Tack och Hej 4,902 Posted April 29, 2012 Sover i tio minuter till sedan frukost och klockan tio ska hon jobba och tjäna pengar till vår gemensamma kassa. Quote Share this post Link to post
Fredman 64,030 Posted April 29, 2012 Sover. Hon lägger sig ett par timmar innan mig och sover ett par timmar längre. Quote Share this post Link to post
Kjell 10,754 Posted April 29, 2012 Frun är just nu på väg mot BKK efter kalaset i Auttaya i går kväll. Quote Share this post Link to post
John Khonken 14,419 Posted April 29, 2012 Bytt bajsblöja på Maria. Även tvättning ingick. Nu fixat saft till henne och själv dricker jag kafe Quote Share this post Link to post
Fridde 186 Posted April 29, 2012 sover och inga tecken på att vakna--- Quote Share this post Link to post
John Khonken 14,419 Posted April 29, 2012 Ringde Farbror Baa. Då vaknade frugan som nu talar i telefon med Fru Baa. Bra sätt att få upp henne. Nu vet man var hon är under en bra tid Quote Share this post Link to post
måne 61,240 Posted April 29, 2012 Gör sig klar att träffa siskarna(munkarna)för den årliga tiggarresan till Örebro.Vilket härligt liv dessa har,åka runt hela mellansverige och mumla lite i nån timme,go mat och rikligt med stålar,snygga damer som viker sig för en och ger mig stålar.Helt klart valde jag fel yrke Quote Share this post Link to post
trajja 389 Posted April 29, 2012 Sitter på arlanda på väg hem från Bangkok Quote Share this post Link to post
Tommy 32,364 Posted April 29, 2012 Steker ägg, sen skall jag jaga ut henne i trädgården. Sen deppar hon lite eftersom hennes dotter åkte hem till Thailand med sin far igår, dottern var här i 5 veckor hon reste hit tillsammans med oss. "Khit tung Looksorn" MVH Tommy Quote Share this post Link to post
Micke031 20,954 Posted April 29, 2012 Ringer till Thailand den närmsta timman Quote Share this post Link to post