Jump to content
IGNORERAD

Vad gör din flickvän/fru just nu?


ITOY

Recommended Posts

Hon har precis friserat mig klart så nu är det thaisåpa :thumbsup:

 

Nu är man handsome man igen

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    47

  • Enis

    32

  • Drik

    30

  • Kenneth4618

    25

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lär sig laga Thaimat, för svenska smaklökar...En jävla skillnad, häll i kokosmjölk och ett uns currypasta, sen e de klart...

Trist.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kurerar sin stukade fot  :ledsen:

 Tar igen sig efter besöket på akuten, spricka i vadbenet, 3 veckor sjukskriven mellan spisen,sängen å toan :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar på Aktuellt innan dess läste hon en bok.

Till min förvåning så kollar min fru Aktuellt och regionala nyheter varje dag, dels för att hänga med vad som händer i världen och Sverige

dels för att lyssna och lära sig språket bättre samt nya ord.  :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar på Aktuellt innan dess läste hon en bok.

Till min förvåning så kollar min fru Aktuellt och regionala nyheter varje dag, dels för att hänga med vad som händer i världen och Sverige

dels för att lyssna och lära sig språket bättre samt nya ord.  :14:

Suveränt bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

packar, för i morgon bär det av till Bkk, sedan hemresa :-( morgonen efter

 

///thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just kommit hem från jobbet (jag hämtade henne) och har precis ätit mat och mandarin... Så nu kan man snart börja prata med henne, (vilket är förenat med livsfara när hon e hungrig)

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just kommit hem från jobbet (jag hämtade henne) och har precis ätit mat och mandarin... Så nu kan man snart börja prata med henne, (vilket är förenat med livsfara när hon e hungrig)

 

Du får väl göra matsäck åt henne att äta i bilen när du hämtar henne, lite gentlemannatag om jag får be :thumbsup:

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbat, varit på Vaksalatorg och Distingsmarknaden. Nu ser det ut som hon kokar stek :wink:

 

Förstår inte hur hon kan stöka till i köket för att brassa lite käk.  Ser ut som någon kastat in en handgranat :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbat, varit på Vaksalatorg och Distingsmarknaden. Nu ser det ut som hon kokar stek :wink:

 

Förstår inte hur hon kan stöka till i köket för att brassa lite käk.  Ser ut som någon kastat in en handgranat :crazy:

Du har inte sett min fru i köket,där räcker inte en handgranat långt.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger och ylar i sängen.dvs troligtvis drömmer något otrevligt...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon kollar på The following med mig. Ny serier som verkar lovande. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbat, varit på Vaksalatorg och Distingsmarknaden. Nu ser det ut som hon kokar stek :wink:

 

Förstår inte hur hon kan stöka till i köket för att brassa lite käk.  Ser ut som någon kastat in en handgranat :crazy:

 

 

 

Så brukar min fru säga att det ser ut när jag lagar mat. "Du drar ner för mycket disk" sa hon här om dagen. Jag gjorde äggröra med stekt prinskorv. Stökigt? 2 stekpannor, 2 skålar, en vitlökspress, en visp, en kniv, 2 slevar, 1 tallrik, 1 glas och en gafffel. Jag är nog en riktig gris i köket. :crazy:

 

Mvh

BBJ

:mpr:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...