Peolito Inlagd Oktober 31 Dela Inlagd Oktober 31 18 timmar sedan, skrev 65Selander: Nu två raka segrar 5-2 borta mot schtaaan ikväll. Klättringen börjar... Blir spännande i helgen DIF Brynäs. Jag kan komma över med en frottéhandduk du kan gråta ut i 😂 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 1 Dela Inlagd November 1 11 timmar sedan, skrev Peolito: Blir spännande i helgen DIF Brynäs. Jag kan komma över med en frottéhandduk du kan gråta ut i 😂 Haha, blir nog snarare så att han behöver ett paraply mot tårarna om han sitter nära dig. 😇 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 1 Dela Inlagd November 1 Fick försenad 60 års gåva igår utav barndomspolarna från hembyn. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13 Dela Inlagd November 13 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 15 Dela Inlagd November 15 Äntligen lite medvind. Luleå nollat. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16 Dela Inlagd November 16 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23 Dela Inlagd November 23 Det satt långt inne men gick vägen till slut. Själv somnade jag efter en tråkig andra period. Trevligare när man vaknade och fick se det avgörande målet på Facebook. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 23 Dela Inlagd November 23 Stabiliteten i SHL är som en tombola. Från år till år blandas lagen runt som en lotto-dragning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 4 Dela Inlagd December 4 Fröjd å se Brynäs köra över masjävlarna på burken aka lillebror ikväll. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 5 Dela Inlagd December 5 On 2025-09-17 at 14:21, skrev Jed: Nu jävlar går det bra för Leksand!! två vinster fast vi var totalt nederlagstippade 🥳 Hur går det för Brynäs föresten ? 😁 On 2025-09-17 at 14:57, skrev rolba: Brynäs näst sist så det finns goda chanser att bättra sig. Leksand har det nog svårare på den punkten. 🙃 On 2025-09-17 at 19:01, skrev Jed: Svårt att bätrra sig när man ligger i delad ledning menar du ? 😁 On 2025-09-26 at 22:58, skrev Jed: Så då vann vi igen 😁, glömde att kolla hur det gick för Brynäs igår? 🤔 Se det här inlägget både med lite skadeglädje och ironi. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd December 5 Dela Inlagd December 5 4 timmar sedan, skrev rolba: Se det här inlägget både med lite skadeglädje och ironi. Det är ju inte nu före jul det gäller att vara som bäst 😝 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 5 Dela Inlagd December 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 7 Dela Inlagd December 7 https://www.facebook.com/share/r/1BxotJT9ux/ 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Onsdag kl 09:42 Dela Inlagd Onsdag kl 09:42 Gäller nästa säsong 🙂 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Onsdag kl 10:05 Dela Inlagd Onsdag kl 10:05 23 minuter sedan, skrev 65Selander: Gäller nästa säsong 🙂 Calle Järnkrok nästa återvändare till Brynäs Brynäs har på senare år radat upp återvändare. Namn som Johan Larsson, Jakob Silfverberg, Victor Söderström, Oskar Lindblom, Christian Djoos och inte minst Nicklas Bäckström har anslutit. Till kommande säsong finns uppgifter om att det kan bli fler. I Nordamerika finns namn som Adam Boqvist, Lucas Carlsson och Calle Järnkrok med utgående kontrakt. Där kommer uppgifter till Silly-surr att åtminstone den sistnämnda är på ingång. Flera källor hävdar att sportchef Johan Alcén sedan en tid räknat in 34-årige Järnkrok i nästa säsongs lagbygge. Att parterna ska vara muntligt överens. Håller bara Järnkroks kropp blir det spel i Brynäs igen för guldhjälten från 2012. När Alcén i somras var med i Sportbladets ”60 minuter om Brynäs” var han optimistisk till att se Järnkrok i Brynäs: – Jag tror och hoppas att han någon gång kommer att representera Brynäs, det är min känsla. Vill den typen av spelare hem rullar vi mer eller mindre ut röda mattan. Calle Järnkrok är inne på sin sista säsong på sitt fyraårsavtal med Toronto Maple Leafs. Han har ett par struliga säsonger bakom sig, med skador och sparsamt med istid. Han opererades förra säsongen för så kallat idrottsbråck, missade stora delar av säsongen och spelade bara 19 matcher. Den här hösten har han i vissa matcher till och med varit utanför fyra kedjor trots att han inte varit uppsatt på skadelistan. Under sina 14 år i NHL har han heller aldrig snittat en lägre istid än den här hösten, 11.35 minuter per match. Calle Järnkrok lämnade Brynäs 2013, efter att ha varit med och vunnit VM-guld i Globen, och har i dagsläget spelat 737 NHL-matcher och svarat för 312 poäng. 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Igår kl. 06:34 Dela Inlagd Igår kl. 06:34 Svårt att vara hockeylag i redneck-land där alla har ip-tv. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Igår kl. 07:30 Dela Inlagd Igår kl. 07:30 On 2025-12-10 at 10:42, skrev 65Selander: Gäller nästa säsong 🙂 Rostig :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Igår kl. 08:16 Dela Inlagd Igår kl. 08:16 44 minuter sedan, skrev Peolito: Rostig 🙂 Jarnkrok’s agent denies report Leafs winger has deal to play in Sweden next year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan 9 timmar sedan, skrev Nicholas: Svårt att vara hockeylag i redneck-land där alla har ip-tv. Alla? Finns det bara 700 000 hushåll i Sverige menar du? Om jag skulle använda mej av illegal IPTV så drabbar det definitivt inte varken svensk hockey eller fotboll för jag skulle aldrig lägga ett enda öre till någon idiotiskt hög avgift till någon av sportkanalerna där hockey och fotboll sänds som man kan köpa abonnemang hos. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan (ändrad) 9 minuter sedan, skrev UglyFarang: Alla? Finns det bara 700 000 hushåll i Sverige menar du? Om jag skulle använda mej av illegal IPTV så drabbar det definitivt inte varken svensk hockey eller fotboll för jag skulle aldrig lägga ett enda öre till någon idiotiskt hög avgift till någon av sportkanalerna där hockey och fotboll sänds som man kan köpa abonnemang hos. 700000 redneck hushåll med drängar, feta kärringar och hunddjävlar. Stämmer nog ganska exakt. En god andel i Gävle med omnejd, Hallsberg och Tidaholm är andra ökända nästen. Ändrades 21 timmar sedan av Nicholas 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu