Jump to content
IGNORERAD

Vad gör din flickvän/fru just nu?


ITOY

Recommended Posts

scorpio63

Talar i telefon.

Alla telefonsamtal tar minst 1 timme utom det sista då jag langade över luren.

Det tog bara 45 minuter för dom hade inget att säga varandra.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    47

  • Enis

    32

  • Drik

    30

  • Kenneth4618

    25

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

Pluggar, äter och fjä..ar. Tror hon lever efter devisen: pluggar man måste man äta, äter man måste man släppa ut gaser, så det finns plats för mer mat så man kan plugga mer!

//S

Detta känner jag igen :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Surar som vanligt

Då är det bara att kasta ut kärringa

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Här sovs det också.tur är väll det för själv sitter jag och glor på boxning från Las vegas titelmatch i welter :thumbsup: WBA Super Welterweight Title: Mayweather vs Cotto på datan

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog med sig dottern och stack in till city för att gå på bio... :crazy: Precis som om inte 10 såpor i veckan skulle räcka...JaJa TIT!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

thaimoose

talar med kompis i Thailand som vanligt, kompisen kommer på lördag den 12 till Sverige så dom har väl mycket att tala om

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis klivit upp från sängen så jag får huka mig bakom datorskärmen tills hon vaknat till liv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter kollar thaiteve & pratar i telefon samtidigt????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter kollar thaiteve & pratar i telefon samtidigt? ???

Hyfsad simultanförmåga!

(hon är garanterat överkvalificerad som dörrvakt)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förbereder lunchen/middagen :ok: härlig fru jag har :14: låter husse slappa på vilodagen Hell Ceasar

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

piloten66

vilar efter en god middag (tillverkad av henne själv)

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Äter kollar thaiteve & pratar i telefon samtidigt? ???

Det är standard. Plus att måla naglarna oxå :-)

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

flabbar åt nåt skräp på pcn .synd ja inte kan vidarebefodra oljudet :nono: stänger dörra i stället :nono:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Mikaelnr1

Min älskling överaskade mig rejält. Hon kom in till mig och frågade om jag kunde ta semester veckorna 24-25 nu sommar till och börja med. Visst sa jag detr ska nog gå bra. Tänkte inte mer på det. Efter en stund så så kom hon tillbaka och gav mig en kram och sa nu var det ordnat. Ordnat vadå? undrade jag. Då visade det sig att hon har köpt biljetertill hela familjen och fixat så att vi får låna hennes kompis lägenhet i polen i 2 veckor i polen. Snacka om att hon överaskad mig. Nu så är hon i köket och fixa Vietnamese Vårrullar samtidigt som hon ser någon Vietnamese såpa på Datorn.

Önskar er alla en skön och fin vecka. Var rädd om varandra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Nu är hon ute med några Thailändskor och plockar musslor och ostron, dessa ska dom sedan ätas tillsammans, en av tjejerna kände tydligen till en plats där man kunde gå och plocka detta utan båt bara vattnet var lågt, hon plockade där förra veckan och bjöd sina kompisar på det, så nu var dom sugna igen, jag såg dom ostron hon hade förra veckan och dom var stora, förmodligen är det japanska jätteostron.

Mvh Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på nån tok som sitter och skriker i soffan till en Bajenmatch medan hon stoppar korv.

post-3468-0-40650900-1336323490.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Jag såg fram emot några timmar framför TV.n när tjejerna var ute och plockade ostron och musslor, men efter någon timma ringde dom och sa att dom hade låst in nycklarna i bilen, så det var bara för mig att ge sig av med lite lämpliga verktyg och ståltråd, jag fick instruktioner via telefon vart jag skulle köra och hamnade i ett naturreservat, undrar om man får plocka ostron och musslor där, kanske bäst att inte forska i det?

Dom satt i solen på en gräsmatta brevisd P-platsen och åt ostron som dom doppade i egen tillverkad chilisås, dom var på strålande humör, jag öppnade bilen åt dom och sedan ville lilleman att vi skulle åka och köpa korv på hemvägen, så så blev det.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Letar fästingar på Jyckarna..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Smaskar i sig lufttorkad lax, knaperstekt thaifisk, ris och chiliröra, snackar på skype och kollar på bbtvthai.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...