Jump to content
IGNORERAD

Vad gör din flickvän/fru just nu?


ITOY

Recommended Posts

Guest borichiangmai

Ja min äter någon sorts mango som smakar surt och doppar det i någon svart sörja och det luktar så jävla illa.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 588
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    47

  • Enis

    32

  • Drik

    30

  • Kenneth4618

    25

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Lappen

Sminkar sig för att gå på födelsedagskalas (passar bra så jag kan ha en grillfest med alkoholintag)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sminkar sig för att gå på födelsedagskalas (passar bra så jag kan ha en grillfest med alkoholintag)

Får du inte ha det om hon är hemma?? :giggle::wink: .

Trevlig grill/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt med en fru som söker kunskap genom utbildning :crazy:

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: Då tycker ja du ska lära darlingen Dammsugarn :ahh: 55

DS ja älskar dig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sminkar sig för att gå på födelsedagskalas (passar bra så jag kan ha en grillfest med alkoholintag)

:whip:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat, thaiyoutube och Sovklockan ringde

.. Visaren pekade på mat.

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har jobbat extra med städning på sitt förra jobb.Nu ska hon på Käringkalas på sin systers Nyöppnade Thaitakoway restaurang

ÅÅÅÅ va gör jag då tar hand om pojkarna.bara gilla läget (Toffelläget) Skål på er

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Stryker kläder och är??? vad va det Enis använde för uttryck, Grapefrukt... Kanske man skulle kunna kalla det knipweekend...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stryker kläder och är??? vad va det Enis använde för uttryck, Grapefrukt... Kanske man skulle kunna kalla det knipweekend...

Köper Murkler Gubbe ha det Vännen!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Äter

De vart ingen nyhet :bs_spam:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar till kl 21.30. Sen kanske man får lite service igen, men det blir nog inget för hon ska jobba 7-21 imorgon. :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Antagligen så äter hon sen äter hon i gen och efter 20 minuter så äter hon i gen :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Skäller på mig för jag inte har hjälp till att städa idag........ :angry:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och Fesjbookpundar efter en lång dag med picknic i Nackareservatet med Mr. McTwist och vår stridsmördardödarpitbull. Riktigt sköt i solen med en massa medhavd mat och avancerat softande. Nu är det titta på phi-movie som står närmast i tur. På det hela taget en bra dag med en fru på strålande humör :D

Sen blir det förhoppningsvis nya äventyr imorgon.

Ha en riiktigt trevlig helg alla MPR:are

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar ha däckat hemma på soi 71 efter en kväll på thong-lor. Sista jag hörde var mao makkkkkkkkkkk hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Vattnar och jobbar i trädgården, hon skulle ta med sig rabarber hem som jag skulle få göra paj av tyckte hon :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Se bild :

post-7077-0-29665500-1338110441_thumb.jp

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...