Bananen Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 ber om ursäkt om jag varit glad av fel anledning........! Gott så, det borde fler göra, att sprida glädje och vara glad är inget folk bör eftersträva i den dystra (forum)värld. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 I dag som alla dagar är jag glad för min thaidam, hon är bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Är på väg väntar på take off Mvh smygsuparn Med Elvsborgarn Anders Svenson När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Trevlig resa Clion Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Är på väg väntar på take off Mvh smygsuparn Med Elvsborgarn Anders Svenson Trevlig resa Clirre ..................och du Simma lugnt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 (ändrad) Att dom har smällt upp en wifirouter utanför dörrn på soi 1. Tidigare så kunde jag knappt använda nätet från rummet om inte solen och månen var i rät linje med Saturnus (eller nåt annat mysko fenomen).Nu jäklar skall jag gotta mig åt väderleksrapporterna från Sverige. Tja och komma ikapp med skolarbetet, betala räkningarna och annat skoj...EDIT: Japp, +2 och elabrott i norrbotten. Nu känns det bättre. Ändrades November 27, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 27, 2015 Dela Inlagd November 27, 2015 Är på väg väntar på take off Mvh smygsuparn Med Elvsborgarn Anders Svenson Ha nu så trevligt Clirre, lycka till med damen och gå nu till ställen där du blir serverad det du beställer och vill ha. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Glad för att gubben, pensionären och fd kontorsråttan fortfarande "got what it takes" Ett något narcissistiskt inlägg med bilder bara på Kitung Här kom en tuk tuk inbackande på gården med rissäckar som är betalningen på arrendet av svärmors risfält, 35 st. Inte tusen kunde jag sitta kvar på altanen och dricka fredagsgroggen, utan här fick man hugga i En nöjd och lite stolt Kitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 Första testen är gjord av min nya munspelsmikrofon Bulletini-VC.Jag är grymt imponerad vilket ljud som kommer från den lilla mikrofonen. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 28, 2015 Dela Inlagd November 28, 2015 (ändrad) Så glad att kärr... vännen släpade iväg mig för att kopiera pass och annat som behövs för visa extension, har dragit mig för promenaden till soi 6-7 nånting. Men nu skall det väl bli ett besök på soi 5 (immigration tror jag ligger där, men det får tiden utvisa) nån dag åxå så jag blir av med pappren. Skall bara sitta och glo på dom [kopiorna] ett tag först - det kostade ju trots allt 20 THB så jag får väl passa på att njuta lite innan jag blir av med dom. Det är ju en halv öl för sjutton...Men fortfarande lycklig över att ha internet igen - köra via telefonen var ingen höjdare direkt. Ändrades November 28, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2015 Dela Inlagd November 30, 2015 Knappt 3 månader kvar till pension, sen ska ni satans knegare få betela för maj precis som för di vi ska öppna våra hjärtan för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 1, 2015 Dela Inlagd December 1, 2015 Knappt 3 månader kvar till pension, sen ska ni satans knegare få betela för maj precis som för di vi ska öppna våra hjärtan för Får du bara garantipension då ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2015 Dela Inlagd December 1, 2015 Glad för att gubben, pensionären och fd kontorsråttan fortfarande "got what it takes" Ett något narcissistiskt inlägg med bilder bara på Kitung Här kom en tuk tuk inbackande på gården med rissäckar som är betalningen på arrendet av svärmors risfält, 35 st. Inte tusen kunde jag sitta kvar på altanen och dricka fredagsgroggen, utan här fick man hugga i En nöjd och lite stolt Kitung Varför snebelasta?Ta en på varje axel Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 1, 2015 Dela Inlagd December 1, 2015 Glad för att gubben, pensionären och fd kontorsråttan fortfarande "got what it takes" Ett något narcissistiskt inlägg med bilder bara på Kitung Här kom en tuk tuk inbackande på gården med rissäckar som är betalningen på arrendet av svärmors risfält, 35 st. Inte tusen kunde jag sitta kvar på altanen och dricka fredagsgroggen, utan här fick man hugga i En nöjd och lite stolt Kitung 35 (1000kg) säckar då är det stora arealer i arrende. Snyggt jobbat Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 1, 2015 Dela Inlagd December 1, 2015 Varit på ett av de privata sjukhusen i Chaiyaphum på order av chefen för en hälsokoll. Hon är sjuksköterska och vill vara säker på mig. Misstänker HIV som viktigaste orsak. Rätt tänk av henne. Massor av prover och resultat som säger att jag inte är gravid fast magen tyder på det. Pris 3200b. Läkaren som konsulterades för halvtaskiga BUM värden för ett extra arvode på 500b under sin lunch från sin tjänst på det statliga sjukhuset och som har sin egen privata klinik från kl.17.00 rekommenderade mediciner i sju olika färger för 800b. Tackade nej då jag aldrig äter "noname" piller i LOS. Samma läkare plockade ut ett gruskorn från ett öga tidigare på mig på den privata kliniken och skrev ut antibiotika och vitaminer för 400b mot underlivsinfektion. Nu vet jag varför dom kör BMW. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Varför snebelasta?Ta en på varje axel Ska jag absolut göra nästa gång Du kan väl visa några bilder där du själv ta en på varje axel så jag förstår hur jag ska gör det Kitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Ska jag absolut göra nästa gång Du kan väl visa några bilder där du själv ta en på varje axel så jag förstår hur jag ska gör det Kitung Jag tippar flaket (jag får inte arbeta i Thailand och jag vill inte bryta nån lag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Jag tippar flaket (jag får inte arbeta i Thailand och jag vill inte bryta nån lag) du har redan arbetat där med thai laydys innan du träffa din fina darling När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Knappt 3 månader kvar till pension, sen ska ni satans knegare få betela för maj precis som för di vi ska öppna våra hjärtan för Läste idag att pensionärerna är de som betalar högst skatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Läste idag att pensionärerna är de som betalar högst skatt Japp, det e ju vi gamla som får dra det tyngsta lasset, så har det alltid varit.- Skit samma, 35 jobbedagar kvar till "The Final Countdown " Skål ! https://youtu.be/9jK-NcRmVcw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Att jag har ekonomi till att bara ha 35 "närvarodagar" kvar till "långledigt" Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Att jag har ekonomi till att bara ha 35 "närvarodagar" kvar till "långledigt"Ser på vädret, är så glad att det snöar eller blir blötsnö i helgen, kan bli harjakt på söndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Att Clirre startat en ny höjdartråd "Jag har en fråga".... Snacka om kung!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Ser på vädret, är så glad att det snöar eller blir blötsnö i helgen, kan bli harjakt på söndagKanske du som är vit är i jaktsäsong!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 3, 2015 Dela Inlagd December 3, 2015 Att Clirre startat en ny höjdartråd "Jag har en fråga".... Snacka om kung!!Clirre har varit med förr serru..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu