conservator Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 1 timme sedan, skrev Nicholas: Men dra mig baklänges, vilka mjukglasspsyken i Brynäs. Så fort det går emot så är det knäpptyst på forumet. Det krävs ofta en oförväntad vinst för att få lite luft i lungorna har jag märkt ifrån bland annat dig. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 1 timme sedan, skrev rolba: Hellre tyst än att beklaga sig över dåliga domslut mm. Bara att ta nya tag imorgon. Vi vann ju i alla fall serien så vi är bäst över tid. I slutspel kan allt hända. Inget talar för oss längre men vi är iaf kvar som serieledare i historieböckerna, stadd kassa och inte som masen som jagar 20mille 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev 65Selander: Inget talar för oss längre men vi är iaf kvar som serieledare i historieböckerna, stadd kassa och inte som masen som jagar 20mille Tungt för Brynäs och MFF igår. Ändrades April 24 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 24 Dela Inlagd April 24 14 minuter sedan, skrev 65Selander: Inget talar för oss längre men vi är iaf kvar som serieledare i historieböckerna, stadd kassa och inte som masen som jagar 20mille Tänker man fortsätta som de två senaste matcherna är det inget som talar för Brynäs. Fast de borde väl inte lägga ner utan göra planer för att göra bättre ifrån sig? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 26 Dela Inlagd April 26 Känns som bra psyke att vinna med 5-3 när man tappa en 3-0 ledning till 3-3. Nu får vi hoppas att de kör ända in i kaklet och tar hem det här. 3 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 27 Dela Inlagd April 27 20 timmar sedan, skrev rolba: Känns som bra psyke att vinna med 5-3 när man tappa en 3-0 ledning till 3-3. Nu får vi hoppas att de kör ända in i kaklet och tar hem det här. Så jävla bra igår att steppa upp vid 3-3, jag trodde det var kört. Men vinst på måndag då känner man lukten utav guld 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 28 Dela Inlagd April 28 23 sekunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 29 Dela Inlagd April 29 Var ingen rolig kväll igår, å 2-0 med 0.1 sek kvar i 1:a. Bara att bryta ihop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 29 Dela Inlagd April 29 1 timme sedan, skrev 65Selander: Var ingen rolig kväll igår, å 2-0 med 0.1 sek kvar i 1:a. Bara att bryta ihop Brynäs är mellanmjölk mot Luleå. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 29 Dela Inlagd April 29 2 timmar sedan, skrev Peolito: Brynäs är mellanmjölk mot Luleå. Får se om vi kan skjuta upp guldfirandet på torsdag 1400. Får väl hitta någon spot i Tallin och glo på sista rycket. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 Oavsett hur det går så är vi i alla fall en hel division, minst, bättre än AIK. 😉 2 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 On 2025-04-29 at 09:30, skrev 65Selander: Får se om vi kan skjuta upp guldfirandet på torsdag 1400. Får väl hitta någon spot i Tallin och glo på sista rycket. Chansen är nog riktigt stor att det blir lika på torsdag. Luleå har inte bara BIF att spela mot de spelar också mot gamla spöken. Tar nerverna över och BIF gör en bra match blir det väldigt tufft för Luleå. Oavsett vilket lag som vinner finalen är de värdiga vinnare. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 5 minuter sedan, skrev Wangthong: Chansen är nog riktigt stor att det blir lika på torsdag. Luleå har inte bara BIF att spela mot de spelar också mot gamla spöken. Tar nerverna över och BIF gör en bra match blir det väldigt tufft för Luleå. Oavsett vilket lag som vinner finalen är de värdiga vinnare. Är ju ettan och tvåan som möts så jag håller med dig och som Brynäs komma från AHL och vinna serien samt nu i final, det är mäktigt. Man lär väl muttra i någon dag vid förlust. 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30 Dela Inlagd April 30 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 Bara att gratulera Luleå till SM-guldet. Det var en rättvis seger. //mrco 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 4 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Jag har haft svårt att se hans kvaliteter men han har ju onekligen lyckats. En stor del av lagbygget ligger nog ändå hos Alzen. Nu hoppas jag på en liknande säsong 25-26. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 6 minuter sedan, skrev rolba: Jag har haft svårt att se hans kvaliteter men han har ju onekligen lyckats. En stor del av lagbygget ligger nog ändå hos Alzen. Nu hoppas jag på en liknande säsong 25-26. Alcén tar ju också in det som Gälla vill ha 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu