Jump to content
IGNORERAD

Kim Eriksson Sirawan igen


gst

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Swippe:

Vad är det som skulle vara naivt? Att jag tycker att droger över lag är skit, både de som är olagliga och de som är lagliga? Därför är MIN åsikt att jag inte tycker det spelar nån roll om saker är lagliga eller olagliga för i så fall så ska man ha samma åsikt om de som tjänar pengar på dessa saker oavsett om de råkar vara lagliga eller ej. Det är ett jäkla hyckleri många sysslar med, man försvarar saker som orsakar en massa skit med att de är lagliga. 

 

Och han har ju tagit sitt straff, han är ju en fri man nu. Så alla bittra gubbar som tycker han ska sitta och ruttna i fängelset tills han dör kan ju lägga ner det nu för han är som sagt ute nu. Sen kan de ju alltid hoppas att han åker in för nytt nått brott han begår, vilket statistiskt sett är en ganska stor chans/risk att han gör 😛

Visst du får tycka vad du vill.

Det är sådant som är hälsosamt.

jag kan vara en trött gammal farbror med vissa inprogrammerade saker i min hjärna.

Jag har heller inte skrivit att han efter sitt avtjänade straff skall sättas på något ställe med bortkastade nycklar. 
Bara att personen inte har några som helst rättigheter till ett skadestånd eller annan ekonomisk vinning av sin tid som inlåst på anstalter.

Han kan kanske bli en fin person men är det flotta bilar och andra grejer som lockar och tid inte finns för att skapa en rörelse inom lagens ramar som vi faktiskt har och det är olika lagar för olika länder 

Då tycker jag själv kanske påföljden i Sverige är lägre i mångt och mycket mot andra länder.

Ska man dra dit kort med att andra också förtjänar straff och att allt annat är hyckleri kan man ju också säga att en gummiodlare skapar död och elände eftersom hans produkter används i ex. däck som kan göra så att folk blir påkörda och dödade och invalider.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Rillex:

Visst du får tycka vad du vill.

Det är sådant som är hälsosamt.

jag kan vara en trött gammal farbror med vissa inprogrammerade saker i min hjärna.

Jag har heller inte skrivit att han efter sitt avtjänade straff skall sättas på något ställe med bortkastade nycklar. 
Bara att personen inte har några som helst rättigheter till ett skadestånd eller annan ekonomisk vinning av sin tid som inlåst på anstalter.

Han kan kanske bli en fin person men är det flotta bilar och andra grejer som lockar och tid inte finns för att skapa en rörelse inom lagens ramar som vi faktiskt har och det är olika lagar för olika länder 

Då tycker jag själv kanske påföljden i Sverige är lägre i mångt och mycket mot andra länder.

Ska man dra dit kort med att andra också förtjänar straff och att allt annat är hyckleri kan man ju också säga att en gummiodlare skapar död och elände eftersom hans produkter används i ex. däck som kan göra så att folk blir påkörda och dödade och invalider.

 

Ja jag håller med dig. Jag påstår inte att han är en "fin" person för det har jag ingen aning om. Jag tycker väl bara att han inte är ett "avskum" (mångas beskrivning) för det han gjort. Såna ord använder jag hellre på t ex pedofiler.

 

Sen blir det kanske lite fel att jämföra däcktillverkare med drogproducenter eftersom ingen kan fastna i ett "däckmissbruk" men det är många som fastnar i ett drogmissbruk, eller spelmissbruk osv. Och dessa producenter tjänar pengar på andras elände, oavsett om de producerar det lagligt eller olagligt.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Swippe:

Svaret finns ju i den här tråden eller i nån av alla artiklar som skrivits om fallet. Trollar du bara eller har du inte läst hans förklaring till methlabbet ännu? 😮 

Det att han egentligen tänkte framställa tvål men misslyckades och det råkade bli amfetamin istället?

 

Hade kanske funkat i en Svensk domstol men ingen annanstans, men jag har missat hans förklaring om det är något annat än tvålkokeriet?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev MaiChai:

Det att han egentligen tänkte framställa tvål men misslyckades och det råkade bli amfetamin istället?

 

Hade kanske funkat i en Svensk domstol men ingen annanstans, men jag har missat hans förklaring om det är något annat än tvålkokeriet?

