Jump to content
IGNORERAD

Kim Eriksson Sirawan igen


gst

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Scandinaviancorner:

Finns det någon som kommer ihåg Magic muchroom som man kunda köpa som omelett eller soppa helt lagligt fast det innehöll LSD

Och även magic cookies. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Precis nyss, skrev ellim63:

Och även magic cookies. 

Soppa och omelett sålde vi i första baren jag hade i Patong, svamparna skulle man plocka i buffelskiten efter det hade regnat då var dom som bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Vad hade du väntat dig!!

Inget.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania
25 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Soppa och omelett sålde vi i första baren jag hade i Patong, svamparna skulle man plocka i buffelskiten efter det hade regnat då var dom som bäst

 Då Inge fyllde 50 då var det en mustig soppa vällkryddad med marijuana.  Serverades på Bambu hut hos Texas gubben Mark.  Inge tog över hans gamla hora och Mark fick smak på katoj k*k.  Vilket sned tändning. Gotland  du har väl några kort på den gamla banditen  Inge.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

i Phuket röktes det på friskt Thai sticks det var ju beacher där det var lovligt snutarna brydde sig inte först var det Kata , där en joint kosta 10 baht en bungalow 30 sen blev det striktare men då flytta hippie folket till Nai harn i flera år var det l,er eller mindre lagligt , sen tuffare där också ja då flytta dom till Samui och Phangan . Nu är det väl Payam som har tagit över

Nä nu är det tillbaka i Phuket igen, thc dimman ligger tät här nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
13 minuter sedan, skrev navion hispania:

 Då Inge fyllde 50 då var det en mustig soppa vällkryddad med marijuana.  Serverades på Bambu hut hos Texas gubben Mark.  Inge tog över hans gamla hora och Mark fick smak på katoj k*k.  Vilket sned tändning. Gotland  du har väl några kort på den gamla banditen  Inge.

Ja kort har jag hur många som helst

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Precis nyss, skrev Scandinaviancorner:

Ja kort har jag hur många som helst

416450475_IngeUlf.jpg.0b00a94d7b73e6224f69d1220be66c3e.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania
7 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

416450475_IngeUlf.jpg.0b00a94d7b73e6224f69d1220be66c3e.jpg

Ja där har vi fjällapan Inge till höger  vilket år kom han till Thailand 70 talet? Har haft en del fyllor med den galningen. 

Kommer ihåg en gång  då jag hjälpte han hem efter han lagt motorbiken  utan för Jims English  pub som låg Soien in från Bangla mitt imot Buffalo steak house, var väl på den tiden Gösta och Sören  hade det eller om Mogens som drev det kommer inte riktigt ihåg.

 

Backspegeln hade knäckts så den stoppa jag bakfickan på han  sedan stöp han i kojen. 

 Inge vakande upp dagen efter va fan har hänt, var är motorbiken och en jävla backspegeln i bakfickan. 

 

Inges Thai  var verkligen "imponerande" med röstläget som  en 5 åring och  gick uteslutande ut på fittslickning. Tydligen så verkar det var väl rotat i norskafolksjälen likväl som att gå på tur.

 

En annan tid men fan så roligt.

 

Du Gotland  har ju känt han fan så länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni inte tappat tråden lite, nu skriver ju bara hur dum ni va i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
9 timmar sedan, skrev navion hispania:

Ja där har vi fjällapan Inge till höger  vilket år kom han till Thailand 70 talet? Har haft en del fyllor med den galningen. 

Kommer ihåg en gång  då jag hjälpte han hem efter han lagt motorbiken  utan för Jims English  pub som låg Soien in från Bangla mitt imot Buffalo steak house, var väl på den tiden Gösta och Sören  hade det eller om Mogens som drev det kommer inte riktigt ihåg.

 

Backspegeln hade knäckts så den stoppa jag bakfickan på han  sedan stöp han i kojen. 

 Inge vakande upp dagen efter va fan har hänt, var är motorbiken och en jävla backspegeln i bakfickan. 

 

Inges Thai  var verkligen "imponerande" med röstläget som  en 5 åring och  gick uteslutande ut på fittslickning. Tydligen så verkar det var väl rotat i norskafolksjälen likväl som att gå på tur.

 

En annan tid men fan så roligt.

 

Du Gotland  har ju känt han fan så länge.

