Jump to content
IGNORERAD

Yingluck + Prem = Sant?


noBuzz

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Hej

Jag lämnar aldrig dom fattiga och byter sida, jag är född på och kommer att dö på dom fattigas sida och det känns rätt ok tycker jag.

Skål och trevlig helg.

Nu ska jag och pojken ut och dra hummertinor.

Mvh Isan Lover

Kan du inte ta med dig kameran och göra en liten bildtråd om dit hummerfiskande? Skulle vara skoj att se :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    11

  • Wangthong

    6

  • andersbangkok

    5

  • måne

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Isan Lover

Det där går väl under begreppet fria spekulationer?

Jag har däremot läst att delar av det röda gänget kraftigt motsätter sig detta.

Hej

Detta stämmer och det är väl ganska naturligt att dom är skeptiska till att närma sig sina fiender, men jag hade nog väntat mig lite större motstånd ifrån UDD,s sida, men även dom kanske inser att man måste prata även med sina fiender om en hållbar och varaktig försoning ska kunna nås.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Kan du inte ta med dig kameran och göra en liten bildtråd om dit hummerfiskande? Skulle vara skoj att se :thumbsup:

Hej

Jag är helt ointreserad av datorer och den digitala tekniken och jag kan fortfarande inte lägga in bilder, men jag borde be frugan lära mig detta någon dag.

Mvh isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Hej

Detta stämmer och det är väl ganska naturligt att dom är skeptiska till att närma sig sina fiender, men jag hade nog väntat mig lite större motstånd ifrån UDD,s sida, men även dom kanske inser att man måste prata även med sina fiender om en hållbar och varaktig försoning ska kunna nås.

Mvh Isan lover

nej det här ligger helt i Thaksins strategi. Han har alltid dreglat över att få ta över efter Prem. Att svansa runt kungahuset är precis vad han vill. Klart att vissa rödskjortor känner sig svikna nu när dom ser vad deras husgud egentligen går för.

För oss som sett detta sedan många år så är det inga nyheter.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Detta stämmer och det är väl ganska naturligt att dom är skeptiska till att närma sig sina fiender, men jag hade nog väntat mig lite större motstånd ifrån UDD,s sida, men även dom kanske inser att man måste prata även med sina fiender om en hållbar och varaktig försoning ska kunna nås.

Mvh Isan lover

Både UDD och de röda vet vad de har att vänta när Thaksin lierar sig med Prem och militären. Det är därför UDD kan sova lugnt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...