Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Hoppas jau verkligen ente. Målet är att orka te februari  2016  :yes:

Blir det långresa till Thailand på vintrarna sen?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Blir det långresa till Thailand på vintrarna sen?

Knappast, blir väl att sitta utanför ICA med koppen samt leva på kattmat :ledsen:

Dela på andra sajter

Knappast, blir väl att sitta utanför ICA med koppen samt leva på kattmat :ledsen:

Samma som idag då?

Dela på andra sajter

Det kan jag nog inte rekommendera, min farmor hävdade alltid att kattmat både var dyrt och smakade fan.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Samma som idag då?

Nja, har väl kvar mitt kneg te feb. 2016 om di ente sparkar maj innan?  :drinks:

Dela på andra sajter

Att det är tredje dagen i följd det är mulet och perfekt temperatur på 29°.       :)

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Att det är tredje dagen i följd det är mulet och perfekt temperatur på 29°.       :)

Precis som i Gbg då alltså... :ironi:  :rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Man påbörjar en kortbyxperiod på fyra veckor!b51f53b016115cdd7003f9ddd246ca27.jpg

Mnjaa, kortbyxeperioden börjar strax efter tjällossningen och avslutas när markfrosten börjar sätta sig... :giggle:

Dela på andra sajter

Mnjaa, kortbyxeperioden börjar strax efter tjällossningen och avslutas när markfrosten börjar sätta sig... :giggle:

Nja. den börjar väl när snön når till shortskanten, ock avslutas när den kommit tbx. till densamme?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nja. den börjar väl när snön når till shortskanten, ock avslutas när den kommit tbx. till densamme?

Eventuellt börjar den vid ankomst i BKK och avslutas när resan går mot ARN.... Förlåt CPH, och allt betalt med Ica-kortet.

Dela på andra sajter

Förlåt CP(H), och allt betalt med Ica-kortet.

Aha, det är alltså ICA-Jerry som avgör det hela...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

He he he, ungefär som jag tänkte också....

Fast i andra ordalag.... :good:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

I dag e jag glad för att frugan har på sig raffset o högklackakat..

De i Phuket är ännu gladare

Dela på andra sajter

Att jag ska se Noel Gallagher på grönan. Får bli lite förvärmning först :-)

Skickat från min iPad med Tapatalk

Ändrades av Peolito
Dela på andra sajter

I dag är jag glad för att jag inte är min polare . Han tog sej en riktig tangentbordsfylla och bestämde sej för att reda ut en 30 årig händelse som innefattade en ex flickvän och killen som blev ihop med henne samt dennes bror som tydligen var skyldig honom pengar sen 30 år . Några av nyckelorden var "sprätta upp" "hembesök" samt "passa sig jävligt noga" .

Edit : Allt detta på Facebook .

Ändrades av Tortan

My attitude, your problem .

Dela på andra sajter

För att jag har semester nu, på tisdag är  mer glad på tisdag för då åker jag till krotisken..

www.easi.nu

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Att tanten slutar om en timme, fast lite ledsen är jag åxå - hittar inte nån bra sci-fi film som bara är en timme lång.

Jag får väl vänta då, fan tar mig om jag inte svarar på första signalen. Svartsjuk så in i norden sen jag skrev nåt om att jag skulle fara ut och skaffa mig en Svensk brutta istället.

Men fredag på MPR är ju inte helt fel det heller. Brukar alltid hända nåt kul. Annars får jag väl kasta in en pinne i brasan nånstans, äppeltråden kanske är ett bra ställe... Kanske kan diskutera fördelarna med OPO där ;)

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

För att jag har semester nu, på tisdag är  mer glad på tisdag för då åker jag till krotisken..

Dit vill jag med åka ...om jag visste hur jag skulle ta mej dit

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tror jag har varit där, men hur jag tog mig dit eller tillbaka vete sjutton. Det gäller bara att ha ett öppet sinne och missa att hoppa av tåget tex på rätt station så löser sig det mesta.

Själv är jag glad för att jag fick damen att somna, ehh... eller inte det plingar just på LINE... attans åxå.

Jaha, självklart är det mitt fel åxå... คุณไม่รักฉันคุณไม่ต้องพูดกับฉันก็ได้นะ???

Jag älskar inte henne tydligen.

E: Mystiken tätnar เสียใจมากได้แต่ร้องให้คนเดียว

Nu fattar jag inte ens vad hon skriver. Det mest irriterande är att hon skriver på Thai, fast hon kan Engelska hyfsat.

Så glad fick jag vara... j*la tjejer, nu får jag försöka lappa ihop detta igen - utan att veta vad jag gjorde fel, jag trodde hon somnat.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

hoppas ni får en skön semester o en mysig resa till Kroatien! 

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja flyg,bil,buss hur svårt kan det vara:haha::big_smile:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...