65Selander Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Dåligt av Brynäs, 52-14 i skott å endast 3-2 i OT mot Diffen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 1 timme sedan, skrev 65Selander: Dåligt av Brynäs, 52-14 i skott å endast 3-2 i OT mot Diffen. Den tabellen är inte vacker, Malmö ligger alldeles för högt upp. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Dåligt av Brynäs, 52-14 i skott å endast 3-2 i OT mot Diffen. Ja, verkligen bedrövligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Dåligt av Brynäs, 52-14 i skott å endast 3-2 i OT mot Diffen. Mina ögon såg att Dif medvetet släppte till så Brynäs kunde skjuta mot Hellberg som tar det mesta. LaLeggia sköt i stolpen innan Brynäs avgjorde. Ofattbart orättvist. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 1 timme sedan, skrev Peolito: Mina ögon såg att Dif medvetet släppte till så Brynäs kunde skjuta mot Hellberg som tar det mesta. LaLeggia sköt i stolpen innan Brynäs avgjorde. Ofattbart orättvist. Du får nog sluta med att fylla på de röda blodkropparna när du ser hockey 😉 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 1 minut sedan, skrev 65Selander: Du får nog sluta med att fylla på de röda blodkropparna när du ser hockey 😉 Drack en Monster sockerfri. Var väldigt klarsynt :-) 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ampa69 Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 4 timmar sedan, skrev Peolito: Drack en Monster sockerfri. Var väldigt klarsynt :-) På min tv var det nog Palve som sköt i stolpen i DIF´s bombardemang mot Källgren 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 19 timmar sedan, skrev Ampa69: På min tv var det nog Palve som sköt i stolpen i DIF´s bombardemang mot Källgren Finndjävel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 3p på kontot borta mot HV [2-3]. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Torsdag kl 20:25 Dela Inlagd Torsdag kl 20:25 Skön seger ikväll, en fröjd å se matchen. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu