Jump to content
IGNORERAD

Kim Eriksson Sirawan igen


gst

Recommended Posts

40 minuter sedan, skrev Swippe:

Ja jag hade gärna trott på din teori om jag blev tillfrågad i Sverige t ex,men det blir jag aldrig, är bara på turistorterna i Thailand det händer. Nu är det inte så ofta jag besöker plattan, är i Stockholm typ 1 gång var tioende år, men aldrig blivit tillfrågad där heller 😛

 

Kapsyltricket är jättesmart, man drar inte till sig onödigt uppmärksamhet men den som är ute efter "Cola" fattar förstås precis vad som menas. En annan variant som är lite halvdiskret är ju när man går förbi nån som  "hostar" och får till nåt ljud man uppenbart kan tolka som "mariujana", hänt många gånger 😛 

Varför händer det bara dej, cola, hostar då är det marijuana. låter lite som mycket fantasier

Men cola du på korkar och lyssna på hostningar om det gör dej lycklig, ingen tror på dej

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför händer det bara dej, cola, hostar då är det marijuana. låter lite som mycket fantasier

Men cola du på korkar och lyssna på hostningar om det gör dej lycklig, ingen tror på dej

Det händer garanterat inte bara mig, men det kanske är ovanligt att det händer medlemmar här på forumet?  Varför skulle jag hitta på det? Men om du eller nån annan inte tror på mig spelar inte mig nån roll. Jag kan leva med att kallas mytoman 😛 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Har inte heller blivit erbjuden droger i Thailand under mina resor dit i mer än 20 år.  Om man inte räknar in öl och sprit då 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Har inte heller blivit erbjuden droger i Thailand under mina resor dit i mer än 20 år.  Om man inte räknar in öl och sprit då 😉

Jag får också ställa mig till denna exklusiva skara, det har blivit typ 35-40 resor till Thailand under åren. Endast en gång har jag blivit erbjuden droger, då av en svensk etablissemang ägare.  

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
10 minuter sedan, skrev Stefan:

Jag får också ställa mig till denna exklusiva skara, det har blivit typ 35-40 resor till Thailand under åren. Endast en gång har jag blivit erbjuden droger, då av en svensk etablissemang ägare.  

//S

Jag började resa till Thailand 1979 och har ännu inte blivit erbjuden att köpa droger.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Stefan:

Jag får också ställa mig till denna exklusiva skara, det har blivit typ 35-40 resor till Thailand under åren. Endast en gång har jag blivit erbjuden droger, då av en svensk etablissemang ägare.  

//S

Hej på dj gubbe Har inte blivit erbjuden nät sånt men en Svensk ville röka nåt vid vårt hus

gå nånannastans inte vid vårt hus, han gick i väg Det är det enda jag har varit nära skit

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Hej på dj gubbe Har inte blivit erbjuden nät sånt men en Svensk ville röka nåt vid vårt hus

gå nånannastans inte vid vårt hus, han gick i väg Det är det enda jag har varit nära skit

Hj p di huppen o, ä u ok?

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Risifrutti
1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Har inte heller blivit erbjuden droger i Thailand under mina resor dit i mer än 20 år.  Om man inte räknar in öl och sprit då 😉

Man blir inte erbjuden droger utan anledning. Har nog varit i Thailand + 40 gånger och fattar vilka dom erbjuder.  Sitter du i fel miljö en gång så letar dom upp dig, men tacka bara vänligt nej så är det inga problem.

 

Random shit händer, men fan inte allt för ofta - det kan jag lova.

Link to comment
Dela på andra sajter

Risifrutti
3 timmar sedan, skrev Swippe:

Ja jag hade gärna trott på din teori om jag blev tillfrågad i Sverige t ex,men det blir jag aldrig, är bara på turistorterna i Thailand det händer. Nu är det inte så ofta jag besöker plattan, är i Stockholm typ 1 gång var tioende år, men aldrig blivit tillfrågad där heller 😛

 

Kapsyltricket är jättesmart, man drar inte till sig onödigt uppmärksamhet men den som är ute efter "Cola" fattar förstås precis vad som menas. En annan variant som är lite halvdiskret är ju när man går förbi nån som  "hostar" och får till nåt ljud man uppenbart kan tolka som "mariujana", hänt många gånger 😛 

Jag tror nog gatulangarna jobbar på samma sätt så din "turistvisa" kan du slänga i papperskorgen.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Utstrålar visst drogpositivitet.

 

I bkk erbjuds jag kola i princip varje dag av nigerianerna mellan soi11-15

För hängde de på andra sidan gatan på väg till / från Insomnia.

