Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Tråkigt på älgpass,du skojar det är det bästa du vet.

Nej ärligt sagt inte. Jag är en sån som i gamla tider kallades hundkarl, jag vill jaga i samspel med mina hundar. Jakt utan hund är mej eg. helt ointressant, och jag har ingen älghund.

Älgpassande är ngt. jag genomlider för att förse mej och mina nära med högkvalitativ basmat.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Nej ärligt sagt inte. Jag är en sån som i gamla tider kallades hundkarl, jag vill jaga i samspel med mina hundar. Jakt utan hund är mej eg. helt ointressant, och jag har ingen älghund.

Älgpassande är ngt. jag genomlider för att förse mej och mina nära med högkvalitativ basmat.

Gamla gubbar ska gå i drevet... :14:

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att:

precis när det skiftade över till söndag fick jag besök av en kompis som jag bråkat med som fan på fyllan på natten mot lördagen, han och en dam hade jag bråkat med.

varav damen drog kniv mot mig och det blev ett jävla rabalder.

Jag och kompisen är nu "vänner" igen. Så det löste sig.

Sedan har jag packat mina väskor och vägt dem säkert 21ggr den här veckan. nu har jag packat om 9ggr och ligger inte på övervikt på vare sig handbagage eller resväska.

Stjuss till Arlanda är bekräftat så jäkla skönt!!!

Livet är underbart och det ska njutas utav. Inte skapa problem som jag gjort så många gånger!.

Peace and smile!.

Dela på andra sajter

Gamla gubbar ska gå i drevet... :14:

Mvh. borje222

Gamla gubbar (inte ungdomar som du och jag min vän) ska gå till ättestupa...

Dela på andra sajter

Mailet från HR-tanten igår, tydligen kommer jag få ut ytterligare 19 dagar semester och därmed en slutlön som kommer innehålla 35! dagars semesterersättning + årsbonusen... Fy fan vilken lön man kommer få. banana.gif

Måste säga upp mig oftare. :)

...Sen att över 50% kommer skattas bort får jag skriva om i en annan tråd. :52:

Nästa Lördag bär det av till Thailandet igen och den första treveckorssemestern på mååånga år.%5E%5E.gif

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Systemet vart oppet :17:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Att min Terrierkorsning jagade som sänd av Diana, sprängde (bildligt talat) en Vildsvinsflock på ca: 15 djur och drev strödjur i 2 timmar... Och husse bevisade sina tillkortakommanden genom att inte skjuta...

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Att min Terrierkorsning jagade som sänd av Diana, sprängde (bildligt talat) en Vildsvinsflock på ca: 15 djur och drev strödjur i 2 timmar... Och husse bevisade sina tillkortakommanden genom att inte skjuta...

Gött Odin at det flyter på bra :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Otack är världens lön :sFduh:

Måne

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Sen att över 50% kommer skattas bort får jag skriva om i en annan tråd.

Fast du kanske får tillbaka en del av det när slutskatten räknas ihop. Och då får du återvända till denna tråd.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Att värken i min onda axel och arm som jag dragits med sen helgen huxflux nästan var som bortblåst nu när jag vaknade :) Tyvärr har jag tjatat till mig rehabtjänstgöring i form av att sitta och skjuta streckkoder på väskor nästan 12 timmar idag, världens tråkigaste syssla och det finns risk att jag kommer drabbas av andrejsdenruskige-syndromet istället :rotfl:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Att värken i min onda axel och arm som jag dragits med sen helgen huxflux nästan var som bortblåst nu när jag vaknade :) Tyvärr har jag tjatat till mig rehabtjänstgöring i form av att sitta och skjuta streckkoder på väskor nästan 12 timmar idag, världens tråkigaste syssla och det finns risk att jag kommer drabbas av andrejsdenruskige-syndromet istället :rotfl:

Idag är jag glad för att jag ska checka in.

I morgon så blir det kanske en "knas-jakt" på Arlanda. Det lär dyka upp i "Dagens bild".

Nu är jag lite orolig. Denna gåang har jag bagage med mig.