Ja sen 70 talet och jag har seglat ihop med mannen, nu bor han i Mukdahan

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Men för att återgå till tråden 

Jag blev erbjuden en helt otrolig massa pengar om jag svalde knullgummin med heroin och flög upp till till Copenhagen med , men först skulle jag tränas upp och det skulle försigå i en förtäckt affär som sålde aqvariefisk i Pattaya, Som tur var backa jag ur . Vet att åtminstone en av gubbarna som skulle lura in mig i den skiten fortfarande lever och bor i Pattaya 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
8 timmar sedan, skrev Boa52:

Har ni inte tappat tråden lite, nu skriver ju bara hur dum ni va i Thailand

Tror inte det är många som varit kloka i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
14 timmar sedan, skrev Boa52:

Har ni inte tappat tråden lite, nu skriver ju bara hur dum ni va i Thailand

Ja vadådå? Det är ett Thailandsforum!!!!

Bättre att skriva om Thalland än att vara det i Inavelsbyn

Ändrades av ThailandNovise
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Kanske dags för lite vadslagning om hur lång tid han kan hålla sig från buren ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Tallviking:

Kanske dags för lite vadslagning om hur lång tid han kan hålla sig från buren ?

närmast tar potten? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-07-05 at 12:01, skrev Scandinaviancorner:

Finns det någon som kommer ihåg Magic muchroom som man kunda köpa som omelett eller soppa helt lagligt fast det innehöll LSD

 

Ja kommer ihåg svamp, ganska lätt att få tag i fortfarande. 

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-07-03 at 23:49, skrev M33:

Utstrålar visst drogpositivitet.

 

I bkk erbjuds jag kola i princip varje dag av nigerianerna mellan soi11-15

För hängde de på andra sidan gatan på väg till / från Insomnia.

 

På Chaweng beach erbjöds man alla tänkbara droger av var och varannan strandförsäljare. Uppfattade det inte i början men när man väl förstod, ja då insåg man. Inte varit på Samui på några år så inte dagsfärsk info….

På 80-talet så var det det svamp och marijuana över hela ön. Lamai var nog där det mesta hålligånget var. Mycket hippies på beachen. Tror inte att de orkade sig upp till diskotek där det alltid var smokat med folk. Var många år på koh samui först på Chaweng sedan på Lamai. Slutade åka dit då de byggde flygplatsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev IsaanWarrior:

https://youtu.be/QvZdXk53aFM

 

Intressant & se intervjun imorgon

Äntligen! 😉

 

Victor De Almedia brukar ha bra intervjuer med intressanta människor. Har varit allt ifrån mördare till Jimmie Åkesson som besökt hans kanal så han är ju allt annat än PK.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar knappt någon roll var du än befinner dig i Thailand så nog finns det tillgång till droger.

Den som söker han finner, svårare är det inte.

Verkar dessutom att de som säljer eller kan tillhandahålla har ett 6:e sinne för vilka de ska erbjuda.

Syns tydligen tydligt vilka som är drogberoende eller bruka nyttja sådant skit.

På beachen i Pattaya är kommersen regelbundet i gång.

Där borde knarkspanarna kunna göra många tillgrepp.

Däremot är det nu för tiden "ganska" lugnt på Chaweng beach, Lamai har jag ingen uppfattning om.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-07-04 at 09:37, skrev spooncreek:

Utanför ett av Sin Citys köpcenter som jag passerade fem dagar i veckan under flera års tid, blev jag erbjuden droger varje gång av taxigänget utanför. 

 

Flera av försäljarna av solglasögon/kamagra/målningar etc, kan också ofta mumla om maja när de kommer in på baren där man sitter.

 

WS: omöjligt pre-covid att trava in där utan erbjudanden, snubbarna som marknadsförde ping pong showerna frågade nästan alltid.

 

I Bangkok, som @M33 beskriver det ovan, stämmer bra på min upplevelse.

