Herr Chang Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Som apple gjort med ios sju? Du har inte sett slutgiltiga iOS 7... sluta larva dig. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Du har inte sett slutgiltiga iOS 7... sluta larva dig. Herr Chang har talat. Det jag sett räcker väl... eller menar du att tjuvföretaget ska kopiera ännu mer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 21, 2013 Dela Inlagd Juni 21, 2013 Köpte en vinkyl som var gjord av Samsung. Pajade efter 18 månader. De vägrade byta ut den mot en ny. Fick tillbaka en del av pengarna men det räkte inte att köpa en ny. Så nu blir det inget mer vin från Sverige. Måste dricka upp det som är kvar . Inga goda viner att ta med mig till Beefeater mer.. (kanske). Eller vad tror du Janne... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 (ändrad) Det jag sett räcker väl... eller menar du att tjuvföretaget ska kopiera ännu mer? Jag menar att iOS 7 är inte färdigdesignat. Du kan gott vänta med dina spydigheter tills iOS 7 final levereras. Jag kommer att kunna uppdatera till iOS 7 medan du får sitta med ditt tre år gamla Android. Herr Chang har talat. Ändrades Juni 22, 2013 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Köpte en vinkyl som var gjord av Samsung. Pajade efter 18 månader. De vägrade byta ut den mot en ny. Fick tillbaka en del av pengarna men det räkte inte att köpa en ny. Så nu blir det inget mer vin från Sverige. Måste dricka upp det som är kvar . Inga goda viner att ta med mig till Beefeater mer.. (kanske). Eller vad tror du Janne... Det måste finnas en lösning på detta problem. Måste, måste måste...! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det måste finnas en lösning på detta problem. Måste, måste måste...! Det finns alltid den thailändska lösningen. Köp en till. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det finns alltid den thailändska lösningen. Köp en till. Fast då måste en Thai komma på den lösningen... I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Jag menar att iOS 7 är inte färdigdesignat. Du kan gott vänta med dina spydigheter tills iOS 7 final levereras. Jag kommer att kunna uppdatera till iOS 7 medan du får sitta med ditt tre år gamla Android. Herr Chang har talat. Det patetiska i det hela är att du själv får uppdatera till en tre år medioker gammal Android version som tjuvföretaget har kopierat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Det patetiska i det hela är att du själv får uppdatera till en tre år medioker gammal Android version som tjuvföretaget har kopierat! Nej, jag uppdaterar till ett OS som är perfekt anpassat till iPhone. Inte någon halvmesyr som ska passa hundratals Androidmodeller. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Nej, jag uppdaterar till ett OS som är perfekt anpassat till iPhone. Inte någon halvmesyr som ska passa hundratals Androidmodeller. Herr Chang har talat. Precis, du uppdaterar till något som är perfekt anpassat till en billig kopia på en tre år gammal Android. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Precis, du uppdaterar till något som är perfekt anpassat till en billig kopia på en tre år gammal Android. Nej, jag uppdaterar till en ny version av iOS som Google härmar bäst dom kan. Fandroider kan oftast inte uppdatera när det kommer ny version av Android. Det blir liksom till att köpa en ny mobil om man vill ha senaste efterapningen av iOS. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 (ändrad) Nej, jag uppdaterar till en ny version av iOS som Google härmar bäst dom kan. Fandroider kan oftast inte uppdatera när det kommer ny version av Android. Det blir liksom till att köpa en ny mobil om man vill ha senaste efterapningen av iOS. Herr Chang har talat. hmm jag brukar få Androidversionerna OTA senast en vecka efter de presenteras. Eftersom det gått mer än en vecka sedan iOS 7 presenterades, så borde du ha den nu. Men antar att Apple väntar till nästa version av Android och Windows Phone släpps innan de ger den till konsumenterna. Det kan ju alltid finnas nått mer att kopiera... Ändrades Juni 22, 2013 av elephant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 (ändrad) Nej, jag uppdaterar till en ny version av iOS som Google härmar bäst dom kan. Fandroider kan oftast inte uppdatera när det kommer ny version av Android. Det blir liksom till att köpa en ny mobil om man vill ha senaste efterapningen av iOS. Herr Chang har talat. Herr "Bagdag Bob" svamlar som vanligt Ändrades Juni 22, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 22, 2013 Dela Inlagd Juni 22, 2013 Nej, jag uppdaterar till en ny version av iOS som Google härmar bäst dom kan. Fandroider kan oftast inte uppdatera när det kommer ny version av Android. Det blir liksom till att köpa en ny mobil om man vill ha senaste efterapningen av iOS. Herr Chang har talat. Sluta spela dina gamla repiga grammofonskivor nu Herr Chang, dom verkar ha hakat upp sig rätt så rejält Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 (ändrad) hmm jag brukar få Androidversionerna OTA senast en vecka efter de presenteras. Eftersom det gått mer än en vecka sedan iOS 7 presenterades, så borde du ha den nu. Men antar att Apple väntar till nästa version av Android och Windows Phone släpps innan de ger den till konsumenterna. Det kan ju alltid finnas nått mer att kopiera... Du tycks inte förstå att det var en betaversion som visades för publiken av utvecklare. Laddar du ner betaversioner av Android till din mobil? Det är bara för mig att registrera mig som utvecklare och betala 99 dollar så får jag den betaversion som visades. Vilket inte intresserar mig så mycket då jag inte skriver program för iOS. Slutgiltig version av iOS 7 kommer i höst, och den lär bli gratis för alla som har en iPhone som stöder detta OS. Du måste skämta när du skriver att Apple väntar på Google och Microsoft... det är snarare så att det iOS 7 som visades nyligen inte innehöll allt som planeras då man vill undvika att dessa härmapor kopierar... Herr Chang har talat. Ändrades Juni 23, 2013 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 (ändrad) Du tycks inte förstå att det var en betaversion som visades för publiken av utvecklare. Laddar du ner betaversioner av Android till din mobil? Det är bara för mig att registrera mig som utvecklare och betala 99 dollar så får jag den betaversion som visades. Vilket inte intresserar mig så mycket då jag inte skriver program för iOS. Slutgiltig version av iOS 7 kommer i höst, och den lär bli gratis för alla som har en iPhone som stöder detta OS. Du måste skämta när du skriver att Apple väntar på Google och Microsoft... det är snarare så att det iOS 7 som visades nyligen inte innehöll allt som planeras då man vill undvika att dessa härmapor kopierar... Herr Chang har talat. Trodde du visste mer om hur mobilmarknaden fungerande men ok... Nej, jag laddar inte hem någon beta, utan riktiga versioner. Till Skillnad från Apple så pressenterar Google sina OS när de är redo. Så man behöver inte vänta 6 månader eller mer under tiden som OSet betatestas eftersom det redan gjorts innan det presenterades. Och som jag sa är detta inget speciellt jag behöver ladda hem utan vanliga OTA uppateringar. Ang. iOS 7 så har mer än 90% är kopierats ifrån andra system, sen får du förtränga det hur mycket du vill. Ändrades Juni 23, 2013 av elephant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Trodde du visste mer om hur mobilmarknaden fungerande men ok... Nej, jag laddar inte hem någon beta, utan riktiga versioner. Till Skillnad från Apple så pressenterar Google sina OS när de är redo. Så man behöver inte vänta 6 månader eller mer under tiden som OSet betatestas eftersom det redan gjorts innan det presenterades. Och som jag sa är detta inget speciellt jag behöver ladda hem utan vanliga OTA uppateringar. Ang. iOS 7 så har mer än 90% är kopierats ifrån andra system, sen får du förtränga det hur mycket du vill. Haha... inga betaversioner från Google? Företaget som är ökänt för att sätta betabeteckning på de flesta av deras produkter i flera år. Sanningen är väl att du inte får tillgång till betaversioner av Android... Herr Chang har talat, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Google har länge visat utvecklare hur de olika versionerna av Android är spridda bland användarna, och nu gör Apple samma sak med en liknande graf. http://macworld.idg.se/2.1038/1.513752/apple-visar-hur-fragmenterat-ios-ar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 (ändrad) Google har länge visat utvecklare hur de olika versionerna av Android är spridda bland användarna, och nu gör Apple samma sak med en liknande graf. 3946911288.jpg http://macworld.idg.se/2.1038/1.513752/apple-visar-hur-fragmenterat-ios-ar Jamen... det är ju bara att installera ett rootkit så kan man få vilken Androidversion man vill! Men tydligen vill man inte ha senaste versionen... Gingerbread rules! Herr Chang har talat. Ändrades Juni 23, 2013 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Nej, jag uppdaterar till en ny version av iOS som Google härmar bäst dom kan. Fandroider kan oftast inte uppdatera när det kommer ny version av Android. Det blir liksom till att köpa en ny mobil om man vill ha senaste efterapningen av iOS. Herr Chang har talat. Brukar du sitta på Ullevi och kommentera matcher på stockholmstadion också? Håll dig till att kommentera tjuv ios så räcker det där. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 (ändrad) Brukar du sitta på Ullevi och kommentera matcher på stockholmstadion också? Håll dig till att kommentera tjuv ios så räcker det där. Herr Changs kommentarer är väl den bästa reklamen Androidtelefoner nånsin har kunnat hoppas få så stoppa honom för allt i Världen inte. Vi som vet vad vi pratar om fortsätter gärna sitta på sidolinjen och njuta av den ojämna kampen mellan Android och det som snart är en företeelse i marginalen: IOS och andra Apple-produkter. Men visst gjorde de bra MP3-spelare när det begav sig och visst ska Apple ha credit för att det går att använda deras telefoner till att ringa nån och fråga om väg när inte iMaps räcker till. Ändrades Juni 23, 2013 av Moritz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Herr Chang gör mer skada för apple än applehatarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Herr Chang gör mer skada för apple än applehatarna! Det är möjligt... men medge att det svider när sanningen om Android kommer fram Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juni 23, 2013 Dela Inlagd Juni 23, 2013 Det är möjligt... men medge att det svider när sanningen om Android kommer fram Herr Chang har talat. Du kan väl åtminstone skriva rätt? (Jag medger) antar jag att det skulle vara du menade? För sanningen är att Android är väldigt bra. Och jag tycker att det är storsint av dig att medge detta! "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu