Jump to content
IGNORERAD

Samsung Galaxy S3


Inaktiv Medlem

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen
Tålde inte din android tvättmaskin. De ska ju klara allt.  :crazy: Köp samsung note II eller g4 istället
Du är medveten om att inlägget du svarade på nästan är ett år gammalt va?
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 284
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    29

  • Tallviking

    29

  • Swift 4X4

    25

  • Herr Chang

    23

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du är medveten om att inlägget du svarade på nästan är ett år gammalt va?

Är du medveten om att ingen telefon inte ens idag klarar tvättmaskin?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Är du medveten om att ingen telefon inte ens idag klarar tvättmaskin?
Har jag påstått något annat menar du eller?
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju ett himla problem den dagen iPhone kom. Ingen plats för extra sd, micro sim och det gick inte att byta batteri.

25 GB på dropbox är OK så länge man åker inte utomlands och inte saknar Wifi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Det var ju ett himla problem den dagen iPhone kom. Ingen plats för extra sd, micro sim och det gick inte att byta batteri.

25 GB på dropbox är OK så länge man åker inte utomlands och inte saknar Wifi.

Som vanligt svamlar du. Använde Dropbox i Thailand. Bara köpa ett simkort med surf. Känner man att man behöver en telefon med plats för extra sd kort så köper man en som har det.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt svamlar du. Använde Dropbox i Thailand. Bara köpa ett simkort med surf. Känner man att man behöver en telefon med plats för extra sd kort så köper man en som har det.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Du svamlar som vanlig. 

Om jag åker på tjänsteresa till Tyskland i 4 dagar, sedan 2 dagar i Tjeckien och och två dagar i Litauen så ska jag köpa sim till varje land?

vad dum du är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du medveten om att ingen telefon inte ens idag klarar tvättmaskin?

Jodå, sony xperia  ST 17 i klarar en riktig rotblöta, men är skit att använda som telfon

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Du svamlar som vanlig. 

Om jag åker på tjänsteresa till Tyskland i 4 dagar, sedan 2 dagar i Tjeckien och och två dagar i Litauen så ska jag köpa sim till varje land?

vad dum du är.

 

Du bär ju omkring på 4 laddarkablar så vad är problemet med ett par små sim-kort :whoco5:

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Problem är att i Polen får du sim gratis, för 10 € kan du köpa 1Gb trafik men jag kan inte ens utnyttja 1 Mb så jävla sakta gick det. Billig.

Internet är inte lika snabbt överallt som i Sverige. 

Trots att Tyskland ligger bra till så på landsbygden kan det ta långa minuter att ta hem en bild eller pdf dokument

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Är du medveten om att ingen telefon inte ens idag klarar tvättmaskin?

 

Tommy hade tvättat sin för en tid sedan, den fick torka sen funkade den igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du medveten om att ingen telefon inte ens idag klarar tvättmaskin?

Är du medveten om att ingen använder tvättmaskin i dag.

Det klarar en moderna android telefon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
Tycker inte att dom är så löjliga, visar på hur mycket stabilare HTC är och det påverkar givetvis annat än att man kan köra många appar samtidigt.

Håller med dig om att det är korkat att det inte finns plats för minneskort till HTC men man får ju 25gb på Dropbox som lite kompensation.

Ang batteriet tycker jag inte att det spelar nån roll, min förra lur hade löst batteri men inte fn sprang jag omkring med ett extra i fickan för det och livslängden på batteriet är bra mycket längre än vad jag behåller luren iaf. Vilken lur som är bäst är en ren smaksak och personligen gillar jag HTC:n mer mycket pga att Sense är 100 gr bättre än Touchwiz och premiumkänslan med en lur i aluminium vs plast är överlägsen. Sen gillar jag att kameran är så grym när det är taskig belysning för själv tar jag ofta kort på kvällen när man är ut på stan och dom blir riktigt bra med HTC men sunkiga med S4.

 

Kunde inte uttryckt det bättre själv.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du svamlar som vanlig. 

Om jag åker på tjänsteresa till Tyskland i 4 dagar, sedan 2 dagar i Tjeckien och och två dagar i Litauen så ska jag köpa sim till varje land?

vad dum du är.

 

Varför köper du inte bara en Samsung (eller ett annat märke som har minneskort), till exempel S3 / S4 som den här tråden handlar om?

För då slipper du de problemen som du tydligen nu har med din iPhone.

Ändrades av elephant
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk på att HTC One har ingen extra plats för microSD kort och det går ej att byta batteri utan att lämna den till service.

Du kan förfarande ha extra batteri och minnes kort på samsung

Hur ofta tittar man på tre video klipp samtidig samtidig som man gör massa andra saker?? Löjliga tester.

 

 

 

Du måste ha missat detta eller? några personer här på forum läser och ser bara det de vill se och läsa.

Tillhör du de också?

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Du svamlar som vanlig. 

Om jag åker på tjänsteresa till Tyskland i 4 dagar, sedan 2 dagar i Tjeckien och och två dagar i Litauen så ska jag köpa sim till varje land?

vad dum du är.

Vad är det jag svamlar om? Det var du som sa att man inte kunde använda Dropbox utomlands om man inte har tillgång till wifi? Sen att du åker på tjänsteresor till yxländer med mediokert internet är väl knappast telefonens fel? Som vanligt snackar du i nattmössan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Problem är att i Polen får du sim gratis, för 10 € kan du köpa 1Gb trafik men jag kan inte ens utnyttja 1 Mb så jävla sakta gick det. Billig.

Internet är inte lika snabbt överallt som i Sverige. 

Trots att Tyskland ligger bra till så på landsbygden kan det ta långa minuter att ta hem en bild eller pdf dokument

Vad har du fyllt din lur med eg? PFilmer?

32 gb tar en bra stund att fylla och med min gamla lur lyckades jag inte ens på 2 år så jag ser inte problemet.

Och kollar man film i luren måste man ju inte spara den när man kollat klart..

Ändrades av Benjamas
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju ett himla problem den dagen iPhone kom. Ingen plats för extra sd, micro sim och det gick inte att byta batteri.

25 GB på dropbox är OK så länge man åker inte utomlands och inte saknar Wifi.

 

Du ser och läser bara det du vill eller hur. Ta på dig din nattmössa och skäms.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du fyllt din lur med eg? PFilmer?

32 gb tar en bra stund att fylla och med min gamla lur lyckades jag inte ens på 2 år så jag ser inte problemet.

Och kollar man film i luren måste man ju inte spara den när man kollat klart..

Hur rolig kan det vara att kolla porr på telefon? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur rolig kan det vara att kolla porr på telefon? 

Nä precis så va e problemet då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Du ser och läser bara det du vill eller hur. Ta på dig din nattmössa och skäms.

Goddag yxskaft.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä precis så va e problemet då?

att ibland utrymme räcker inte till och att jag kan ha olika sd för olika kunder, samtidig så frågan är inte bara att vad man tar med sig på vägen upp

utan att man tar med sig på vägen hem. Inte alltid går det att ha dator på alla ställe.

System med sd kort är mycket praktisk för vår del.

Vi testar många olika telefoner och ibland så beställer firma telefoner med visa specifikationer och i vår fall så faller HTC One bort.

Men den är säkert bra för enskilda som bara ringer och byter launchers för att tuffa på kompisar.

Link to comment
Dela på andra sajter

att ibland utrymme räcker inte till och att jag kan ha olika sd för olika kunder, samtidig så frågan är inte bara att vad man tar med sig på vägen upp

utan att man tar med sig på vägen hem. Inte alltid går det att ha dator på alla ställe.

System med sd kort är mycket praktisk för vår del.

Vi testar många olika telefoner och ibland så beställer firma telefoner med visa specifikationer och i vår fall så faller HTC One bort.

Men den är säkert bra för enskilda som bara ringer och byter launchers för att tuffa på kompisar.

Personligen kör jag med usb minne till jobb grejer men klart att det är smidigare med kort i luren.

Men för mig var det andra saker som var dealbreaker, jag ville helt enkelt ha den bästa telefonen med mest premiumkänsla och då föll S4 bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen kör jag med usb minne till jobb grejer men klart att det är smidigare med kort i luren.

Men för mig var det andra saker som var dealbreaker, jag ville helt enkelt ha den bästa telefonen med mest premiumkänsla och då föll S4 bort.

I telefonen kan du visa bild, skiss eller del av ritning direkt eller göra en snabb anteckning just på den kund du jobbar med utan att blanda saker .

Appar till solidworks och autocad är mycket bra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

att ibland utrymme räcker inte till och att jag kan ha olika sd för olika kunder, samtidig så frågan är inte bara att vad man tar med sig på vägen upp

utan att man tar med sig på vägen hem. Inte alltid går det att ha dator på alla ställe.

System med sd kort är mycket praktisk för vår del.

Vi testar många olika telefoner och ibland så beställer firma telefoner med visa specifikationer och i vår fall så faller HTC One bort.

Men den är säkert bra för enskilda som bara ringer och byter launchers för att tuffa på kompisar.

Ok, andas.jag är lite fuller nu men nu hänger jag inte riktigt med här??

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, andas.jag är lite fuller nu men nu hänger jag inte riktigt med här??

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Byt launcher och skaffa några nya widgets och va glad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...