Jump to content
IGNORERAD

Vad gör din flickvän/fru just nu?


ITOY

Recommended Posts

  • Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    47

  • Enis

    32

  • Drik

    30

  • Kenneth4618

    25

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sitter på skithuset och kollar thaisåpa på laptopen :nono:

tur ni har många badrum :ahh:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

minuspoäng på gång Clirre?? :wink:

Jyes :giggle: Sen ville hon ha nötfärs och koriander clirre fixa det å vänta vid bussen .nu lagar hon nåt thakäk .försökte va sällskaplig men hon är trött .(fräste) så jag glider in på mpr och låter henne sköta sig själv (hoppas telefonen ringer ) 5555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

tur ni har många badrum :ahh:

Blev inte så långvarigt, alteftersom tarmen tömdes så kom ju behovet att fylla på i andra änden igen. :nono: Nu har hon ätit och sen hamnat i ryggläge i soffan. Fortfarande såpa på datorn :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lagar nåt Thaislafs

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tur ni har många badrum :ahh:

Tittar din darling på thaisåpa eller sover hon 5555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar din darling på thaisåpa eller sover hon 5555

Sover . ylar i sömnen och thaisåpeyoutuben har tystnat...

men hon vaknar väl straxt och skall äta eller nått

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sover . ylar i sömnen och thaisåpeyoutuben har tystnat...

men hon vaknar väl straxt och skall äta eller nått

:thumbsup: 5 :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:thumbsup: 5 :thumbsup:

Helvette så fort ja tar vinglaset mot truten så garvar ja ser Enis framför mig 5555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvette så fort ja tar vinglaset mot truten så garvar ja ser Enis framför mig 5555

Vem jag?

9638d45aec6e8f80a1fcc867d6364d4d.gif

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vem jag?

9638d45aec6e8f80a1fcc867d6364d4d.gif

Du e underbar hoppas du kommer till vinterviken DS grattis till hokygulldet

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Tvättar bilen :)

post-3210-0-57972700-1336092043_thumb.jp

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Hon gick precis till jobbet. Jag kan ligga o dra mig några timmar till ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

Inte en susning vad hon gör nu.. Men gissar på att hon sover och barnen gör det samma, brukar inte "logga" varje sekund vad hon gör...

Ha en bra dag!

:wai:

Haha, samma här. Hur tusan ska man kunna veta vad frugan pysslar med när man har noll koll på sig själv :)

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon andas fortfarande... och tur är väl det

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Just nu sover hon efter varannan dag med morgon och kvällsskifts praktik på NÄL, och hon ska väckas 07,30 idag eftersom hon har en heldag i skolan som lärare i en ABF kurs för Asiatiska SFI elever som ska lära sig om det Svenska samhället och få läxhjälp, sedan fortsätter hon med Hemspråksundervisning för Thailändska barn.

Men sen ska hon faktiskt vara ledig både lördag och söndag, det ska bli skönt för mig och pojken att ha henne hemma lite, hon har en förmåga att ta på sig väldigt många arbeten och utbildningar.

Jag fick ju henne att säga upp sig ifrån en del när pojken föddes och var glad för det eftersom jag är rädd att hon ska bränna ut sig, men hon behöll ju sin fasta tjänst i kommunens hemtjänst på 60% även under denna tid, sedan när pojken blev 2,5 år tog hon tjänstledigt därifrån och började läsa till undersköterska, den utbildningen tar slut nu i juni, förra hösten blev hon ju kontaktad av kommunen om jobb som ABF lärare och Hemspråkslärare och tackade ja till detta och hon har även börjat tacka ja till tolknings uppdrag i västsverige igen i den mån hon hinner, så nu är vi tillbaks med alla jobb igen + ett nytt, och hon vill inte lyssna på att det är mycket och att hon borde ta det lite lugnare, så det är bara att hålla tummarna att det går bra.

Själv gör jag ju precis tvärtom och har gått ned i arbetstid på min fasta arbetsplats till 80% sedan 1,5 år och tycker att det är toppen, min lediga fredag ger mig extra tid med pojken och jag märker att han verkligen gillar att vara med mig på sjön och fiska eller jobba med veden, snickra eller påta i trädgården, varvat med cykling och lite lek.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hon andas fortfarande... och tur är väl det

5555 Har munnen öppnat sig ännu Matdax :blush2::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

På toan och snart ska det målas + nåt samtal

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej

Just nu sover hon efter varannan dag med morgon och kvällsskifts praktik på NÄL, och hon ska väckas 07,30 idag eftersom hon har en heldag i skolan som lärare i en ABF kurs för Asiatiska SFI elever som ska lära sig om det Svenska samhället och få läxhjälp, sedan fortsätter hon med Hemspråksundervisning för Thailändska barn.

Men sen ska hon faktiskt vara ledig både lördag och söndag, det ska bli skönt för mig och pojken att ha henne hemma lite, hon har en förmåga att ta på sig väldigt många arbeten och utbildningar.

Jag fick ju henne att säga upp sig ifrån en del när pojken föddes och var glad för det eftersom jag är rädd att hon ska bränna ut sig, men hon behöll ju sin fasta tjänst i kommunens hemtjänst på 60% även under denna tid, sedan när pojken blev 2,5 år tog hon tjänstledigt därifrån och började läsa till undersköterska, den utbildningen tar slut nu i juni, förra hösten blev hon ju kontaktad av kommunen om jobb som ABF lärare och Hemspråkslärare och tackade ja till detta och hon har även börjat tacka ja till tolknings uppdrag i västsverige igen i den mån hon hinner, så nu är vi tillbaks med alla jobb igen + ett nytt, och hon vill inte lyssna på att det är mycket och att hon borde ta det lite lugnare, så det är bara att hålla tummarna att det går bra.

Själv gör jag ju precis tvärtom och har gått ned i arbetstid på min fasta arbetsplats till 80% sedan 1,5 år och tycker att det är toppen, min lediga fredag ger mig extra tid med pojken och jag märker att han verkligen gillar att vara med mig på sjön och fiska eller jobba med veden, snickra eller påta i trädgården, varvat med cykling och lite lek.

Mvh Isan lover

IS du börjar bli som Kimmen i dina berättelser.Det tackar jag för.redan 4 dars vecka :thumbsup: samma här ledig på fredagar (tar ut på en pensionsförsäkring)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

post-3713-0-86253800-1336116599_thumb.jp

Klar :sFduh::thumbsup: puss å kram

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu jäklar...sover framför såpan på TV...Farbror Baa bytte till sporten..Vajörtu?.Inte rör min movi!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...