 

På Chaweng beach erbjöds man alla tänkbara droger av var och varannan strandförsäljare. Uppfattade det inte i början men när man väl förstod, ja då insåg man. Inte varit på Samui på några år så inte dagsfärsk info….

Link to comment
Dela på andra sajter

Risifrutti
17 minuter sedan, skrev M33:

Utstrålar visst drogpositivitet.

 

I bkk erbjuds jag kola i princip varje dag av nigerianerna mellan soi11-15

För hängde de på andra sidan gatan på väg till / från Insomnia.

 

På Chaweng beach erbjöds man alla tänkbara droger av var och varannan strandförsäljare. Uppfattade det inte i början men när man väl förstod, ja då insåg man. Inte varit på Samui på några år så inte dagsfärsk info….

Kommer alltid en eller två försäljare om man vill chilla vid en gatubar på sukkan. En brud lärde mig att visa fingret(fuck) till dom så fattar dom direkt att du är inte intresserad.

 

Har funkat bra och dom är livrädda att torska så dom håller en låg profil trots allt.

 

Träffade Chris som var kungen av Soi 4 på nittiotalet. Då kom han med 4 livvakter och ägde hela gatan. I dag är han död och thaiarna/indierna har tagit över....

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek

Utanför ett av Sin Citys köpcenter som jag passerade fem dagar i veckan under flera års tid, blev jag erbjuden droger varje gång av taxigänget utanför. 

 

Flera av försäljarna av solglasögon/kamagra/målningar etc, kan också ofta mumla om maja när de kommer in på baren där man sitter.

 

WS: omöjligt pre-covid att trava in där utan erbjudanden, snubbarna som marknadsförde ping pong showerna frågade nästan alltid.

 

I Bangkok, som @M33 beskriver det ovan, stämmer bra på min upplevelse.

 

Jag tror inte att någon av alla er ovan som säger sig inte ha blivit erbjudna droger på typ 20 års resor ljuger, absolut inte, men finner det klart förvånande. Har ni aldrig varit ute? 😎 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Man ser väll inte ut som en pundare 🤣🤣

 

Skämt å sido så har man nog haft frugan med sig för det mesta utom i december 2017 när jag åkte med polarn.

Fick inga erbjudanden då heller 

Frugan skrämmer bort dem😉 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev spooncreek:

Utanför ett av Sin Citys köpcenter som jag passerade fem dagar i veckan under flera års tid, blev jag erbjuden droger varje gång av taxigänget utanför. 

 

Flera av försäljarna av solglasögon/kamagra/målningar etc, kan också ofta mumla om maja när de kommer in på baren där man sitter.

 

WS: omöjligt pre-covid att trava in där utan erbjudanden, snubbarna som marknadsförde ping pong showerna frågade nästan alltid.

 

I Bangkok, som @M33 beskriver det ovan, stämmer bra på min upplevelse.

 

Jag tror inte att någon av alla er ovan som säger sig inte ha blivit erbjudna droger på typ 20 års resor ljuger, absolut inte, men finner det klart förvånande. Har ni aldrig varit ute? 😎 

Vissa förstår nog inte ens när de blir erbjuda…

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
46 minuter sedan, skrev M33:

Vissa förstår nog inte ens när de blir erbjuda…

Snart kommer det väl någon och påstår att de aldrig träffat en endaste thailändsk tjej när de besökt Sin Citys alla lampaffärer som går på droger...Alternativt att de "har hört" att det knarkas i byarna i provinsen frun kommer ifrån, men minsann aldrig sett nått i fruns by....🤣 😎🥳

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev spooncreek:

Snart kommer det väl någon och påstår att de aldrig träffat en endaste thailändsk tjej när de besökt Sin Citys alla lampaffärer som går på droger...Alternativt att de "har hört" att det knarkas i byarna i provinsen frun kommer ifrån, men minsann aldrig sett nått i fruns by....🤣 😎🥳

Jodå i byn knapras det friskt på yaba.  Till och med två av svågrarna har suttit inne i omgångar för att de även sålt.

Men de snåla jävlarna har aldrig bjudit mig på nått ☹️

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

I byn har det där jävla yaban ökat drastiskt tyvärr.

 

Redan 2009 tog de granngubben för langning.  Numera äger frugan både huset tomten som hon fick köpa billigt.

