Jump to content
IGNORERAD

Män i alla åldrar sökes till nytt TV-program


sofia0569

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • keppe

    5

  • chiangmai

    4

  • hamnoi

    3

  • Baa

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det finns de som lyckats med det också.

http://di.se/Default...6QZvmR0w0Mt8-wQ

Då kan dom fan nog sälja kyl å frys till Sibirien! Eller sälja mjölkmaskiner och ta kossorna i pant för utebliven betalning! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

mussemannen

Skoj mailade... och fick svar..

.Av någon outgrundlig anledning skall de fresta nedresta svennar i Thailand med fruntimmer från Sverige ... hallååå

Ja då kommer det inte hända mycket, har man gula febern så har man och då vill man inte ha dö kött.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skoj mailade... och fick svar..

.Av någon outgrundlig anledning skall de fresta nedresta svennar i Thailand med fruntimmer från Sverige ... hallååå

Typ bonde söker fru, fast det blir nog bunnlurk söker f..i alla fall om det nu ska vara nåt att avslöja,det som alla känner till men ingen vet!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu denna Sofia är ett troll så må det vara hänt, men jag tror inte det och då har hon antagligen via läsa denna tråd fått sina förutfattade meningar om "gubbar" med Thailandsintresse bekräftatt hundra gånger om...tråkigt.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan man skriva ett inlägg och fortfarande stå på nollinlägg i profilen.. Det är nåt skumt med det här :)

Inlägg är inlägg och trådar är trådar.

Hon har en tråd och inga inlägg.

Skulle hon skriva ett inlägg, så står det 1 inlägg i hennes profil.

Att det står 0 trådar i hennes profil är för att den siffran uppdateras dagligen och inte direkt alltså.

Så vi väntar en dag och ser om det stora mysteriet är löst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

[size=4]En varning är nog på sin plats.

Det är möjligt att den här bruden är OK, men jag har ett flertal gånger blivit kontaktad

av olika "nyfikna" personer (kvinnor) som har velat ha med mig i olika (icke preciserade) TV-, och artikelsammanhang.

Jag har alltid avböjt denna typ av medverkan eftersom deras brev ofta är rudimentärt formulerade eller

oprecisa gällande det verkliga syftet med min personliga medverkan. [/size]

[size=4]För ett tag sedan fick jag denna förfrågan om TV-medverkan från en annan dam som kastade ut ett liknande bete,

men som "eventuellt" ville fiska efter någonting helt annat (på min dator)?[/size]

post-5068-0-35862900-1334221397.jpg

post-5068-0-35862900-1334221397.jpg

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu denna Sofia är ett troll så må det vara hänt, men jag tror inte det och då har hon antagligen via läsa denna tråd fått sina förutfattade meningar om "gubbar" med Thailandsintresse bekräftatt hundra gånger om...tråkigt.

Korkade idér får korkade svar ... när programidérna nu verkligen verkar ta slut så får ni här ett gratis tips för att locka tv-junkie publiken.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Inlägg är inlägg och trådar är trådar.

Hon har en tråd och inga inlägg.

Skulle hon skriva ett inlägg, så står det 1 inlägg i hennes profil.

Att det står 0 trådar i hennes profil är för att den siffran uppdateras dagligen och inte direkt alltså.

Så vi väntar en dag och ser om det stora mysteriet är löst.

Nu står det ju att hon har 2 inlägg fast hon egentligen ska ha noll inlägg eftersom en startad tråd inte räknas som inlägg. Nu blev ju mysteriet än värre :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade deras hemsida. Bolaget finns.

Tydligen något som Pontus Gårdinger har startat upp.

Så det är nog seriöst .Verkar vara som de vill ha ett bonde söker fru med Thailandstuk..

Kanske detta.

Inbitna svenska ungkarlar, men kärlekstörstande ,som jobbar ute på sina thailändska risfält och gummiplantage ...

Till dessa kommer man att skicka ner fruntimmer somi bästa fall har varit på en 2 veckors tripp till Pukkhet

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken tråkig idé. Svenska killar som skall frestas av svenska tjejer i Thailand. Varför Thailand? Kunde väl lika gärna varit Gotland.

Nej det vore bra mycket mer kul om det var ett gäng svenska helylle och PK män som frestades dag ut och dag in av ett gäng gosiga bartjejer.

Ett annat alternativ skulle väl vara att ta ett gäng MPR:are och låta dem frestas av de svenska tjejerna. Hade varit stor underhållning att se MPR:arna stoiskt avvisa alla flörtförsök samt att studera tjejerna när de går allt längre och längre för att vända dessa underliga män.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Faan, vi behöver inga nya koncept. Sälj Glenneländet till Norrbaggarna så det blir en uppföljning.

Vill se hur det går med Happiness. Annars åker jag ner och köper upp skiten.

Ändrades av Nisse Hult
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Om nu denna Sofia är ett troll så må det vara hänt, men jag tror inte det och då har hon antagligen via läsa denna tråd fått sina förutfattade meningar om "gubbar" med Thailandsintresse bekräftatt hundra gånger om...tråkigt.