Jag har en kamrat som får tvål som en biprodukt vid framställning.

Men han får tvål som biprodukt när han tillverkar sin egen biodiesel.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev MaiChai:

Det att han egentligen tänkte framställa tvål men misslyckades och det råkade bli amfetamin istället?

 

Hade kanske funkat i en Svensk domstol men ingen annanstans, men jag har missat hans förklaring om det är något annat än tvålkokeriet?

Kan ju hända den bäste. Ibland när jag gör jordgubbskräm blir det heroin istället. J*vla tur att inte DEA stövlade in då...🙉

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev MaiChai:

Det att han egentligen tänkte framställa tvål men misslyckades och det råkade bli amfetamin istället?

 

Hade kanske funkat i en Svensk domstol men ingen annanstans, men jag har missat hans förklaring om det är något annat än tvålkokeriet?

Ja tvålhistorien var ju en helt annan historia! Hans förklaring till methlabbet var ju att han skulle lära sig hur man byggde ett sånt lab för att sen hjälpa andra att bygga såna mot ersättning.

 

Och hans poäng var väl att det inte skulle vara brottsligt så länge man bara byggde labbet och inte tillverkade nån meth.

 

I Sverige så hade han nog kommit undan med den förklaringen. Men i Sverige så hade inte rättsväsendet godkänt att en informatör hjälper till att bygga ett knarklabb i syfte att sätta dit någon.

 

Brottsprovokation är ju förbjudet här.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Dannep4:

Jag har en kamrat som får tvål som en biprodukt vid framställning.

Men han får tvål som biprodukt när han tillverkar sin egen biodiesel.

Jag har en kamrat som får honung som en biprodukt.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Swippe:

Låter som du har haft ett tråkigt umgänge i så fall 😉😉😉  Skämt åsido, kanske hade du varit stark nog att tacka nej, kanske hade du tackat ja och blivit beroende, kanske hade du tyckt att det inte var nåt för dig och aldrig testat igen. 

Tvärtom skulle jag nog påstå, mitt umgänge var så pass inspirerande att jag inte behövde droga ner mej.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Swippe:

Ja tvålhistorien var ju en helt annan historia! Hans förklaring till methlabbet var ju att han skulle lära sig hur man byggde ett sånt lab för att sen hjälpa andra att bygga såna mot ersättning.

 

Och hans poäng var väl att det inte skulle vara brottsligt så länge man bara byggde labbet och inte tillverkade nån meth.

 

I Sverige så hade han nog kommit undan med den förklaringen. Men i Sverige så hade inte rättsväsendet godkänt att en informatör hjälper till att bygga ett knarklabb i syfte att sätta dit någon.

 

Brottsprovokation är ju förbjudet här.

Är du nykter en enda dag, huva för dina åsikter. Tur man bor i norrland lite problem med

sörläningars leksaker

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Tvärtom skulle jag nog påstå, mitt umgänge var så pass inspirerande att jag inte behövde droga ner mej.

Jag ska inte säga emot dig men väldigt många inspirerande människor använder ju faktist narkotika. Elon Musk t ex. Men jag har då aldrig träffat nån påtänd snubbe som varit inspirerande, de har varit rätt menlösa människor tyvärr. Men det har väl också gjort att suget att bli som dom aldrig har funnits där.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Är du nykter en enda dag, huva för dina åsikter. Tur man bor i norrland lite problem med

sörläningars leksaker

Ja jag dricker alkohol rätt sällan faktist, var snart ett år sen senast. Inte nykterist precis men tycker inte alkohol är gott helt enkelt, dricker bara för att det är lättare att umgås med andra berusade människor om man själv är berusad 😛 

 

Nu tycker jag ju inte att mina åsikter är speciellt extrema, annorlunda jämfört med många andras på t ex detta forum så klart men inte speciellt extrema bland mina vänner irl.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Swippe:

Ja tvålhistorien var ju en helt annan historia! Hans förklaring till methlabbet var ju att han skulle lära sig hur man byggde ett sånt lab för att sen hjälpa andra att bygga såna mot ersättning.

 

Och hans poäng var väl att det inte skulle vara brottsligt så länge man bara byggde labbet och inte tillverkade nån meth.

 

I Sverige så hade han nog kommit undan med den förklaringen. Men i Sverige så hade inte rättsväsendet godkänt att en informatör hjälper till att bygga ett knarklabb i syfte att sätta dit någon.

 

Brottsprovokation är ju förbjudet här.

Så den meth som hittades vid tillslaget var då enligt Kim endast kvalitetssäkring av byggnationen?

 

Lite som att snickra ihop en hembränningsapparat i Sverige och skicka med en dunk för att bevisa den fungerar...

 

Det är förbjudet att inneha en hembränningsapparat i Sverige och förmodligen like förbjudet att tillvera en.

 

Han kan böla hur mycket han vill om brottsprovokation, det är tillåtet i Thailand och han gjorde apparaten i Thailand och dömdes i en thailändsk domstol. Tror faktiskt inte han ens hade klarat sig i Sverige med den ursäkten, är det olagligt att tillverka en hembrännare känns det rätt naturligt att det är olagligt att tillverka ett meth kokeri. Även om man bara tänkt sälja labbet...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev MaiChai:

Så den meth som hittades vid tillslaget var då enligt Kim endast kvalitetssäkring av byggnationen?

 

Lite som att snickra ihop en hembränningsapparat i Sverige och skicka med en dunk för att bevisa den fungerar...

 

Det är förbjudet att inneha en hembränningsapparat i Sverige och förmodligen like förbjudet att tillvera en.

 

Han kan böla hur mycket han vill om brottsprovokation, det är tillåtet i Thailand och han gjorde apparaten i Thailand och dömdes i en thailändsk domstol. Tror faktiskt inte han ens hade klarat sig i Sverige med den ursäkten, är det olagligt att tillverka en hembrännare känns det rätt naturligt att det är olagligt att tillverka ett meth kokeri. Även om man bara tänkt sälja labbet...

För att vara journalist som träffat Kim och gjort en intervju med honom så måste jag ju säga att du har ett grymt dåligt minne... Nu minns jag dock inte om detta tagits upp i de intervjuer du gjort men jag tar för givet att man som journalist är lite påläst om personen man ska intervjua? 😮 Kommer självklart inte länka till dessa intervjuer eftersom jag respekterar din rätt att vara anonym här på forumet.

 

Han säger ju att det var polisen som planterat dit 53 gram meth, att han aldrig tillverkat nåt meth överhuvudtaget. Vilket dock låter konstigt i mina öron för hur skulle han veta att labbet funkade om han inte hade testat att producera meth? Men det är hans förklaring hur som helst.

 

Det är förbjudet att inneha en hembrännare i Sverige ja, det var dock under en kort period för inte så många år sen när man gjorde en lagändring faktist lagligt att inneha en hembrännare i Sverige men man fick inte använda den. Det var lagligt mellan 1 jan 1995 fram till 1 Nov 1996. Även delar till en hembränningsapparat är olagligt att inneha och då är det givetvis olagligt att tillverka delar till en hembrännare också.

 

Att sälja böcker där man förklarar i detalj hur man bygger en hembrännare är dock lagligt. Precis som det är helt lagligt i Sverige att sälja en bok som i detalj beskriver hur man bygger ett methlab. Kanske vore nåt för Kim, att skriva en bok? 😉

 

Man kan nog säga att även om det är olagligt att bygga ett methlab i Thailand så tror jag inte man får livstidsfängelse för det om det inte går att bevisa att man faktist använt det. Om det var så att snuten planterat dit meth i syfte att sätta dit honom så förstår jag att han bölar över straffet. Det är ju trots allt en del hundar begravna i fallet så Kims förklaring att snuten planterat dit droger är faktist inte lika osannolik som man först kan tro. Han fick ju faktist hjälp att bygga labbet men den personen är spårlöst försvunnen sen tillslaget mot Kim, var ju uppenbart att den personen gett polisen all info de behövde för att veta exakt när de skulle slå till. Så nog kan det ha varit den personen eller polisen som planterat dit drogerna man hittade. Vem vet.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Att de som stoppar i sig ryssfemmor för att öka på sina biceps tycker att han är en bra kille kan man förstå men utöver dem så tycker nog de flesta att han kunde ha ruttnat i fängelset. 

Fantasier som att "Svenska polisen ville ha honom arresterad för att han kampanjade för legalisering av steroider" och att svensk polis, thailändsk polis samt DEA skulle ha planterat bevis. Det är nog knappt att hans mor eller användarna av de droger/steroider han producerat som tror på. Kanske har han överkonsumerat de egna drogerna och blåst bort allt förstånd när han tror sig kunna stämma svenska staten. Han började ju med steroider i unga år. 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Fredman:

Att de som stoppar i sig ryssfemmor för att öka på sina biceps tycker att han är en bra kille kan man förstå men utöver dem så tycker nog de flesta att han kunde ha ruttnat i fängelset. 

Fantasier som att "Svenska polisen ville ha honom arresterad för att han kampanjade för legalisering av steroider" och att svensk polis, thailändsk polis samt DEA skulle ha planterat bevis. Det är nog knappt att hans mor eller användarna av de droger/steroider han producerat som tror på. Kanske har han överkonsumerat de egna drogerna och blåst bort allt förstånd när han tror sig kunna stämma svenska staten. Han började ju med steroider i unga år. 

Cause I've been blastin' and laughin' so long that even my momma thinks that my mind is gone

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Fredman:

Att de som stoppar i sig ryssfemmor för att öka på sina biceps tycker att han är en bra kille kan man förstå men utöver dem så tycker nog de flesta att han kunde ha ruttnat i fängelset. 

Fantasier som att "Svenska polisen ville ha honom arresterad för att han kampanjade för legalisering av steroider" och att svensk polis, thailändsk polis samt DEA skulle ha planterat bevis. Det är nog knappt att hans mor eller användarna av de droger/steroider han producerat som tror på. Kanske har han överkonsumerat de egna drogerna och blåst bort allt förstånd när han tror sig kunna stämma svenska staten. Han började ju med steroider i unga år. 

Precis så började han sälja doping prep. därav amerikanska myndigheter ville åt han.
Kommer själv ihåg när han vissa upp sin LGH i BKK samt sitt hus här på MPR, inga dåliga grejor där inte.
Jag frågade han vad han jobbade med för att ha råd med ett sånt liv, då skrev han att han sålde mediciner från Kina.
 

Ingen kom åt han för han sålde inte några dopingmedel i LOS eller i USA, utan han sålde via en hemsida som låg i ett land det var lagligt.
Han förde inte dopingmedel in i USA eller LOS utan kunder beställde och han skickade, och det är kunden som måste kolla vad hon/han får beställa och föra in i landet.
Har för mig att han sa att han tjänade ca 700 000 - 800 000 i månaden, så för mig är det en gåta varför han skulle ha ett labb
Men som sagt pengar gör väl en blind samt mycket vill ha mer, jag har som Swippe läst mycket om honom men kan inte allt om honom utan bara vad det har stått om honom, att man läste allt om honom är på grund av att han är/var en MPR:are.

 

Nu har han suttit av sitt straff, och då är man enligt lagen fri han har sonat sitt straff.
Och det skall väl tilläggas att han inte bara har suttit av sitt straff utan han har även blivit av med bil/bilar, mc, huset, LGH i BKK samt pengar han hade på banken.

 

Och vi får se vad han tänker göra nu i friheten går han inte tillbaka till brott, då skall man ge han en andra chans för det är nästan alla värda, men faller han tillbaka i gammalt mönster, ja då är det inget annat än en stor skit, som skall sitta inne.
 

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Nicholas:

Cause I've been blastin' and laughin' so long that even my momma thinks that my mind is gone

Coolio

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha Swippe, det här börjar låta som en dåres försvarstal. Alla som var därnere under den här perioden vet att Kim och framför allt hans lakejer sålde tjo till falanger.

 

Att han sedan torskade på ett eget labb kan ju knappast vara ett missförstånd från polisens sida. (thai och DEA)

 

Snubben är en försäljare och en missbrukare (var?) och han förtjänar sitt straff. Punkt slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Haha Swippe, det här börjar låta som en dåres försvarstal. Alla som var därnere under den här perioden vet att Kim och framför allt hans lakejer sålde tjo till falanger.

 

Att han sedan torskade på ett eget labb kan ju knappast vara ett missförstånd från polisens sida. (thai och DEA)

 

Snubben är en försäljare och en missbrukare (var?) och han förtjänar sitt straff. Punkt slut.

Exakt vad är det jag försvarar menar du? Jag ifrågasätter, det är inte samma sak som att försvara. Jag ifrågasätter om allt gick rätt till när snubben torskade och jag anser att det finns en hel kennel begravda. 

