Jump to content
IGNORERAD

Vad gör din flickvän/fru just nu?


ITOY

Recommended Posts

  • Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    47

  • Enis

    32

  • Drik

    30

  • Kenneth4618

    25

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fixxar bokningar av Taxi för medlemmar här på MPR samt ordnar privat Chauför åt en bekant som ska spela lite golf i en vecka här i Pattaya trakten...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Tja såg hon hade planterat ett nytt träd utan för en av Bungalowsen, själv plantera  jag två  palmer fram för huset på morgonen så vi får låta udda vara jämnt, men nu dricker jag Chang på SC i Khao lak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Torkar skit på gamlingar mellan 07.00-21.30 vilket innebär att min arbetsdag ärytterligare  en timme längre då jag kör henne dit och hem.

 

 

Nu hittar du på Rolba. du kan ju ligga och pilla dig i naveln hela dagen då tanten nyss tagit körkort

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu hittar du på Rolba. du kan ju ligga och pilla dig i naveln hela dagen då tanten nyss tagit körkort

Hon har inte köpt någon bil ännu. Och min bil får hon bara låna när jag behåver skjuts hem efter någon alkoholtillställning.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissa?? Äter naturligt vis, de har hon gjort sen hon vaknade i morse. Nja inte riktigt hon har tvättat och strykt och vikt tvätt, dammsugit och lagat mat åxå...

 

Själv har jag suttit i soffan å tyckt synd om mej själv, fast nu e jag på g serru jag har fått i mej en hel tomat med salt..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissa?? Äter naturligt vis, de har hon gjort sen hon vaknade i morse. Nja inte riktigt hon har tvättat och strykt och vikt tvätt, dammsugit och lagat mat åxå...

 

Själv har jag suttit i soffan å tyckt synd om mej själv, fast nu e jag på g serru jag har fått i mej en hel tomat med salt..

Ty

 

tycka synd om dig, fan det är väl självförvållat, ät som en häst å skit som en elefant, är väl ett känt ordspråk, sen mår du bra :crazy:  :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar på Aktuellt innan dess läste hon en bok.

Till min förvåning så kollar min fru Aktuellt och regionala nyheter varje dag, dels för att hänga med vad som händer i världen och Sverige

dels för att lyssna och lära sig språket bättre samt nya ord.  :14:

Grattis

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter framför datorn(thaisåpa)snart ska hon ta ett skumbad och då blir jag inblandad(skrubba ryggen,inget mer)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommentar överflödig

 

/H

post-7553-0-04750400-1360870405_thumb.jp

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixar sig så vi får mycket Alla Hjärtans dag sex.  :crazy:  :14: Mmmm

Det blir nog inget för mig.se bild ovan

 

/H

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...