Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Jag håller med dej men förstår inte riktigt vad du menar, jag hjälper dej gärna att stoppa upp nåt nånstans, bara du ringer så fixar vi det, lätt

Jag håller med dej men förstår inte riktigt vad du menar, jag hjälper dej gärna att stoppa upp nåt nånstans, bara du ringer så fixar vi det, lätt

Ja men nej och kanske. Den kan varken simma.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

I dag är jag sur för att...

Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven.

Words.

brutalos-smileys.thumb.jpg.4a2d30ed91e4f

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Tja jag kanske är mycket mera white trash än vad du är i dina fina kretsar... på solsidan eller var du nu bor

mina erfarenheter börjar hos barn och hur de behandlas i skolan av sina klasskamrater och sina klasskamraters föräldrar....

/Enis

Jag är White trash i sin enklaste form med barn och har på mörka sidan i Stockholm inte upplevd

nåt av vad du pekar på. Min loukroung son har  på sin förskola  barn från Sverige/Frankrike/Brasil/Venezuela/Chile

och kompisar med två mammor och mår i största allmänhet bra ändå

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Sam.

Eftersom jag e ny. Vart tog alla MPR vägen? Kör alla Facebook och MPR är utgående?

Tapatalkat

tar mig friheten att svar. Ja så är det nog.

Fattar inte. Svarade på att jag tror MPR tappat till FB :haha:

Det var vad jag funderade över.

Ursäkta om jag störde

Tapatalkat

I dag är jag sur för att...

Notera att jag bytte ämne lite... Att den där satans Bms. och hans anhang sviker Mpr å det grövsta. Dom kan ta sitt j-a fäjsbok å stoppa upp det i röven.

Words.

Visst har det flyttats en hel del, men det är nog fler o fler som helt enkelt tröttnat på att bli kallade dumskallar eller värre av de som vet o kan allt eller att läsa allt skit som kastas på varandra, stämningen har blivit tristare helt enkelt!

Betr. alla i o för sig säkert i många fall relevanta trådarna som spårar ut i migrationsproblemet i Sverige så finns det andra mer anpassade forum för det!

Dryftade frågan om MPR vs FB för ett tag sedan, nu går jag på terapi för att försöka bli av med all trauma efter att ha läst de svar jag fick.

Skoja bara om terapin, det övriga stämmer dessvärre! Har tappa lusten för mycket av MPR sedan man slutat moderera och anammar tillmälen som aldrig någonsin skulle passera opåtalat IRL!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

sedan man slutat moderera och anammar tillmälen som aldrig någonsin skulle passera opåtalat IRL!

Nog sant som du säger + att det inte är värt att lägga energi för ägarna längre på ett forum. Mora drar knappt in sin egen kostnader kan jag tro.

Dela på andra sajter

Att jag är i värmen hos vännens familj, oavsett om det hemma är -10 eller -30 så är plusgrader ändå att föredra. Även om jag svär åt värmen åxå ibland, men alternativet är värre.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Konstigt... jag och min Thailändska fru pratade om detta igår och hon sa följande "i dom 10 åren jag bott här har jag aldrig blivit

angripen ,fått erbjudanden  eller på något sätt blivit nedvärderat för att jag ser ut som  och självklart är från Asien ""

så man undrar var du får dina "input" från är det kanske så att "dina" källor spelar i en annan liga än min fru och hennes kompisar ?

Tja jag kanske är mycket mera white trash än vad du är i dina fina kretsar... på solsidan eller var du nu bor

mina erfarenheter börjar hos barn och hur de behandlas i skolan av sina klasskamrater och sina klasskamraters föräldrar....

/Enis

Får nog hålla med Khemarat, vi hade aldrig några problem i Sverige med detta, det enda var var väl i SFI där det var ett visst inslag av ringdanslekar och tillmälen från folk från Irak och Mellanöstern, Somalierna var trevliga allt detta enl min fru.

Med Svenskar aldrig några problem, inte råkat ut för något.

I skolan inga problem,och grabben var populär bland tjejerna, alla barnen hade massor av kompisar.

Så känner inte igen något vad den gode Enis nämner faktiskt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Blir lite lessen av att "min" tråd blivit fylld med negativitet det senaste dygnet men glad att jag ska på intervju för ett nytt jobb på Tisdag. :)

Dela på andra sajter

Blir lite lessen av att "min" tråd blivit fylld med negativitet det senaste dygnet men glad att jag ska på intervju för ett nytt jobb på Tisdag. :)

Å jag är glad för att min hustru äntligen återvänt från en längre vistelse i hembyn men är trött på denna kidnappning av trådar som ständigt pågår. Samma ämne vareviga gång och moderatorerna sover så sött.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

73h o 45min kvar av vinterhelvetet, det e jag glad för :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Och jag är glad för din skull:wow:och så får du ju träffa fint folk på måndag kväll i hufudstaden

Dela på andra sajter

Är inte glad just nu, ska ta med mej 10 m röd och svart kabel till thai. Hittar bara den svarta kabel rullen, använde den röda i somras när jag fixade lyset på Novelette mopeden. Jag vet kabel finns i Thai men ska man in till Udon och leta saker går det en hel dag men jag kommer att bli glad när jag hittar den

Dela på andra sajter

Jag har ju fem min längre än dej innan flyget går, det blir stackars mej

Dela på andra sajter

Att mitt kära ÖSK skåpade ut Djurgården i årets första träningsmatch(fotboll)och  att AIK inte mäktade med Vasalund :sure:

Måne

Dela på andra sajter

:blind:

Jag längtar ut

Nu är det slut

Jag är ingen slav

Tack för allt Ni gav

Men luften känns så kvav

Jag måste bort från alla krav

Pensionen väntar mig

Så förlåt mig

Jag måste ge mig av.- 

"Sista natten med gänget" ikväll  :friends:P4201177.thumb.JPG.2e009ee1e208adfaa643eBild2144.thumb.jpg.9f47fb82f6a498e8b2caf

Dela på andra sajter

Glad för att den första gången som jag varmrökte blev så lyckad

Köpte en klotgrill från Home Pro

IMG_1492small.thumb.jpg.a2f91e1ad4560351

Och en kotlettrad från Makro som jag rimmade i fem dagar. Som grillspån använde jag kokosnötsskal efter tips av Stefan

IMG_1493small.thumb.jpg.a30b68e0e3e3b53f

Resultatet blev kanongott med stark röksmak, både som som smörgåspålägg i tunna skivor, och som Kassler vid matlagning

Men det va fan så kallt att sitta och vänta på att det skulle bli klart

IMG_1490small.thumb.jpg.7b11d8cef102a954

Kitung

Dela på andra sajter

:blind:

Jag längtar ut

Nu är det slut

Jag är ingen slav

Tack för allt Ni gav

Men luften känns så kvav

Jag måste bort från alla krav

Pensionen väntar mig

Så förlåt mig

Jag måste ge mig av.- 

"Sista natten med gänget" ikväll  :friends:P4201177.thumb.JPG.2e009ee1e208adfaa643eBild2144.thumb.jpg.9f47fb82f6a498e8b2caf

Free, free, I'm free at last
Thank God Almighty I'm free at lastBild0409.thumb.jpg.ec9cf11fdd01d49b73d01

Dela på andra sajter

Glad för att jag tillhörde laget Team Sweden som sopade banan med allt motstånd på Pattaya Bridgeclubs årliga lagtävling. :thumbsup:

pattayachamps.JPG

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Att jag får åka tillbaka till Jomtien inatt, nu slipper jag tuppjävlarna. Kul att vara här men det är ganska trivsamt att få sova nån gång åxå.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Glad för att jag tillhörde laget Team Sweden som sopade banan med allt motstånd på Pattaya Bridclubs årliga lagtävling. :thumbsup:

pattayachamps.JPG

Fritz..

Trevligt och Stort Grattis!

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Dela på andra sajter

Jag är glad att jag är hemma i Thai nu, mindre glad att min svärmor kan inte gå så långt hon är en jätte fin mäniska

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...