till och förklarar"

 

Det fick mig att tro att du syftade på det jag citerat från mitt inlägg till lucifer711 .

Därav min fråga om du glömde logga in som lucifer711 och vad det skulle vara för fråga du har ställt till mig har jag ingen aning om .

Är du säker på att det var mig du ställde frågan till ? och när isf ?

 

mvh Hobbe 

 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev lucifer711:

Sitter just och avnjuter en middag på den lokala puben. Gillar inte pizza samt bevakar öppningen på NYSE och hur mitt innehav utvecklas men även växelkurserna.

Hur går ditt innehav?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Hobbe

Kan bara be om ursäkt. Min fråga till  dig har någon tagit bort.

Då förstår jag dig bättre

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fredman:

 

Du är en riktig jävla "kyckling" Var du moderator 12h på SoiSixten innan du ångrade dig när det började "hetta till" :D hahahahahaha

 

ps. Efter du kallade Soangsang "inte vassaste kniven i lådan" inne på hemliga delen så tappade jag all förtroende för dig............

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Fredman:

 

Varför blandar du in BTT i denna tråd? 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Lucifer vilar en stund.

 

 

Varför det? Tycker det har vart mer pajastning mot Lucifer!  Ska den ena vila så bör nog även den andra vila med!!

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev fiskarn:

Varför det? Tycker det har vart mer pajastning mot Lucifer!  Ska den ena vila så bör nog även den andra vila med!!

Varför ? Det har väl aldrig varit så förut .

Parametrar för avstängning har bland annat varit längd på medlemskap,vänskap med forumägare/moderatorer eller antal inlägg osv.

Det har väl förklarats tidigare att nyare medlemmar har en annan gräns än vad äldre har .

Man kan tycka vad man vill men ska konsekvens råda är det helt i linje med vad som varit.

 

 

mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är en riktig jävla "kyckling" Var du moderator 12h på SoiSixten innan du ångrade dig när det började "hetta till" [emoji3] hahahahahaha
 
ps. Efter du kallade Soangsang "inte vassaste kniven i lådan" inne på hemliga delen så tappade jag all förtroende för dig............
Hahaha, så det var Fredman som var Wwwebster eller vad fan han kallade sig.
Men det var iallafall en av de roligaste forumkvällar jag haft framför datorn när han gick från vanlig medlem via mod till avreggad på ett par timmar...




Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...