 

Sen kan det ju låta som att jag försvarar killen när jag tycker att "angriparna" inte kan skilja på äpplen och päron. T ex när man påstår att han inte alls är oskyldig för han har minsann sålt ryssfemmor i Sverige! Man får väl för f*n skilja på brott och brott, det är väl en viss skillnad att sälja/tillverka ryssfemmor eller meth.

 

Men det är ju intressant det nu nämner att "Alla som var därnere under den här perioden vet att Kim och framför allt hans lakejer sålde tjo till falanger" för det är första gången det framgår i så fall. Jag har aldrig läst om detta någonstans, inte ens på div "skvallerforum". Så frågan är väl hur mycket substans det finns bakom det?

 

Egentligen så spelar det ju ingen roll vad jag, du eller nån annan tycker. Han är ju en fri man nu, suttit av sitt straff både för methlabbet och att han sålde steroider i Sverige. Han har inte mördat någon, världen har inte blivit sämre pga de brott han begått. Alla som hatar så mycket borde släppa honom nu 😛 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbart, i really love it!

 

Ännu en tråd där vi upprepar samma diskussion en gång till. Just den här har väl en cykel på cirka ett år om jag minns rätt. 

 

Jag tänker inte vara sämre än er andra, jag kastar in även mitt inlägg en gång till, fast denna gång hårt sammanfattat:

 

Avkriminalisera och låt folk (de vuxna) bestämma själva. Knarka vad de vill och hur mycket de vill. För det som betrakats som lätta droger funkar det hyfsat bra där det implementerats. Avseende tunga droger är det väl bara en del länder som testat att avkriminialisera personligt innehav. Verkar också funka helt ok. 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev spooncreek:

Underbart, i really love it!

 

Ännu en tråd där vi upprepar samma diskussion en gång till. Just den här har väl en cykel på cirka ett år om jag minns rätt. 

 

Jag tänker inte vara sämre än ni andra, jag kastar in även mitt inlägg en gång till, fast denna gång hårt sammanfattat:

 

Avkriminalisera och låt folk (de vuxna) bestämma själva. Knarka vad de vill och hur mycket de vill. För det som betrakats som lätta droger funkar det hyfsat bra där det implementerats. Avseende tunga droger är det väl bara en del länder som testat att avkriminialisera personligt innehav. Verkar också funka helt ok. 

 

Man kan väl säga typ så här, knark är bajs och bästa vore om det inte fanns någonstans. Men nu finns det och förbud verkar inte kunna stoppa folk från att använda det. Så legalisera och satsa resurser på att få folk att i första hand sluta med drogerna och i andra hand se till så att de far så lite illa som möjligt av sitt bruk. Ett problem med att narkotika är olagligt är ju t ex att (miss)brukarna aldrig kan veta vad produkten innehåller, styrkan osv. Ibland så dör ju folk som flugor av att knarket är blandat med Fentanyl t ex. 

 

Hade man legaliserat det överallt och riktiga producenter kunnat producera det med exakt innehåll enligt läkemedelsstandard så hade förmodligen många dödsfall kunnat undvikas.

 

Men nu låter jag som en drogförespråkare och det är jag INTE, jag bara försöker tänka utanför boxen! 😛 

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Swippe:

Exakt vad är det jag försvarar menar du? Jag ifrågasätter, det är inte samma sak som att försvara. Jag ifrågasätter om allt gick rätt till när snubben torskade och jag anser att det finns en hel kennel begravda. 

 

Sen kan det ju låta som att jag försvarar killen när jag tycker att "angriparna" inte kan skilja på äpplen och päron. T ex när man påstår att han inte alls är oskyldig för han har minsann sålt ryssfemmor i Sverige! Man får väl för f*n skilja på brott och brott, det är väl en viss skillnad att sälja/tillverka ryssfemmor eller meth.

 

Men det är ju intressant det nu nämner att "Alla som var därnere under den här perioden vet att Kim och framför allt hans lakejer sålde tjo till falanger" för det är första gången det framgår i så fall. Jag har aldrig läst om detta någonstans, inte ens på div "skvallerforum". Så frågan är väl hur mycket substans det finns bakom det?