Och alla mina förutfattade meningar om förnedrings-tv besannades när jag läste om deras programidé :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ar pa. Jag och frugan har diskuerat att anstalla en svensk au-pair for att hjalpa Atom med svenskan. Helst vill vi ha en ratt korkad brud som inte kan nagon engelska. Skulle hon vara 18, ha stora brost och heta nagot korkat typ Lisa sa har iaf inte jag nagra invandningar, kanske bast att verifiera med frugan dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ar pa. Jag och frugan har diskuerat att anstalla en svensk au-pair for att hjalpa Atom med svenskan. Helst vill vi ha en ratt korkad brud som inte kan nagon engelska. Skulle hon vara 18, ha stora brost och heta nagot korkat typ Lisa sa har iaf inte jag nagra invandningar, kanske bast att verifiera med frugan dock.

Ska sjösätta idén för TGF aspiranten under nästa vecka, får se hur det går?

Men nog skulle väl vi inom Bangkoknomentakluran kunna ställa upp på detta, skicka bimbosen till nästa forumträff på Cheap Charlies så ska det nog bli bra TV till slut...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ar pa. Jag och frugan har diskuerat att anstalla en svensk au-pair for att hjalpa Atom med svenskan. Helst vill vi ha en ratt korkad brud som inte kan nagon engelska. Skulle hon vara 18, ha stora brost och heta nagot korkat typ Lisa sa har iaf inte jag nagra invandningar, kanske bast att verifiera med frugan dock.

555

Det där känner jag igen från ett par Aussiekompisar i Brisbane, men där heter alla Swedish bimbos "Inga", uttalas In ga...med tydligt G, ha flätor och djupa dekoltage, annars är dom inte riktiga svenska bimbos!

Jag brukar påstå att dom menar tyskor, men då tar dom fram en Aussieblaska som har veckans Bimbo, och hon skall då vara svenska, fan trot!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska sjösätta idén för TGF aspiranten under nästa vecka, får se hur det går?

Men nog skulle väl vi inom Bangkoknomentakluran kunna ställa upp på detta, skicka bimbosen till nästa forumträff på Cheap Charlies så ska det nog bli bra TV till slut...

Hon sökte väl singlar? Bangkoknomentakluran är väl mest gräsänklingar på grönbete?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

[size=4]En varning är nog på sin plats.

Det är möjligt att den här bruden är OK, men jag har ett flertal gånger blivit kontaktad

av olika "nyfikna" personer (kvinnor) som har velat ha med mig i olika (icke preciserade) TV-, och artikelsammanhang.

Jag har alltid avböjt denna typ av medverkan eftersom deras brev ofta är rudimentärt formulerade eller

oprecisa gällande det verkliga syftet med min personliga medverkan. [/size]

[size=4]För ett tag sedan fick jag denna förfrågan om TV-medverkan från en annan dam som kastade ut ett liknande bete,

men som "eventuellt" ville fiska efter någonting helt annat (på min dator)?[/size]

post-5068-0-35862900-1334221397.jpg

Henne läste jag om på isaan.se hon var lite putt på C för att han publicerat hennes förfrågan och hotade med långdragen process.

Link to comment
Dela på andra sajter

sangsomcoke

Jag ar pa. Jag och frugan har diskuerat att anstalla en svensk au-pair for att hjalpa Atom med svenskan. Helst vill vi ha en ratt korkad brud som inte kan nagon engelska. Skulle hon vara 18, ha stora brost och heta nagot korkat typ Lisa sa har iaf inte jag nagra invandningar, kanske bast att verifiera med frugan dock.

555

Det där känner jag igen från ett par Aussiekompisar i Brisbane, men där heter alla Swedish bimbos "Inga", uttalas In ga...med tydligt G, ha flätor och djupa dekoltage, annars är dom inte riktiga svenska bimbos!

Jag brukar påstå att dom menar tyskor, men då tar dom fram en Aussieblaska som har veckans Bimbo, och hon skall då vara svenska, fan trot!

Här har ni er Au-pair "Inga from Sweden" om Pappa Atom får bestämma :crazy:

Bajen_Kopia.png
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ar pa. Jag och frugan har diskuerat att anstalla en svensk au-pair for att hjalpa Atom med svenskan. Helst vill vi ha en ratt korkad brud som inte kan nagon engelska. Skulle hon vara 18, ha stora brost och heta nagot korkat typ Lisa sa har iaf inte jag nagra invandningar, kanske bast att verifiera med frugan dock.

Dags att lägga ut prillan, fixa frugan en hobby, samt köpa sömntabletter till lill Atom, eller så gör du som jag, tänker, jag vill, jag borde inte, jag skall inte göra, men om jag gör då är jag bra, nä nu djävlar...zzzzzzzzzzzzzzzzzz..det får bli imorgon.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen något som Pontus Gårdinger har startat upp.

Så det är nog seriöst .

Jag utgår från att du skämtar...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Hej,

Vi letar efter singelmän i alla åldrar till nytt TV-program. Vi söker dig som lämnat regnet och rusket i Sverige och flyttat till solen och värmen utomlands.

Det är ett varmt och härligt program.

Hör gärna av er så berättar jag mer.

Vänliga hälsningar,

Sofia Berntsson

Kontakt: sofia.berntsson@snowmanproductions.tv

Detta kanske kan vara nått för mig,jag har sökt lyckan och kärleken i varmare land. men tyvärr sitter jag nu här framför min dator med en sprucken dröm,firman har konkat,lånebreven fyller min brevlåda var månad och min kredit är lika med noll.Nu har jag bara ett bittert minne kvar av alla kärlekslöften som gavs,men mot nån flaska rödtjut kan jag kanske blotta mitt misslyckande för svenska folket i er dokumentär.Mvh En sårad själ :wacko:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...