Jump to content
IGNORERAD

Kim Eriksson Sirawan igen


gst

Recommended Posts

Kim klarade sig nog ganska länge som "gatulangare". Det hade hade jag också gjort med rätt kontakter.. Dvs polisen,  men det här blev större och DEA klev in i matchen,...

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Du säger tyvärr emot dig själv

 

Kim säger ju att han själv var torsk på skiten och du är den ende som påstår att han försåg Pattaya med knark och frågan är ju varför bara Kim torskade i så fall,

 

Kim var knappast den ende som försåg Pattaya med tjo på den tiden. Dock var han och hans kompanjoner väldigt delaktiga i handeln som hände runt om kring dessa preparat.

 

Allt annat är skitsnack och det vet du!!!

Hur ska jag veta att allt annat är skitsnack när jag som du själv skriver inte var där! Men jag ska tro på dig som säger själv att du var en pundare. Om du var nere i skiten som du säger så tror jag inte du hade så bra koll.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Swippe:

Hur ska jag veta att allt annat är skitsnack när jag som du själv skriver inte var där! Men jag ska tro på dig som säger själv att du var en pundare. Om du var nere i skiten som du säger så tror jag inte du hade så bra koll.

Du kan inte veta ett skit om du inte var där. Jag var där och köpte ett par gubbar av "jomtien maffian" du vet nog vilka det var.

 

Kim - oskyldig- inte mycket:))

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem betalade hans våning i Bkk och  hans hus i Rayong??

 

Knappast följarna på MPR

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Är inte avundsjuk då jag sett baksidan, men rätt ska fan vara rätt!!!

Jag tycker att dina historier börja likna käre BTT's historier mer och mer. Massa påståenden om saker man varit med om men svårt att få det hela att hänga ihop 😛

 

Jag hade en kompis som missbrukade heroin, under en period så körde jag han ibland två gånger per dag till sin langare. Det var ett dyrt missbruk, tror det kostade flera tusen kr per dag. Det finnansierade han genom att sälja tjack.

 

Så jo jag vet att det är vanligt att finnansiera sitt drogmissbruk genom att sälja själv. Men min kompis hade ingen dyr lägenhet, hus, bil eller ens en Rolex. Han bodde i en hyresetta och gick på soc.

 

Så jag tror nog mer på att Kim fått ihop sina stålar genom att göra andra skumraskaffärer, han drog ju in några mille på att vara delaktig i att driva en hemsida som sålde steroider i Sverige. Något han själv erkänt, är dömd för och suttit av sitt straff för.

 

Men du menar alltså att Kim.sålde meth till små pundare i Pattis och det var så han fick ihop sina cash? Lite svårt att tänka mig att man bryr sig om att sälja några "gubbar" till folk när man kan minimera risken genom att sälja kilovis till lite större kunder i så fall.

 

Och han klarade sig så länge för att han hade bra kontakt med snuten och att det var DEA som gjorde att han torskade till slut? Men varför brydde sig DEA om att Kim sålde meth i Pattaya?

 

Frågorna är många, svaren är få! 😛

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi som var där vet. Frågorna är inte många, utan enkla.

 

Bakom varje affärsidé finns det alltid en huvudman...I mitt fall var det Mr X och Pattaya är ganska litet trots allt. Har köpt mycket via engelsmän, tyskar , holländare och så vidare...Men Mr X sålde bra skit och fick således bli en bra leverantör till en bra gubbe.

 

Skit samma, jag vet vad jag har sett & gjort. Lev kvar i din låtsasvärld och välkommen till verkligheten.  Torskar du så torskar du, ingen kommer att rädda dig....Stämma på 40 mille haha vilken jävla pajas........

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Vi som var där vet. Frågorna är inte många, utan enkla.

 

Bakom varje affärsidé finns det alltid en huvudman...I mitt fall var det Mr X och Pattaya är ganska litet trots allt. Har köpt mycket via engelsmän, tyskar , holländare och så vidare...Men Mr X sålde bra skit och fick således bli en bra leverantör till en bra gubbe.

 

Skit samma, jag vet vad jag har sett & gjort. Lev kvar i din låtsasvärld och välkommen till verkligheten.  Torskar du så torskar du, ingen kommer att rädda dig....Stämma på 40 mille haha vilken jävla pajas........