Hur ska detta sluta? :crazy:

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Idag är jag glad för att jag ska checka in.

I morgon så blir det kanske en "knas-jakt" på Arlanda. Det lär dyka upp i "Dagens bild".

Nu är jag lite orolig. Denna gåang har jag bagage med mig.

Hur ska detta sluta? :crazy:

Puh! Vilken tur att jag är ledig imorrn så jag slipper få Samhallmaffian efter mig ifall dess gudfader slarvar bort sitt bagage :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Puh! Vilken tur att jag är ledig imorrn så jag slipper få Samhallmaffian efter mig ifall dess gudfader slarvar bort sitt bagage :D

Jag tror du är rädd för andrejsdenruskige,annars hade du inte bytt schema hela tiden för att undvika honom :crazy: Jag vet att han söker personal till Samhall/Norge och jag tror oxå det skulle passa dig som hand i handsken :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En vacker dag får vi samhallare tag på dig.

Och den dagen då samhallifiserar vi dig.

Du kommer att bli en mästare på att borra hål i plankor. :crazy:

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att det INTE regnar, för att det är GP final i speedway ikväll och för att det är F1 imon...

Och bara för att det är fint väder i Göteborg ska jag trava ner på staden och handla lite gött käk till speedwayen ikväll och kanske leta upp nån bra resturang... Sugen på Jensens Böfhus men får försöka snåla lite iaf... Thaislafs kanske =).

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att det INTE regnar, för att det är GP final i speedway ikväll och för att det är F1 imon...

Och bara för att det är fint väderGöteborg ska jag trava ner på staden och handla lite gött käk till speedwayen ikväll och kanske leta upp nån bra resturang... Sugen på Jensens Böfhus men får försöka snåla lite iaf... Thaislafs kanske =).

Jensens böfhus ,ja det är väl Sveriges sämsta restaurangkedja alla kategorier

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Jensens böfhus ,ja det är väl Sveriges sämsta restaurangkedja alla kategorier

Ja där har vi inte mycket gemensamt vad det gäller mat... Jag äter mer eller mindre allt och är inte kräsen... Mcdonalds, max, burger king, frasses m.m. Pizza, kebab å sånt. Äter gärna thaislafs, japanskt, indiskt, kinesmat.. Snabbmakaroner och falukorv/fiskpinnar? delikatess :thumbsup:

Medans du rekommenderar "svensk husmanskost" om jag fattat det hela rätt? Och Jensens böfhus i gbg har jag ätit 5-6 gånger och vart lika nöjd varje gång...

Så det kan jag nog erkänna, eftersom du e duktig på mat (vad jag förstått från många här på MPR) och jag ganska värdelös så skulle jag aldrig våga bjuda dig på hemlagat iaf.. he he :crazy: För i köket blir det nog inga + poäng för herr Axelsson... Hehe

Dela på andra sajter

Ja där har vi inte mycket gemensamt vad det gäller mat... Jag äter mer eller mindre allt och är inte kräsen... Mcdonalds, max, burger king, frasses m.m. Pizza, kebab å sånt. Äter gärna thaislafs, japanskt, indiskt, kinesmat.. Snabbmakaroner och falukorv/fiskpinnar? delikatess :thumbsup:

Medans du rekommenderar "svensk husmanskost" om jag fattat det hela rätt? Och Jensens böfhus i gbg har jag ätit 5-6 gånger och vart lika nöjd varje gång...

Så det kan jag nog erkänna, eftersom du e duktig på mat (vad jag förstått från många här på MPR) och jag ganska värdelös så skulle jag aldrig våga bjuda dig på hemlagat iaf.. he he :crazy: För i köket blir det nog inga + poäng för herr Axelsson... Hehe

Jo blodpudding kan du nog bjuda på ha ha

Dela på andra sajter

Jo blodpudding kan du nog bjuda på ha ha

Ja blodpudding vet jag hur man gör... Hehe. Det ska jag ha med mig ner till Thailand å låta fröken G smaka på =)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...