Jump to content
IGNORERAD

Köpa Traktor i Thai.

olmolm

Recommended Posts

Hej Ser det finns stort Motor intresse här.. Kan se i thai att Kubota traktorer är det mest av.. Finns det mer Märken ? tvivlar lite på kvaliteten..på Kubotan Här några mer frågor... Pris på en Mellanstor traktor? utrustning som följer med ? Garantier ? jag hoppas på svar på några frågor mvh kent

Dela på andra sajter

tack för hjälpen.. jag hadde aldrig hittat sidorna på nätet själv Nu har jag mycke att kolla på

mvh kent

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Hej Ser det finns stort Motor intresse här.. Kan se i thai att Kubota traktorer är det mest av.. Finns det mer Märken ? tvivlar lite på kvaliteten..på Kubotan Här några mer frågor... Pris på en Mellanstor traktor? utrustning som följer med ? Garantier ? jag hoppas på svar på några frågor mvh kent

själv stog jag i valet mellan en ny kubota ( made in Thailand ) och en begagnad japantillverkad kubota fann en handlare i chum phae som hade en del att välja på, tycker själv att japanerna är ett strå vassare, så det blev en begagnad.4 hjulsdrift ett måste,

Dela på andra sajter

Var & kollade på John deere eller vad den heter? Är lite bättre kvalitta sa det än Thaimade! Men varfför inte köpa en CAT eller BM? Allt finns i Thailand (nästan)

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...