Ja men ok, det du vet det vet du och jag kan omöjligt veta eftersom jag inte var där och än mindre umgicks i de kretsarna.

 

Men kan du inte berätta varför DEA brydde sig om att Kim sålde meth i Pattaya? Det borde ju finnas nån koppling till USA i så fall och den kopplingen har jag försökt hitta utan framgång.

 

Det är ju synd att jag inte är polare med Kim som vissa påstår för i så fall hade jag bett honom gå in här i tråden och försöka reda ut vissa frågetecken 😛

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Swippe:

Glädjande att du är drogfri, sånt gör mig ärligt glad :-)  Du menar att utan Kim så hade det inte funnits knark i Pattaya? Tillåt mig småle, man kan inte gå många meter på beachroad en sen kväll utan att få frågan om man vill köpa narkotika. Vet inte hur det är nu givetvis och möjligt att jag ser ut som en person som kan vara en potentiell köpare för får ofta frågan i Thailand 😛 😮 

 

Kim säger ju att han själv var torsk på skiten och du är den ende som påstår att han försåg Pattaya med knark och frågan är ju varför bara Kim torskade i så fall, varför ville inte snuten spana på honom som man gör överallt i världen för att sätta dit så många ur nätverket som möjligt. Nej jag tror faktist inte du har lika bra koll som du tror.

 

För inte någonstans så har Thaländsk polis påstått att han sålt knark eller att man misstänkte att han gjort det. Av okänd anledning så fick man reda på att han byggt ett methlab och åkte dit några timmar efter det var klart och hittade inte bara labbet utan även en mindre mängd meth och det fick han livstid för.

Har inte varit i Pattaya men Patong på Phuket är väl samma sak, varit där nästan

varje år i 20 år och har aldrig blivit erbjuden nå droger. En svensk gubbe som bodde

där i 25 år pratade aldrig om droger. Är det bara ett visst kliental av gubbar som blir

erbjuden sånt skit eller vad. Konstigt

inga Erbjudande där hellre

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Swippe:

Ja men ok, det du vet det vet du och jag kan omöjligt veta eftersom jag inte var där och än mindre umgicks i de kretsarna.

 

Men kan du inte berätta varför DEA brydde sig om att Kim sålde meth i Pattaya? Det borde ju finnas nån koppling till USA i så fall och den kopplingen har jag försökt hitta utan framgång.

 

Det är ju synd att jag inte är polare med Kim som vissa påstår för i så fall hade jag bett honom gå in här i tråden och försöka reda ut vissa frågetecken 😛

Nej, jag kan inte berätta varför DEA snodde kimpa.  Jag vet att han var en "stor" fisk i byn,  men det fanns nog en riktigt bra anledning till det.

 

Vi kvartz pundare berördes inte av det här, utan det gick högre upp. Visste hela tiden att Mr X nöjde sig inte med smulorna, utan han ville ha hela kakan.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Har inte varit i Pattaya men Patong på Phuket är väl samma sak, varit där nästan

varje år i 20 år och har aldrig blivit erbjuden nå droger. En svensk gubbe som bodde

där i 25 år pratade aldrig om droger. Är det bara ett visst kliental av gubbar som blir

erbjuden sånt skit eller vad. Konstigt

inga Erbjudande där hellre

 

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Har inte varit i Pattaya men Patong på Phuket är väl samma sak, varit där nästan

varje år i 20 år och har aldrig blivit erbjuden nå droger. En svensk gubbe som bodde

där i 25 år pratade aldrig om droger. Är det bara ett visst kliental av gubbar som blir

erbjuden sånt skit eller vad. Konstigt

inga Erbjudande där hellre

Om du bär Lapplands nationaldräkt å jojkar så fattar dom oftast att du redan har 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Har inte varit i Pattaya men Patong på Phuket är väl samma sak, varit där nästan

varje år i 20 år och har aldrig blivit erbjuden nå droger. En svensk gubbe som bodde

där i 25 år pratade aldrig om droger. Är det bara ett visst kliental av gubbar som blir

erbjuden sånt skit eller vad. Konstigt

inga Erbjudande där hellre

Haha ingen frågar väl en fattiglapp:))

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Haha ingen frågar väl en fattiglapp:))

Låter inte som du har varit så stad i kassan, mest i dimman

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Låter inte som du har varit så stad i kassan, mest i dimman

Du hade inte  klarat ett dygn i mina skor.  Vad det är värt får du själv avgöra..

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Risifrutti:

En brukare som inte säljer för sitt eget välbefinnande...kom igen vilken sten har du vuxit upp bakom?

Så om du var brukare så sålde du också då? Eller hur ska man tolka den där slutsatsen?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Mankan:

Så om du var brukare så sålde du också då? Eller hur ska man tolka den där slutsatsen?

Javisst. Inget konstigt med det. Som brukare tar man alla chanser man får.

 

Dock inte alla som skapar ett eget labb😀

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Risifrutti:

Javisst. Inget konstigt med det. Som brukare tar man alla chanser man får.

 

Dock inte alla som skapar ett eget labb😀

De blir ju lite märkligt om man då förespråkar att just han då ska låsas in och aldrig mer få komma ut. Vissa här förespråkar ju till och med att han ska skjutas och tillhandahåller gärna ammunitionen. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Mankan:

De blir ju lite märkligt om man då förespråkar att just han då ska låsas in och aldrig mer få komma ut. Vissa här förespråkar ju till och med att han ska skjutas och tillhandahåller gärna ammunitionen. 

Har bara påpekat att man får ta sitt straff, inget mera. Läs tråden.

 

Har mött många knepiga människor genom åren, men några oskyldiga dealare har jag nog fan aldrig stött på...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Har inte varit i Pattaya men Patong på Phuket är väl samma sak, varit där nästan

varje år i 20 år och har aldrig blivit erbjuden nå droger. En svensk gubbe som bodde

där i 25 år pratade aldrig om droger. Är det bara ett visst kliental av gubbar som blir

erbjuden sånt skit eller vad. Konstigt

inga Erbjudande där hellre

Jag har blivit erbjuden droger i Patong också, men inte alls lika ofta som i Pattaya. Där var det banne mig nästan lika ofta som man mötte skräddare i Patong 😮 Förmodligen ser jag väl ut som en typisk farang som kan tänkas nyttja såna saker, ingen aning. Jag vet ju att i t ex Pattaya så var det ju civilpoliser som frågade folk om de ville köpa narkotika och tackade de ja så satte polisen dit dom.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Risifrutti:

Nej, jag kan inte berätta varför DEA snodde kimpa.  Jag vet att han var en "stor" fisk i byn,  men det fanns nog en riktigt bra anledning till det.

 

Vi kvartz pundare berördes inte av det här, utan det gick högre upp. Visste hela tiden att Mr X nöjde sig inte med smulorna, utan han ville ha hela kakan.

Ok ok, f*n du gör mig inte mindre nyfiken på denna soppan precis. Du verkar ju också vara en intressant person, kan tänka mig att du har en del historier att berätta om 😛 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Det bästa vore nog att Kim själv kom in här och skrev vad som hände,och om han inte vill det så är det bättre att tråden bara låses så är det slut på snack hit och dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Swippe:

Ok ok, f*n du gör mig inte mindre nyfiken på denna soppan precis. Du verkar ju också vara en intressant person, kan tänka mig att du har en del historier att berätta om 😛 

En bira eller två på Papagayo hade varit trevligt. Du verkar trots allt fatta läget i denna soppa..

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev jlh66:

Det bästa vore nog att Kim själv kom in här och skrev vad som hände,och om han inte vill det så är det bättre att tråden bara låses så är det slut på snack hit och dit.

Du kan ju alltid ignorera tråden om den stör dig. Det finns en röd knapp långt upp till höger.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
8 minuter sedan, skrev Mankan:

Du kan ju alltid ignorera tråden om den stör dig. Det finns en röd knapp långt upp till höger.

Jo det vet jag att jag kan. Men jag kan även skriva precis vad jag tycker om allt detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev jlh66:

Jo det vet jag att jag kan. Men jag kan även skriva precis vad jag tycker om allt detta.

Gör de då istället för att be om att få tråden låst.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...