Sam sip sam Inlagd Januari 29, 2016 Dela Inlagd Januari 29, 2016 Glad för att jag tillhörde laget Team Sweden som sopade banan med allt motstånd på Pattaya Bridgeclubs årliga lagtävling. Fritz.. Grattis ja jäklar vad ni sträckte på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Att jag kan ha sovmorgon resten av mitt liv, om jag vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Jag är så ... Jätteglad. Min lilla älskling har verkligen levererat idag. Vi fick nöjet att nedlägga två Rådjur för henne idag. (jaktlaget har skjutit totalt tio i år). Nåja tolv nu då.Men det roliga är att grannlaget sköt åxå två för henne, som hon drev in till dom. Å dom gjorde som kutym är att ge hunden ``lite´´lever som ett litet tack för ett bra drev.... Faan va jag har torkat hundskit i kväll. Lever är ju lite hårdsmält hehe, fast jag torkade med glädje... Älskar dej Asta... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Jag är så ... Jätteglad. Min lilla älskling har verkligen levererat idag. Vi fick nöjet att nedlägga två Rådjur för henne idag. (jaktlaget har skjutit totalt tio i år). Nåja tolv nu då. Men det roliga är att grannlaget sköt åxå två för henne, som hon drev in till dom. Å dom gjorde som kutym är att ge hunden ``lite´´lever som ett litet tack för ett bra drev.... Faan va jag har torkat hundskit i kväll. Lever är ju lite hårdsmält hehe, fast jag torkade med glädje... Älskar dej Asta... Och jag som trodde i början att du skrev om Aya “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Och jag som trodde i början att du skrev om Aya Ja hon är ju elak nog att driva de flesta haha , men nu avsåg jag min minsta `elaka´´tjej. Den lilla svarta. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Och jag som trodde i början att du skrev om Aya https://www.youtube.com/watch?v=HdaGMkbtbo8 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Gävla citering ,,,Snackade hundjakt men det försvann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 30, 2016 Dela Inlagd Januari 30, 2016 Gävla citering ,,,Snackade hundjakt men det försvannVilket? Hunden villebrådet eller stavningskontrollen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Fy fan vad skönt, inte en tuppjävel inom hörhåll. Fick sova till 6:00 i alla fall innan skallen ville vakna. Jomtien med 2nd road precis utanför och det är inte ljudisolerat tål jag men hundar som ylar till midnatt och sen tuppjävlarna som startar 03:30-04:00 nångång var inte kul.Lycka är ju att få sova gott helt enkelt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 31, 2016 Dela Inlagd Januari 31, 2016 Första natten i Issan frågande jag min fru hut mycket en tupp kostade.Jag funderade på att köpa upp alla i närområdet och ha en grillfest.Dum gal, ylade levde jävulen från 3 på morgonen, kommer jag dit igen så dör dom. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Att juntan har byggt ett nytt dagis,i varan rodaby. Den gamla byggnaden till hoger,var ett stort mogelhus och barnen blev sjuka. Under regnperiodern var huset fult av vatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 10, 2016 Dela Inlagd Februari 10, 2016 Dom skall börja nysta i taxiverksamheten i pattis, sen hur det går vet jag inte men ett litet steg är det ju.Following a barrage of complaints received by the Prime Minister’s Office in relation to Metered Taxis at Tourist destinations around Thailand, an overhaul of the taxis has been ordered to take place in 6 tourist hot-spots including Pattaya.To facilitate the changes, an initial meeting of over 300 Taxi drivers who operate in and around the Pattaya area was convened at the Alcazar Theater in North Pattaya on Monday, led by Police Major General Warattanachai, a Deputy Commissioner of Region 2 Police.It was announced the Prime Minister has ordered immediate changes to how the Metered Taxis operate, in 6 Tourist destinations around Thailand, including Chiang Mai, Chiang Rai, Koh Samui, Phuket, Hat Yai and Pattaya.Complaints from Tourists and others that use the Taxis include problems with drivers not activating the meters and over-charging for journey’s. Some drivers refuse fares for no apparent reason and others take their passengers to the wrong destination. It was also mentioned that some Taxis are in poor condition and some drivers are extremely rude.http://pattayaone.net/Pattaya-news/221394/overhaul-of-Pattaya-metered-taxis-ordered-by-prime-minister/ ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 4G kom precis till Lampang. Iallafall för DTAC. Med nostalgi minns man när 3G kom, lite eftersläpning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Vi fångade råttan (musen) första natten. Måste varit min dyra cheddarost . Ingen kan motstå den, provat köpa annan "processad" ost men den smaka fan. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Jag är glad att Blåvitt vann över Stabekk i en träningsmatch på Prioritet/Serneke arena idag......... Framför allt är jag glad att Tobias Hysén är tillbaka och skickade in ett klassmål........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Jag är glad att Blåvitt vann över Stabekk i en träningsmatch på Prioritet/Serneke arena idag......... Framför allt är jag glad att Tobias Hysén är tillbaka och skickade in ett klassmål........ Fint som fan, o imorgon springer grabben in där för ett 4-dagars sportlovscamp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Fint som fan, o imorgon springer grabben in där för ett 4-dagars sportlovscamp Tillväxten är säkrad......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanBoLo Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Rätt ska vara rätt, redan igår blev jag glad när jag kunde kvittera ut två nya 5-åriga körkort. Kostnaden blev 50thb hos läkaren, 500thb hos immigration samt 960thb hos körkortsmyndigheten. / Kent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Rätt ska vara rätt, redan igår blev jag glad när jag kunde kvittera ut två nya 5-åriga körkort. Kostnaden blev 50thb hos läkaren, 500thb hos immigration samt 960thb hos körkortsmyndigheten. / Kent Vilka papper behövs på immigration förutom ansökningsblanketten och 500 bath ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanBoLo Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Vilka papper behövs på immigration förutom ansökningsblanketten och 500 bath ?Jag hade kopior på frugans husboks två sidor, hennes id-kort, mitt pass två sidor, dom utgångna körkorten samt två foton. Känns bra att slippa det där bestyret i fem år. / Kent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanBoLo Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Hade dom inte kunnat skriva både bil och mc på samma körkort T I T Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 ...min starköl har mer % än miljötattarna i den senaste undersökningen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 ...min starköl har mer % än miljötattarna i den senaste undersökningen...Man får hoppas det är lättöl då “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 23, 2016 Dela Inlagd Februari 23, 2016 Glad för att jag slapp undan med lite tandstens-skrapning hos gadd-doktorn idag... så glad att skuttade hem och gjorde en lasagne Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu