HuaHindinnge Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 4 minuter sedan, skrev Wwax: Dags att uppgradera? Behöver inte byta batteri längre isåfall. Jag har klocka på mobben. Räcker för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 3 timmar sedan, skrev Nilsson68: Bra köp. Inga problem sedan inköp 5 år sedan. Endast byte batteri. Tapatalkat Elände med de gamla klockorna Plockade fram min när jag såg dessa inlägg inköpt 1988, batteribyte behövs tydligen. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 (ändrad) En annan fattig stackare har ju fått dras med en Certina. Behöver visst både armband och batteri och så ser den kladdig ut på insidan. Kan det va batteriet som sönderfalligt? Ändrades Juni 11, 2016 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 Min gamla repiga Casio från 95 har varit med om det mesta,så hen får hänga med ett tag till... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 11, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2016 5 minuter sedan, skrev Benriach: Min gamla repiga Casio från 95 har varit med om det mesta,så hen får hänga med ett tag till... Härlig patina. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 11, 2016 Dela Inlagd Juni 11, 2016 21 minuter sedan, skrev Benriach: Min gamla repiga Casio från 95 har varit med om det mesta,så hen får hänga med ett tag till... Klocka... Knappast nån som använder Klocka now days.. Känns skönt att inte vara ensam. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Man har ju alltid klocka i mobilen eller datorn Klocka på armen känns väldigt "old school" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 22 minuter sedan, skrev Tallviking: Man har ju alltid klocka i mobilen eller datorn Klocka på armen känns väldigt "old school" Ja visst har jag klocka i telefonen, men den tittar jag sällan på, den ligger i sin ficka på höften. Står du å håller luren mot örat när du pratar oxå? Det känns old school... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Idag är jag glad för att jag inte ser ut som en viss tjockis till värdshusägare i södra Thailand som aldrig kommer att lyckas ta sig in på en flygtoa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 3 minuter sedan, skrev Odin: Ja visst har jag klocka i telefonen, men den tittar jag sällan på, den ligger i sin ficka på höften. Står du å håller luren mot örat när du pratar oxå? Det känns old school... Nej Jag kör handsfree både i bilen och "ute på stan" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag är jag glad för att jag inte ser ut som en viss tjockis till värdshusägare i södra Thailand som aldrig kommer att lyckas ta sig in på en flygtoa Jo på 777 kommer han in finns en lite större på vänster sida Ändrades Juni 12, 2016 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag är jag glad för att jag inte ser ut som en viss tjockis till värdshusägare i södra Thailand som aldrig kommer att lyckas ta sig in på en flygtoa Fy fan inga problem att komma in där , jag har till och med haft med mig en kärring in där, men då va det lite trångt innan jag fick in han.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 13 timmar sedan, skrev Odin: Klocka... Knappast nån som använder Klocka now days.. Känns skönt att inte vara ensam. Njaa försäljningen verkar gå hur bra som helst..... .. http://www.svd.se/klockbranschen-gar-urbra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Fy fan inga problem att komma in där , jag har till och med haft med mig en kärring in där, men då va det lite trångt innan jag fick in han.. Tvivlar starkt på att det skulle gå numera Skickat från min GT-I9300 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 11 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag är jag glad för att jag inte ser ut som en viss tjockis till värdshusägare i södra Thailand som aldrig kommer att lyckas ta sig in på en flygtoa Men vist har du blivit smalare?,när jag träffade dig på arlanda i början av mars,så var du mer fylig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 19 minuter sedan, skrev L200: Men vist har du blivit smalare?,när jag träffade dig på arlanda i början av mars,så var du mer fylig.. Han har förminskat bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 timmar sedan, skrev L200: Men vist har du blivit smalare?,när jag träffade dig på arlanda i början av mars,så var du mer fylig.. Har gått ner 13 kilo på 7 månader så någon förminskning av bilder behövs inte och det finns inte så avancerade fotoprogram att de kan förminska SC hur gärna han än vill Jag och frugan tillsammans kommer inte ens upp i hans matchvikt så vi kan gå på toan tillsammans “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Klockan. Tecknet på en slav. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 12, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2016 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev Mr atm: Klockan. Tecknet på en slav. Skulle hellre säga skulden, så länge man har skuld är man inte fri. Ändrades Juni 12, 2016 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 2 minuter sedan, skrev Wwax: Skulle hellre säga skulden, så länge man har skuld är man inte fri. Den med, men det är inte ett tecken som brukar synas utåt som en klocka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Att jag överlevde ett dopp i Hanöbukten under Sweden Rock. Kallt men skönt - efteråt. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Idag är jag glad jag kom med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 3 timmar sedan, skrev Mr atm: Den med, men det är inte ett tecken som brukar synas utåt som en klocka. Lyssna på storfräsaren. Han som inte behöver en klocka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Helt ok benutrymme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 (ändrad) Dricka kommer in innan takeåff. Möcke å vara glad för här. Inte en foliehatt så långt ögat kan se ?? Ändrades Juni 12, 2016 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu