Jump to content
IGNORERAD

Samsung Galaxy S3


Inaktiv Medlem

Recommended Posts

Lite patetiskt är det allt...

Som på jobbet när folk kräver att få köpa en Apple bara för att... Ja det vet de oftast inte själva, men det är mycket noga att det skall köras Windows på dem...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 284
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    29

  • Tallviking

    29

  • Swift 4X4

    25

  • Herr Chang

    23

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inaktiv Medlem

Surt sa räven :wink:

Herr Chang har talat.

Nu får du bestämma dig. Är det räven, Herr Chang eller båda som talade samtidigt? :rtfm:

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt att de äntligen fått ut konsumentversionen av Galaxy nexus.

Såg rätt trevlig ut, undrar om de blir bästa telelon i år igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fick frugan til å köpa gallaxyn den är grymm

MVH aifånen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Galaxy S III (Iphone 4 S)

Plus: ++++ (++++)

Pris: 6 000 kronor

Skärm: 4,8 tum

Processor: 4-kärnig (2-kärnig)

Lagringsutrymme: 64 GB (64 GB)

Externt minneskort: Ja (Nej)

Kamera: 8 Mpixel (8 Mpixel)

Frontkamera: Ja (Ja)

Blixt: Ja (Ja)

Hd-video: Ja (Ja)

Gps: Ja (Ja)

Röststyrning: Ja (Ja)

Röststyrning på svenska: Nej (Nej)

Bluetooth: Ja (Ja)

3G: Ja (Ja)

Hsdpa: Ja (Ja)

Hspa+: Ja (Ja)

4g/lte: ? (Nej)

Musikbutik: Nej (Ja)

Filmhyra: Nej (Ja)

E-bokbutik: Nej (Ja)

Tidningar och tidskrifter: Nej (Ja)

Appbutik; Ja (Ja)

Nfc: Ja (Nej)

Omdöme: Galaxy S III skulle fått fem plus om den kom till Sverige med stöd för 4g. Som 3G-telefon blir inte betyget högre.

Så tekniskt sett är Galaxy S III vassare än Iphone 4S. Men fortfarande släpar innehållet efter. För dem som vill köpa musik, hyra film, köpa böcker eller tidskrifter digitalt ligger Samsung efter. Galaxy S III byggs runt Google operativsystem Android och någon nätbutik som matchar innehållet i Itunes för svenska kunder finns inte i dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade nog klippt en S3 om jag var i stort behov av en ny lur idag. Men jag väntar så jag får se och klämma på den nya iPhonen först :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

LG:s senaste Optimus var tydligen en grym besvikelse av det jag läst om. Så det ska mycket till om dom ska komma upp i HTC eller Samsung klass.

Tycker det verkar som uppfattningen att S3 är lite av en besvikelse också.

Analytiker/folk har förväntat sig lite mer funktioner än prestanda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Tycker det verkar som uppfattningen att S3 är lite av en besvikelse också.

Analytiker/folk har förväntat sig lite mer funktioner än prestanda.

Jag får det intrycket med. Funktioner ser jag iaf som det viktigaste i min telefon. HTC X har inte på nåt vis gjort mig besviken varken vad det gäller kvalitetskänsla och snabbhet, den är jävligt rapp! Tycker själv det ska bli kul och se Iphone 5 har att komma med. Det jag aldrig förstår varför köpa en ny Iphone när det kommer en ny.. jag menar, vad var det revolutionerande mellan Iphone 4 och Iphone 4s? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

jag menar, vad var det revolutionerande mellan Iphone 4 och Iphone 4s? :)

Inget alls och jag är rädd för att utan Jobs så kommer iPhone 5 bli en besvikelse också.

Prestandan spelar mindre roll utan det är funktionerna och upplevelsen som det hänger på...tycker alla fall jag :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

LG:s senaste Optimus var tydligen en grym besvikelse av det jag läst om. Så det ska mycket till om dom ska komma upp i HTC eller Samsung klass.

Ja många har blivit grymt besvikna som har haft krånglande LG2X och kommer nog aldrig mer att köpa en lur från LG. Jag har en LG 2X (också) som fungerar bra men undviker gärna märket i framtiden när jag har sett hur illa de har skött ärenden med missnöjda kunder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja många har blivit grymt besvikna som har haft krånglande LG2X och kommer nog aldrig mer att köpa en lur från LG. Jag har en LG 2X (också) som fungerar bra men undviker gärna märket i framtiden när jag har sett hur illa de har skött ärenden med missnöjda kunder.

Hade en LG2X och det var det värsta elektronikköpet jag någonsin gjort, hatade den verkligen (inskickad på service fyra ggr). Fick den tillslut utbytt till en HTC Sensation (skickad på sercive två ggr) som jag inte heller är helt nöjd med.

Iphone är inte ett alternativ, har nog problem med dom på jobbet.

Gillade inte S2'an då den kändes smäckig men om S3'an är så kanon som den ser ut så blir det en när priserna stabiliserat sig.

Som vanligt har inte Samsung hajjat det där med ett bra bakstycke men det kan bytas ut. :)

http://reviews.cnet.co.uk/mobile-phones-and-apps/samsung-galaxy-s3-review-50006020/

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gravt offtopic!

r1000 gav mig den tusende karman, passande och det tackar jag för. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Jag såg att den stog på 999 innan och kunde inte hålla mig. Det underlättades också av att du lämnade fakta från verkligheten om iPhone :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ytterligare off topic.

En farbror på jobbet skulle äntligen byta ut sin HTC touch pro2 som hade en batteritid på tre timmar (inget problem enligt honom :)), han fick en ny Iphone4.

Tappade den i golvet när han tog ur den från lådan och front glaset sprack, fick en skrattattack så jag grät.

Alla på jobbet har Iphone (enda "tillåtna"), om jag kommer ihåg ska jag fota alla med trasigt glas på Måndag. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Kan rekommendera HTC Desire HD. Haft en nu nästan 2 år utan minsta problem. Hoppas ICS kommer snart till den. Skall tydligen vara på G sägs det

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...