Tekkor Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 Att man får sin riktiga "semester" i höst och kan få uppleva värme i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 17, 2015 Dela Inlagd Juli 17, 2015 (ändrad) Småglad över att jag rensar ihop sista skiten som ligger på bordet.Förhoppningsvis slipper jag jobba på ett bra tag, men det skulle hålla med 6-7 veckors ledighet så att man kan spara lite till nästa år. Ändrades Juli 17, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 För att jag har semester nu, på tisdag är mer glad på tisdag för då åker jag till krotisken.. Ha ha ha ha ha, krotisken...!!!!! Var det första semestergroggarna som gjorde den stavningen??? Ha en underbar resa min vän.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 24, 2015 Dela Inlagd Juli 24, 2015 Idag ägande jag förmiddagen åt att ringa diverse ställen. Lyckades få ner räkning från Bredbandsbolaget 500 kr, sänka bilförsäkringen med 1500 kronor samt få bort fraktkostnad från Byggmax med 2500 kronor - nice. Sedan är jag glad att det finns glada och positiva medlemmar på Forumet - tack Audi för fika och underhållning!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 1, 2015 Dela Inlagd Augusti 1, 2015 o jag är glad för att favoritdottern fick sålt sin bil på blocket 20 minuter efter annonsen blev inlagd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 2, 2015 Dela Inlagd Augusti 2, 2015 Glad för att svärdottern börjar sitt nya jobb imorgon. Hon har sökt och varit på flertal jobb intervjuer efter examen i April. Och hennes slit i skolan har lönat sig. Så stolt I mitten på bilden med plakat för bästa examensarbete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 2, 2015 Dela Inlagd Augusti 2, 2015 Ha ha ha ha ha, krotisken...!!!!! Var det första semestergroggarna som gjorde den stavningen??? Ha en underbar resa min vän.... han har en sådan däringa apfån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 2, 2015 Dela Inlagd Augusti 2, 2015 han har en sådan däringa apfån ajfån heter det väl. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Augusti 2, 2015 Dela Inlagd Augusti 2, 2015 jag vann på dd .......enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 12, 2015 Dela Inlagd Augusti 12, 2015 Jag hjälpte dottern att köpa lägenhet (endast som rådgivare, ej ekonomiskt) för ca tre år sedan. Hon betalade 350.000 och har rustat för 25-50.000 Idag sålde hon lyan för 1.020.000 Undrar om man kan få provision? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2015 Dela Inlagd Augusti 12, 2015 (ändrad) Att man får sovmorgon i morgon Edit: här var man dagvill, det får jag inte alls det :-( enis Ändrades Augusti 12, 2015 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 12, 2015 Dela Inlagd Augusti 12, 2015 Att man får sovmorgon i morgon Edit: här var man dagvill, det får jag inte alls det :-( enis Slut på semester? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2015 Dela Inlagd Augusti 12, 2015 Slut på semester? har inte haft någon då Valbo - Furuvik - Valbo limousinservice varit verksam hela sommaren :-) "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 12, 2015 Dela Inlagd Augusti 12, 2015 har inte haft någon då Valbo - Furuvik - Valbo limousinservice varit verksam hela sommaren :-) Har hon råd med det? Borde ju vara billigare med buss och tåg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 12, 2015 Dela Inlagd Augusti 12, 2015 Snart börjar Paradise Hotel igen. Om även Villa Medusa och Tylösands Kungar kan komma med nya säsonger blir lyckan enorm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2015 Dela Inlagd Augusti 12, 2015 Snart börjar Paradise Hotel igen. Om även Villa Medusa och Tylösands Kungar kan komma med nya säsonger blir lyckan enorm. En stekare som du kan väl inte bry sig om sådan skit är väl Trailer-trash TV om något /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 14, 2015 Dela Inlagd Augusti 14, 2015 Min lilla dotter ringde om jag ville följa med på MotoGP på Silverstone i England den 27/8.. Inte var jag särskilt svårövertalad, så vi åker torsdag kväll från Skavsta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 För en leverans av godsaker från en mycket godhjärtad MPRare. Detta kom med kurir till Big C och det kommer givetvis att fördelas till ett par andra MPRare också. Dessa har redan informerats och blev såå glada. Tänk att det kan finnas så godhjärtade människor som tänker på oss i Feskebyn. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 För en leverans av godsaker från en mycket godhjärtad MPRare. Detta kom med kurir till Big C och det kommer givetvis att fördelas till ett par andra MPRare också. Dessa har redan informerats och blev såå glada. Tänk att det kan finnas så godhjärtade människor som tänker på oss i Feskebyn. Jag har redan tackat tjockisen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 För en leverans av godsaker från en mycket godhjärtad MPRare. Detta kom med kurir till Big C och det kommer givetvis att fördelas till ett par andra MPRare också. Dessa har redan informerats och blev såå glada. Tänk att det kan finnas så godhjärtade människor som tänker på oss i Feskebyn. Ja fantastiskt att det finns så godhjärtade personer på MPR Jag har redan tackat tjockisen. Jo stämmer tjock är han Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 (ändrad) Idag är jag glad för att jag(vi) beslutat oss att inte stödja glittermaffian, så för första gången sedan 1999 så går årets vinterresa INTE till Thailand. Peru,Bolivia, Argentina och Brasilia here we come ps. nu kan jag äntligen hälsa på en gammal (Thai)polare som slutat och rest till Thailand och bosatt sig i norra Brasilien(Salvador), det skall bli riktigt kul att ses Ändrades Augusti 22, 2015 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 Idag är jag glad för att jag(vi) beslutat oss att inte stödja glittermaffian, så för första gången sedan 1999 så går årets vinterresa INTE till Thailand. Peru,Bolivia, Argentina och Brasilia here we come ps. nu kan jag äntligen hälsa på en gammal (Thai)polare som slutat och rest till Thailand och bosatt sig i norra Brasilien(Salvador), det skall bli riktigt kul att ses låter spännande, när jag var i Asien första gången 1985 snackade jag o resekompisen om att åka till Sydamerika året efter..........vi har inte varit där ännu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 låter spännande, när jag var i Asien första gången 1985 snackade jag o resekompisen om att åka till Sydamerika året efter..........vi har inte varit där ännu! Precis samma snack har vi haft, polaren drog dit och vart fast, han byggde ett hotel som han lever på idag. Han är dock i Stockholm/Oslo varje sommar(regn period där) och jobbar som snickare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 Att frugan stoppade ner en bunt hundralappar i min ficka för div taxitjänster till div bär och svampställen under veckan som gått.För idag omsatte hon plockandet till kontanter vilket hon gör varje lördag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 22, 2015 Dela Inlagd Augusti 22, 2015 Att frugan stoppade ner en bunt hundralappar i min ficka för div taxitjänster till div bär och svampställen under veckan som gått. För idag omsatte hon plockandet till kontanter vilket hon gör varje lördag Svartjobb lönar sig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu