Jump to content
IGNORERAD

Samsung Galaxy S3


Inaktiv Medlem

Recommended Posts

De är inte låsta enligt mediamarkt. 500 spänn att ringa för. :crazy: 

 

Bor 200m från MM så man kanske skall ta en promenad.

 

Kan vara bra att ha som reservtelefon/lånetelefon

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 284
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    29

  • Tallviking

    29

  • Swift 4X4

    25

  • Herr Chang

    23

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gick till MM och kollade. I butiken kostade den 179 kr mot 149 på webben inkl frakt !

 

Surfade in på webb-annonsen och visade personalen så jag fick en för 149 kr inkl Telenor-kort med 500 kr

 

Tror dock inte dom skyltade om i butiken efter det och jag såg när han knappade in rabattorsaken i datorn. Han skrev "konkurrent" !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick till MM och kollade. I butiken kostade den 179 kr mot 149 på webben inkl frakt !

 

Surfade in på webb-annonsen och visade personalen så jag fick en för 149 kr inkl Telenor-kort med 500 kr

 

Tror dock inte dom skyltade om i butiken efter det och jag såg när han knappade in rabattorsaken i datorn. Han skrev "konkurrent" !

 

Vad jag förstått är det vanligt med olika priser på webshop och i butik.

Webshopen är kanske mindre personalkrävande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag förstått är det vanligt med olika priser på webshop och i butik.

Webshopen är kanske mindre personalkrävande.

 

Nä. Dom erkände att det var fel hos dom. Och 149 inklusive frakt kan inte motivera 179 utan frakt i butiken

 

Dom var nog medvetna om det och körde en dirty och om inte kunden sa något tog dom 179 i butiken som det var prismärkt

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä. Dom erkände att det var fel hos dom. Och 149 inklusive frakt kan inte motivera 179 utan frakt i butiken

 

Dom var nog medvetna om det och körde en dirty och om inte kunden sa något tog dom 179 i butiken som det var prismärkt

 

Jag har varit utsatt för samma sak med ett kylskåp på Elgiganten och de sa rent ut att villkoret för att få det lite lägre priset

helt enkelt var att kunden besökt deras webplats och tagit reda på det :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit utsatt för samma sak med ett kylskåp på Elgiganten och de sa rent ut att villkoret för att få det lite lägre priset

helt enkelt var att kunden besökt deras webplats och tagit reda på det :-)

 

Ja. SIBA kör samma sak med ofta 100 kr lägre i web-butiken men då tillkommer ju frakt så det jämnar oftast ut sig

 

Så var det dock inte på MM idag.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Elgiganten har många produkter som är billigare på internet än i butik. Förra veckan skulle jag köpa en multifunktion-skrivare för 299  tänkte jag men den kostade 399 i butiken, så det blev till att beställa den på internet med collect@store och hämta ut den dagen efter istället för 299 :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja. SIBA kör samma sak med ofta 100 kr lägre i web-butiken men då tillkommer ju frakt så det jämnar oftast ut sig

 

Så var det dock inte på MM idag.

Siba kör fri frakt om du orkar att vänta 3-5 dagar   :14: 

 

http://www.siba.se/product/11192419/samsung-gt-n8010-svart-?ref=section&sec=106830329261714

 

Du kan också boka och hämta i butik det tar i snitt 2 dagar. Internet pris gäller.

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

Elgiganten har många produkter som är billigare på internet än i butik. Förra veckan skulle jag köpa en multifunktion-skrivare för 299  tänkte jag men den kostade 399 i butiken, så det blev till att beställa den på internet med collect@store och hämta ut den dagen efter istället för 299 :)

Det är till och med så att en produkt på Elgiganten i Kungenskurva kan vara billigare än samma produkt på Elgiganten i sickla. Svaret jag fick var att konkurrensen i kungenskurva var större där av ett annat pris. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...