Jump to content
IGNORERAD

Svenska kronan VS Thai baht


StefanJ

Recommended Posts

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Sant, jag undviker att säga det också....särskilt till våra Nordiska grannar, de är fullkomligt oförstående och häpna till hur korkat ett fint land som Sverige blivit!

Ja det finns nog tyvärr ingen gräns. Politiker i Sverige verkar ju tävla om naivitet om det nu finns ett sånt ord. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
28 minuter sedan, skrev Boa52:

Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner

Hur många känner du då ?

Visa det då. Men de finns inte eller hur? 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel

men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet

Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige

Länk på det tack.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Boa52:

Visa den undersökningen då, men den finns inte eller hur, sen är väl svenskarna också lyckliga åtminsone dom jag känner

En sak kan man nog säga säkert. Någon mer blåst person än dig är svårt att hitta.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel

men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet

Haha Mkt text kan du förenkla det för mig.

En tydlig bild av boa52

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det unblock Boa52.

Han är ju trots allt ganska underhållande:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
8 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige

Håll dig i din fredagstråd med ditt dravel.

Under min tid på MPR har jag inte sett någon som ställer till så mkt i olika trådar som du.

Kallar folk för allt möjligt och påstår en massa skit du inte kan bevisa eller försvara.

Skruva på korken och gå på sängen.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
13 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni som bor där nere i sörlänningarnas rike borde veta att Danmark har större brottslighet än Sverige

Så fel du har igen Herr Noll Koll.  Du kanske skulle gå en kurs i Google 

Danmark är bara värre än Sverige när det gäller inbrott.  I de övriga är Sverige värre än Danmark

https://www.europaportalen.se/teman/juridik-brottsbekampning-och-fordrag/brottslighet

 

 

Screenshot_2019-05-10-20-06-40-809.jpeg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
12 minuter sedan, skrev Boa52:

Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel

men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet

Finland 1:a.

Observera att det inte var jag som sade att dansk j.....a var 1:a

Screenshot_20190510-200954_Drive.jpg.65060715159b9b9e0853d38731b8d4a8.jpg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev berlitz:

Haha Mkt text kan du förenkla det för mig.

En tydlig bild av boa52

 

9 minuter sedan, skrev berlitz:

Haha Mkt text kan du förenkla det för mig.

En tydlig bild av boa52

Kan förstå att du inte ens var in och läste nåt av vad som stog där

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning:

Håll dig i din fredagstråd med ditt dravel.

Under min tid på MPR har jag inte sett någon som ställer till så mkt i olika trådar som du.

Kallar folk för allt möjligt och påstår en massa skit du inte kan bevisa eller försvara.

Skruva på korken och gå på sängen.

Du har ju lärt dej ett utryck, gå på sängen, duktig i--ot

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Du har ju lärt dej ett utryck, gå på sängen, duktig i--ot

Ja hellre det än att som du vara en forumförstörare som inte kan stava rätt i ett enda inlägg.

 

Ändrades av Mr Ning Ning

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa ser lycka och utveckling runt sin egen husknut.

Därför kanske det är lättare att bo i Tavelsjö än i rosengård eller Fittja.

Då kanske man inte heller ser hur illa det blivit då det inte finns gäng som driver runt på kvällarna och ställer till ett helvete.

I Tavelsjö så kan man kanske om man är en riktig ligist samla ihop 4 ungdomar för att lufta däcken på lärarens bil.

I Rosengård så hade samma sak varit som att elda upp bilen, våldta fru och barn. och se till så att mannen konverterade till muslim

innan dom skar halsen av honom.

 

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
24 minuter sedan, skrev Boa52:

Fruktansvärds mycket text men kan du av det visa att Danskarna är värdens lyckligaste folk, dom är 3 på nån stapel

men etta finns inte, Ta kvällen på dej och läs igenom så du vet

Ingen som skrivit att de är världens lyckligaste folk utan:

"danskarna tillhör ett av världens lyckligaste folk,"

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev scorpio63:

Vissa ser lycka och utveckling runt sin egen husknut.

Därför kanske det är lättare att bo i Tavelsjö än i rosengård eller Fittja.

Då kanske man inte heller ser hur illa det blivit då det inte finns gäng som driver runt på kvällarna och ställer till ett helvete.

I Tavelsjö så kan man kanske om man är en riktig ligist samla ihop 4 ungdomar för att lufta däcken på lärarens bil.

I Rosengård så hade samma sak varit som att elda upp bilen, våldta fru och barn. och se till så att mannen konverterade till muslim

innan dom skar halsen av honom.

 

 

Bra skrivet även om jag inte tror det gick hem hos Allah

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minutes ago, Boa52 said:

Du har ju lärt dej ett utryck, gå på sängen, duktig i--ot

Ett annat "uttryck"

äö.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev scorpio63:

Vissa ser lycka och utveckling runt sin egen husknut.

Därför kanske det är lättare att bo i Tavelsjö än i rosengård eller Fittja.

Då kanske man inte heller ser hur illa det blivit då det inte finns gäng som driver runt på kvällarna och ställer till ett helvete.

I Tavelsjö så kan man kanske om man är en riktig ligist samla ihop 4 ungdomar för att lufta däcken på lärarens bil.

I Rosengård så hade samma sak varit som att elda upp bilen, våldta fru och barn. och se till så att mannen konverterade till muslim

innan dom skar halsen av honom.

 

 

Handlar inte det hur klok man är inte tusan bor jag där det är skit hela tiden, förstår du. Många av er skriver flytta dit

jobben finns, här finns jobb, men varför inte också flytta dit det är lungt. Har man också barn så varför bo där det är

skit och sen bara gnäll, Man måste ta ett ansvar över familjen eller hur

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Handlar inte det hur klok man är inte tusan bor jag där det är skit hela tiden, förstår du. Många av er skriver flytta dit

jobben finns, här finns jobb, men varför inte också flytta dit det är lungt. Har man också barn så varför bo där det är

skit och sen bara gnäll, Man måste ta ett ansvar över familjen eller hur

Jamen om man inte vill ha ett sossebetalt jobb utan ett riktigt arbete som man kan bidraga och känna en avlöning som är rättfärdig.£

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Boa52:

Handlar inte det hur klok man är inte tusan bor jag där det är skit hela tiden, förstår du. Många av er skriver flytta dit

jobben finns, här finns jobb, men varför inte också flytta dit det är lungt. Har man också barn så varför bo där det är

skit och sen bara gnäll, Man måste ta ett ansvar över familjen eller hur

QUE?????

Som svaret från Manuel i Faulty Towers.

Eftersom det tydligen är så bra hos dig så söker jag jobb där då.

Finns det en avancerad mekanisk industri där så kan du lägga länken här.

Min vän som år sjuksköterska vill oxå ha ett jobb i tavelsjö om vi ska flytta.

Ingen av oss vill pendla mer än 30 minuter per dag till arbete.

 

Men inget av det är väl något problem, glesbygdsbidrag, ingen behöver jobba just nu...

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev JJC:

Björn Wahlroos: Finland gjorde fel med euron

https://www.hbl.fi/artikel/bjorn-wahlroos-finland-gjorde-fel-med-euron/

"Den svaga kronan jämfört med euron ger stora fördelar för svensk industri och konkurrenskraft, enligt den finländska affärsmannen Björn Wahlroos, ordförande i försäkringskoncernen Sampo."

 

Björn tycker att det är bra för Sverige med en svag krona.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen så tror jag det var ett stort misstag att rösta nej till EUR, eftersom vi är med i EU, bör man givetvis vara med fullt ut på dess fördelar.

Då hade inte stollar som Ingves heller kunnat ha privat lekstuga.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

"Den svaga kronan jämfört med euron ger stora fördelar för svensk industri och konkurrenskraft, enligt den finländska affärsmannen Björn Wahlroos, ordförande i försäkringskoncernen Sampo."

 

Björn tycker att det är bra för Sverige med en svag krona.

Det stämmer med en liten anmärkning. Endast den industri gynnas som tillverkar allt i Sverige även råvaror är svenska.

De industrier som köper material till sin produktion utomlands tyvärr är inte gynnat på något sätt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...