samet Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 1 minut sedan, skrev SatanG: Säg vad du egentligen menar, pockande svarta trosor och stay-ups / SatanG Oja. Den mentala bilden Med en dammvippa i ena handen och en kanna kall öl i andra. Då hade du verkligen varit fulländad som hemmafru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev samet: Oja. Den mentala bilden Med en dammvippa i ena handen och en kanna kall öl i andra. Då hade du verkligen varit fulländad som hemmafru! Var nog denna du tänkte på Den är ju så bra att den förtjänar att också visas Ändrades Oktober 13, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 3 timmar sedan, skrev samet: Oja. Den mentala bilden Med en dammvippa i ena handen och en kanna kall öl i andra. Då hade du verkligen varit fulländad som hemmafru! En dammvippa i ena handen, en kanna öl i den andra och ölglaset.......... / SatanG Hahaha ursäkta i förväg för mina plumpa inlägg "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 Att Rolba tömmer skit i Gamla Stan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 13, 2017 Dela Inlagd Oktober 13, 2017 (ändrad) För att jag fick se Stones en sista gång sett dom 6 ggr Rock n Roll! Ändrades Oktober 13, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Det kom ett litet paket till kontoret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Att vakna No Bakis efter gårdagens 4 Bira Trevlig Fredag! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 1, 2017 Dela Inlagd November 1, 2017 Har en systerson som just nu inte har något arbete så jag har gett honom lite att göra. Han är en duktig svetsare så först fick han göra 2 hundburar så hundarna kan sova på natten utan myggorna.Sedan reste vi bort och han fick uppdraget att gallra in uteköket på baksidan. Blev riktigt bra tycker jag.Slutligen så skall han åtgärda gallret för fönstren.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 1, 2017 Dela Inlagd November 1, 2017 Idag är jag glad för alla Göteborgare som kan äta billig grillad korv https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VOXWW/lastbil-brinner-pa-riksvag-40--helt-overtand Gött mos på er “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 On 10/13/2017 at 07:44, skrev SatanG: hon frågar mig om jag vill bli hennes "house wife" och stanna hemma och ta hand om kidsen Slå till för tusan! Att ha ett jobb är grovt överskattat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 19 timmar sedan, skrev nissehult_13: Har en systerson som just nu inte har något arbete så jag har gett honom lite att göra. Han är en duktig svetsare så först fick han göra 2 hundburar så hundarna kan sova på natten utan myggorna. Sedan reste vi bort och han fick uppdraget att gallra in uteköket på baksidan. Blev riktigt bra tycker jag. Slutligen så skall han åtgärda gallret för fönstren. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Har du gått fotoskola hos Svampen Trevliga bilder annars Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nong Bua Inlagd November 2, 2017 Dela Inlagd November 2, 2017 Jag är lycklig att vara hemma med min fina familj, om än i Sverige. Min svägerska är snart här så att frugan får lite avlastning med ungarna, hon har fullt upp med jobbet. Det gör mig också glad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Var och förlängde mitt visa tog 15 minuter. Sedan en lunch hos Merv.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Lånade ut 20000 till en svåger nu när han har skördat ris så fick jag tillbaka mina pengar. Har lånat ut pengar många gånger och alltid fått mina pengar tillbaka, obs ingen ränta. Försöker bara hjälpa dom. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 Fått leverans av Renkorv & Viltsvinskorv Tack Issanbonde!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 10, 2017 Dela Inlagd November 10, 2017 (ändrad) Kallt i tattartermosen vid Lugnet men inget lappmögel😉 Ändrades November 10, 2017 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 15, 2017 Dela Inlagd November 15, 2017 Lever på Glädjen från gårdagskvällen Tack ÖHK 3-2 Skellefteå !!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 9, 2017 Dela Inlagd December 9, 2017 Idag är jag glad för att forskningen gör framsteg. https://www.dickjohnson.se/pungvax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 9, 2017 Dela Inlagd December 9, 2017 13 minuter sedan, skrev Fredman: Idag är jag glad för att forskningen gör framsteg. https://www.dickjohnson.se/pungvax ha ha ha ha, det blev dagen garv....... Undrar om jag skall skicka den länken till tjejerna på kontoret som ett förslag till vad jag vill ha i julklapp....... #MeeToo blir det väl då...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 9, 2017 Dela Inlagd December 9, 2017 Fått min Jula hare ..Mor min gör världens bästa hargryta o jag skall kolla in i den minsta detalj hur hon tillagar ,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 10, 2017 Dela Inlagd December 10, 2017 Hitta en fil-kopia på min rasade hårddisk som innehöll samtliga bilder och videoklipp på dryga 350 gb, Så till alla, gör kopior på era bilder, helst i 2 exemplar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 10, 2017 Dela Inlagd December 10, 2017 13 minuter sedan, skrev Tekkor: Hitta en fil-kopia på min rasade hårddisk som innehöll samtliga bilder och videoklipp på dryga 350 gb, Så till alla, gör kopior på era bilder, helst i 2 exemplar Det med en massa hårddiskar känns lite passé 2017, rådet idag är väl att skaffa en bra molntjänst....släpps sargen o kom in i matchen 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 10, 2017 Dela Inlagd December 10, 2017 53 minuter sedan, skrev Soengsang: Det med en massa hårddiskar känns lite passé 2017, rådet idag är väl att skaffa en bra molntjänst....släpps sargen o kom in i matchen 555555 Åker du på ett ransomeware i datorn så krypteras både dina lokala filer och filerna i molntjänsten och du förlorar allt Så en molntjänst är bra till mycket men den säkrar inte att du har en kopia om något händer tyvärr Enbart en offline-hårddisk ger dig detta Ransomewarehotet är nog det största hotet idag och det ökar dramatiskt hela tiden Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 10, 2017 Dela Inlagd December 10, 2017 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Åker du på ett ransomeware i datorn så krypteras både dina lokala filer och filerna i molntjänsten och du förlorar allt Så en molntjänst är bra till mycket men den säkrar inte att du har en kopia om något händer tyvärr Enbart en offline-hårddisk ger dig detta Ransomewarehotet är nog det största hotet idag och det ökar dramatiskt hela tiden Så en ransomeware kan inte kryptera filerna i din externa HD när du ansluter den till datorn? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 10, 2017 Dela Inlagd December 10, 2017 1 minut sedan, skrev Soengsang: Så en ransomeware kan inte kryptera filerna i din externa HD när du ansluter den till datorn? Eftersom du har den offline när du får popupmeddelandet från ransomeware-infekteraren så får du skylla dig själv om du är så korkad så du stoppar i disken då ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu