Jump to content
IGNORERAD

Vad gör din flickvän/fru just nu?


ITOY

Recommended Posts

  • Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    47

  • Enis

    32

  • Drik

    30

  • Kenneth4618

    25

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Efter en runda med sina vänner på stan bevistar hon åter hemmets lugna vrå(sover lite rund under fötterna)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nerbäddad i soffan med en sån där skärm med såpa i :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyss avslutat melodifestivalen så nu är det såpa igen medans jag gör en god buljong på  räkskalen.

 

Ska bli en sås till fisken i morrn :P

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

vet inte, törs inte titta in i sovrumet.. fick sådan arga blickar senast jag öppnade dörren.. :crazy:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

vet inte, törs inte titta in i sovrumet.. fick sådan arga blickar senast jag öppnade dörren.. :crazy:

Igår menar du?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett besök här i morgon löser alla problem Enis

post-3485-0-88506400-1361654869.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad tjejen gör, då hon är i Stockholm och hälsar på en kompis. Så nu kan jag i lugn och ro njuta av mina öl utan något gnäll.

Link to comment
Dela på andra sajter

DRIKER SPRIT FÖR ATT JAG BLIR TOKIG PÅ MIG SJÄLV  SPIKADE FEL HÄST + PLUS ATT KÄRRINGEN RINGDE O SKREK NU FICK SKOTTERJÄVELEN  VA HAN TÅLDE DET KAN JAG LOVA

160 EN BIT ASFULL HÄRLIGT NUSKA JAG HÄMTA VED O KANSKE HÖNGA MIG I STALLET. NOT

Link to comment
Dela på andra sajter

DRIKER SPRIT FÖR ATT JAG BLIR TOKIG PÅ MIG SJÄLV SPIKADE FEL HÄST + PLUS ATT KÄRRINGEN RINGDE O SKREK NU FICK SKOTTERJÄVELEN VA HAN TÅLDE DET KAN JAG LOVA 160 EN BIT ASFULL HÄRLIGT NUSKA JAG HÄMTA VED O KANSKE HÖNGA MIG I STALLET. NOT

 

 

Jorå så att... :54:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad tjejen gör, då hon är i Stockholm och hälsar på en kompis. Så nu kan jag i lugn och ro njuta av mina öl utan något gnäll.

I Stockholm?

Då e de hon som ringer på min dörr nu.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan gillade Ralf Gyllenhammars låt i melodifestivalen idag. Så jag tipsade henne om Mustasch. Det är bandet som Ralf sjunger i. Och nu överdriver jag inte! Hon har spelat denna låten minst 10 gånger nu! Den är jävligt bra! Så hon/vi sitter och lyssnar på den nu!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

DRIKER SPRIT FÖR ATT JAG BLIR TOKIG PÅ MIG SJÄLV  SPIKADE FEL HÄST + PLUS ATT KÄRRINGEN RINGDE O SKREK NU FICK SKOTTERJÄVELEN  VA HAN TÅLDE DET KAN JAG LOVA

160 EN BIT ASFULL HÄRLIGT NUSKA JAG HÄMTA VED O KANSKE HÖNGA MIG I STALLET. NOT

Kan du skriva på svenska tack? :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

hur fan ska man skriva aå att du fattar

Sätt dig nu i kåtan och gör upp en liten brasa och bara njut av stillheten i ödemarken med nått gott att dricka till

 

Önskar jag var där! För det var så jävla mysigt sist.....fast med min fru då :crazy:

 

Du kan ju även passa på att grilla något gott tilltugg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde bilden. Det var mysigare i mörkret

post-3485-0-41129900-1361661230.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

hur fan ska man skriva aå att du fattar

Du får nog bjuda han på lite örter och julmust, så han kommer in i matchen! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...