Får se om frun hittar något intressant nu när hon ska odla där 🙂

 

001.JPG

002.JPG

003.JPG

004.JPG

005.JPG

006.JPG

007.JPG

008.JPG

009.JPG

010.JPG

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

i Phuket röktes det på friskt Thai sticks det var ju beacher där det var lovligt snutarna brydde sig inte först var det Kata , där en joint kosta 10 baht en bungalow 30 sen blev det striktare men då flytta hippie folket till Nai harn i flera år var det l,er eller mindre lagligt , sen tuffare där också ja då flytta dom till Samui och Phangan . Nu är det väl Payam som har tagit över

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev spooncreek:

Snart kommer det väl någon och påstår att de aldrig träffat en endaste thailändsk tjej när de besökt Sin Citys alla lampaffärer som går på droger...Alternativt att de "har hört" att det knarkas i byarna i provinsen frun kommer ifrån, men minsann aldrig sett nått i fruns by....🤣 😎🥳

 

25 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jodå i byn knapras det friskt på yaba.  Till och med två av svågrarna har suttit inne i omgångar för att de även sålt.

Men de snåla jävlarna har aldrig bjudit mig på nått ☹️

Ja inte är det raketforskarna från bla. Pattaya som smugglar in Yaba från grannländerna det är bara läsa av storleken av beslagen samt vart dom kommer ifrån.
Samma gäller väl dom som inte har sett eller hört nåt i hembyn, att det skulle förekomma Yaba i hembyn som är helig ko och inget händer där, utan är det riktiga Thailand och alla sköter sig och följer lagen, och säger folk nåt annat så är det inget annat än förtal om hembyn.
 

Dom förnekar även att det finns prostitution i hembyn, fast det finns studier som visar att prostitution är vanligast bland thai själva och står för ca 70 % prostitutionen i LOS.
 

Men jag har både sett och blivit erbjuden Yaba i hembyn, dock inte har by lampaffärsbiträdet erbjudet mig sina tjänster men vet vem hon är.
Och alla pratar lite tyst om det, för ingen vill väl att just deras gubbe hängs ut.

 

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
1 minut sedan, skrev Nerike:

 

Ja inte är det raketforskarna från bla. Pattaya som smugglar in Yaba från grannländerna det är bara läsa av storleken av beslagen samt vart dom kommer ifrån.
Samma gäller väl dom som inte har sett eller hört nåt i hembyn, att det skulle förekomma Yaba i hembyn som är helig ko och inget händer där, utan är det riktiga Thailand och alla sköter sig och följer lagen, och säger folk nåt annat så är det inget annat än förtal om hembyn.
 

Dom förnekar även att det finns prostitution i hembyn, fast det finns studier som visar att prostitution är vanligast bland thai själva och står för ca 70 % prostitutionen i LOS.
 

Men jag har både sett och blivit erbjuden Yaba i hembyn, dock inte har by lampaffärsbiträdet erbjudet mig sina tjänster men vet vem hon är.
Och alla pratar lite tyst om det, för ingen vill väl att just deras gubbe hängs ut.

 

Stämmer bra det

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

 

Redan 2009 tog de granngubben för langning.  Numera äger frugan både huset tomten som hon fick köpa billigt.

Får se om frun hittar något intressant nu när hon ska odla där 🙂

005.JPG

 

 

Weed är ju lagligt, säljs rätt bra nu i Thailand på olika marknader caféer mm.

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Ska fanimig stämma både Tesco Lotus och BigC, det här är ju helt värdelöst🤣. Visst har jag blivit erbjuden både det ena och det andra många gånger i Pattaya, cigarettförsäljarna längs med Beach Road och Walking Street brukade börja med om jag ville köpa Malboro, sa jag nej så ville de sälja det mesta av andra starkare varor men det blev nej då också.

 

20220705_070609.jpg.b2b08e458cec9017a1e39ef49c89d82e.jpg

20220701_103310.jpg.14933f17e91c63d158fc5c1aaccdfcb8.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
4 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ska fanimig stämma både Tesco Lotus och BigC, det här är ju helt värdelöst🤣. Visst har jag blivit erbjuden både det ena och det andra många gånger i Pattaya, cigarettförsäljarna längs med Beach Road och Walking Street brukade börja med om jag ville köpa Malboro, sa jag nej så ville de sälja det mesta av andra starkare varor men det blev nej då också.

 

20220705_070609.jpg.b2b08e458cec9017a1e39ef49c89d82e.jpg

20220701_103310.jpg.14933f17e91c63d158fc5c1aaccdfcb8.jpg

Vad hade du väntat dig!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Finns det någon som kommer ihåg Magic muchroom som man kunda köpa som omelett eller soppa helt lagligt fast det innehöll LSD

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...