 

Egentligen så spelar det ju ingen roll vad jag, du eller nån annan tycker. Han är ju en fri man nu, suttit av sitt straff både för methlabbet och att han sålde steroider i Sverige. Han har inte mördat någon, världen har inte blivit sämre pga de brott han begått. Alla som hatar så mycket borde släppa honom nu 😛 

Du har rätt. Han har suttit sitt straff och är nu en fri man.  Det står jag oxå för . Dock håller jag inte med om det sista du skriver:  världen har inte blivit sämre pga de brott han begått.

 

Vet du hur mycket skit han har åstadkommit i Pattaya? Förmodligen inte då du inte var där då hans knark flödade fritt. Var själv en halvtorsk och köpte med glädje, men glömde aldrig ursprunget..

 

Alla vet vem som var kranen, men höll käften då vi behövde det.

 

Han torskade för ett meth labb, men sålde skiten via sina kumpaner.

 Rätt ska fan vara rätt! ( drogfri sedan 10 år sedan) men kan den här historian hyggligt bra.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Risifrutti:

Du har rätt. Han har suttit sitt straff och är nu en fri man.  Det står jag oxå för . Dock håller jag inte med om det sista du skriver:  världen har inte blivit sämre pga de brott han begått.

 

Vet du hur mycket skit han har åstadkommit i Pattaya? Förmodligen inte då du inte var där då hans knark flödade fritt. Var själv en halvtorsk och köpte med glädje, men glömde aldrig ursprunget..

 

Alla vet vem som var kranen, men höll käften då vi behövde det.

 

Han torskade för ett meth labb, men sålde skiten via sina kumpaner.

 Rätt ska fan vara rätt! ( drogfri sedan 10 år sedan) men kan den här historian hyggligt bra.

 

Glädjande att du är drogfri, sånt gör mig ärligt glad :-)  Du menar att utan Kim så hade det inte funnits knark i Pattaya? Tillåt mig småle, man kan inte gå många meter på beachroad en sen kväll utan att få frågan om man vill köpa narkotika. Vet inte hur det är nu givetvis och möjligt att jag ser ut som en person som kan vara en potentiell köpare för får ofta frågan i Thailand 😛 😮 

 

Kim säger ju att han själv var torsk på skiten och du är den ende som påstår att han försåg Pattaya med knark och frågan är ju varför bara Kim torskade i så fall, varför ville inte snuten spana på honom som man gör överallt i världen för att sätta dit så många ur nätverket som möjligt. Nej jag tror faktist inte du har lika bra koll som du tror.

 

För inte någonstans så har Thaländsk polis påstått att han sålt knark eller att man misstänkte att han gjort det. Av okänd anledning så fick man reda på att han byggt ett methlab och åkte dit några timmar efter det var klart och hittade inte bara labbet utan även en mindre mängd meth och det fick han livstid för.

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Swippe:

Glädjande att du är drogfri, sånt gör mig ärligt glad :-)  Du menar att utan Kim så hade det inte funnits knark i Pattaya? Tillåt mig småle, man kan inte gå många meter på beachroad en sen kväll utan att få frågan om man vill köpa narkotika. Vet inte hur det är nu givetvis och möjligt att jag ser ut som en person som kan vara en potentiell köpare för får ofta frågan i Thailand 😛 😮 

 

varför ville inte snuten spana på honom som man gör överallt i världen för att sätta dit så många ur nätverket som möjligt. Nej jag tror faktist inte du har lika bra koll som du tror.

 

För inte någonstans så har Thaländsk polis påstått att han sålt knark eller att man misstänkte att han gjort det. Av okänd anledning så fick man reda på att han byggt ett methlab och åkte dit några timmar efter det var klart och hittade inte bara labbet utan även en mindre mängd meth och det fick han livstid för.

Du säger tyvärr emot dig själv

 

Kim säger ju att han själv var torsk på skiten och du är den ende som påstår att han försåg Pattaya med knark och frågan är ju varför bara Kim torskade i så fall,

 

Kim var knappast den ende som försåg Pattaya med tjo på den tiden. Dock var han och hans kompanjoner väldigt delaktiga i handeln som hände runt om kring dessa preparat.

 

Allt annat är skitsnack och det vet du!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

En brukare som inte säljer för sitt eget välbefinnande...kom igen vilken sten har du vuxit upp bakom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...