 

Jag tror inte att någon av alla er ovan som säger sig inte ha blivit erbjudna droger på typ 20 års resor ljuger, absolut inte, men finner det klart förvånande. Har ni aldrig varit ute? 😎 

Det är bara att alla gammelgubbar inte  fattat vad dom erbjudits på Pattayas barer. -Eeey Mistee! Yo waeeent coookee? -No! Today I want big Leo, no läskeblask. Maybe to tomorow when I’m bakis.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev väldigt besviken av intervjun med Kim, bara gammal skåpmat och mycket saker som låter totalt osannolika. Folk som dödades och torterades, men inte han, för de var rädda att han skulle få synliga märken? Vem skulle han i så fall visa dom märkena för och vem skulle bry sig om en livstidsdömd som är dömd för att ha tillverkat droger? Och bara en sån liten detalj som i nån gammal intervju så sa han att knarklabbet blev klart sent på kvällen och på morgonen så stormade en massa Thaipoliser stället och hittade hans labb och en mängd knark. Nu sa han att labbet blev klart och hans polare (som ska ha satt dit honom) sa att han hade ett ärende till affären och efter 10 min så stormade polisen hans hem och hittade knarklabbet. En sån detalj måste man för fasiken komma ihåg, kom snuten 10 min efter labbet var klart eller kom dom morgonen efter? 

 

Trodde han skulle komma med mer detaljer och berätta lite om hur han ser på framtiden, vad han tänker syssla med och om han är välkommen tillbaka till Thailand osv. Han verkar inte bo ihop med sin fru (fd?) i alla fall när man söker på nätet, så hon orkade kanske inte vänta...

 

Får hoppas man får se han prata ut lite mer i framtiden och för hans dotter och hans morsas skulle så hoppas jag att han håller sig i skinnet och har lärt sig en läxa.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-07-05 at 07:01, skrev Scandinaviancorner:

Finns det någon som kommer ihåg Magic muchroom som man kunda köpa som omelett eller soppa helt lagligt fast det innehöll LSD

Ja det kommer man ihåg Happy food. Dock var det inte LSD i Maren/dryckerna utan just svamp. Magic Muchroom som innehåller psilocybin, em psykoaktiv substans som ger ett liknade rus som  LSD men mycket mildare. LSD är dock framställt på kemisk väg. 

Ändrades av dooks
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Swippe:

Blev väldigt besviken av intervjun med Kim, bara gammal skåpmat och mycket saker som låter totalt osannolika. Folk som dödades och torterades, men inte han, för de var rädda att han skulle få synliga märken? Vem skulle han i så fall visa dom märkena för och vem skulle bry sig om en livstidsdömd som är dömd för att ha tillverkat droger? Och bara en sån liten detalj som i nån gammal intervju så sa han att knarklabbet blev klart sent på kvällen och på morgonen så stormade en massa Thaipoliser stället och hittade hans labb och en mängd knark. Nu sa han att labbet blev klart och hans polare (som ska ha satt dit honom) sa att han hade ett ärende till affären och efter 10 min så stormade polisen hans hem och hittade knarklabbet. En sån detalj måste man för fasiken komma ihåg, kom snuten 10 min efter labbet var klart eller kom dom morgonen efter? 

 

Trodde han skulle komma med mer detaljer och berätta lite om hur han ser på framtiden, vad han tänker syssla med och om han är välkommen tillbaka till Thailand osv. Han verkar inte bo ihop med sin fru (fd?) i alla fall när man söker på nätet, så hon orkade kanske inte vänta...

 

Får hoppas man får se han prata ut lite mer i framtiden och för hans dotter och hans morsas skulle så hoppas jag att han håller sig i skinnet och har lärt sig en läxa.

 

Blev också ganska besviken på intervjun, inget nytt utan bara samma gamla skåpmat med osammanhämgande och lätt motbevisbara berättelser.

 

Ska bli intressant att höra advokatens bevisföring i stämningen mot svenska staten på 44 miljoner, det är alltså statens fel att han avvek till Thailand när han släpptes från häktet 2009 i väntan på att avtjäna det svenska straffet han dömts till - fick ha en biljett till Thailand och en ritning till ett meth-kokeri av staten när han klev ut från Kronobergshäktet?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev evert 1:

Spelar knappt någon roll var du än befinner dig i Thailand så nog finns det tillgång till droger.

Den som söker han finner, svårare är det inte.

Verkar dessutom att de som säljer eller kan tillhandahålla har ett 6:e sinne för vilka de ska erbjuda.

Syns tydligen tydligt vilka som är drogberoende eller bruka nyttja sådant skit.

På beachen i Pattaya är kommersen regelbundet i gång.

Där borde knarkspanarna kunna göra många tillgrepp.

Däremot är det nu för tiden "ganska" lugnt på Chaweng beach, Lamai har jag ingen uppfattning om.

Har du varit i Sverige nyligen?

Det är väl ungefär samma här? Om du rör dej på "Fel" ställen och ser ut att eventuellt vara intresserad av droger eller bara passerar genom fel park...

 

 

MVH

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...