Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2015 Dela Inlagd Juni 16, 2015 Idag 35 år åt samma arbetsgivare och imorron 06:00 semester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2015 Dela Inlagd Juni 16, 2015 Idag 35 år åt samma arbetsgivare och imorron 06:00 semester Där ligger man i lä Enis som har mindre än 10 år kvar till guldklockan Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 16, 2015 Dela Inlagd Juni 16, 2015 Idag 35 år åt samma arbetsgivare och imorron 06:00 semester 23 år sen gav jag upp, nedskärningar hela tiden så jag orkade bara inte mer. Men grattis till lite semester. Är glad åt min lilla som jag haft i 2,5 år nu. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 16, 2015 Dela Inlagd Juni 16, 2015 Enligt expertis på MPR, så är Norwegian ett dåligt bolag att flyga med. Personligen så tror jag att ni får en bra resa. Frugan och ungarna har åkt ett gäng gånger. Deras betyg och sammanfattning kontra tex bolaget som här emellanåt, tycks verka rent av gudabenådat, svarades rappt rätt av, med ett: "F-n så mkt bättre än Thai Airways International, aldrig mer igen, typ" En expertis som jag har förtroende för iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 (ändrad) Frugan och ungarna har åkt ett gäng gånger. Deras betyg och sammanfattning kontra tex bolaget som här emellanåt, tycks verka rent av gudabenådat, svarades rappt rätt av, med ett: "F-n så mkt bättre än Thai Airways International, aldrig mer igen, typ" En expertis som jag har förtroende för iaf Hade inga problem med flyget, men gillade hon utresetiderna från suvvan åxå? Annars är dom som vilket flyg som helst. Ändrades Juni 17, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Hade inga problem med flyget, men gillade hon utresetiderna från suvvan åxå? Annars är dom som vilket flyg som helst. Har förstås anmärkning avgångstiderna. Helt klart, är det ju mer behagligt att ha hela dagen på sig att packa ta farväl, osv. Vidare sen på kvällskvisten i sakta mak, bege sig ner till flyget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Hade inga problem med flyget, men gillade hon utresetiderna från suvvan åxå? Annars är dom som vilket flyg som helst. Det hon gillar mest bolaget i fråga, är det att det går undan. Senaste 3 gångerna, efter ombordstigningen är bekräftad har dom släppt. 5-10 min innan ordinarie avgångstid. Brukar oftast bli åt andra hållet, oavsett bolag skall jag väl tillägga. Min erfarenhet iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Det hon gillar mest bolaget i fråga, är det att det går undan. Senaste 3 gångerna, efter ombordstigningen är bekräftad har dom släppt. 5-10 min innan ordinarie avgångstid. Brukar oftast bli åt andra hållet, oavsett bolag skall jag väl tillägga. Min erfarenhet iaf. Låter ju trevligt, för mig gick dom på tid. Kul att hon gillade dom. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 (ändrad) Har förstås anmärkning avgångstiderna. Helt klart, är det ju mer behagligt att ha hela dagen på sig att packa ta farväl, osv. Vidare sen på kvällskvisten i sakta mak, bege sig ner till flyget. Jo det försvann ju en hel dag på det viset, men jag som är där i några månader retar mig kanske inte lika mycket på det som ifall man är där på 2 veckor. Men jag lägger sista natten nära suvvan med baggarna, med Thai så antar jag att jag kommer fram under dan. Men skiljer det mycket i pris så tar jag det billigare, då får min klocka vara vad den vill när vi sticker. Ändrades Juni 17, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Jo det försvann ju en hel dag på det viset, men jag som är där i några månader retar mig kanske inte lika mycket på det som ifall man är där på 2 veckor. Men jag lägger sista natten nära suvvan med baggarna, med Thai så antar jag att jag kommer fram under dan. Men skiljer det mycket i pris så tar jag det billigare, då får min klocka vara vad den vill när vi sticker. You just read my mind Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Idag 35 år åt samma arbetsgivare och imorron 06:00 semester Semester för gott? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Semester för gott? Han började väl jobba som 16åring så han är bara 51 nudå om jag räknade rätt lite snabbt. Så 14 år kvar ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Han började väl jobba som 16åring så han är bara 51 nudå om jag räknade rätt lite snabbt. Så 14 år kvar Jag har för mej att han nämnt att han är runt 67. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Semester för gott? Hoppas jau verkligen ente. Målet är att orka te februari 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Jag har för mej att han nämnt att han är runt 67. Tror jag åxå, men jag ville få honom att känna sig lite yngre. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Idag är jag glad för att jag är ledig från jobbet och jag är även glad för att min svägerska som jobbar halvtid som hjälplärare i en skola för låg och mellanstadiet har sommarlov nu men ändå vill jobba mer. Så även detta året har hon en korttidsanställning på mitt företag över sommarmånaderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Idag är jag glad för att baggarna anser att jag ska ha 21873nok som plåster på såren för att jag lånade ut dessa pengar till den norska staten förra året. Räntan motsvarar en taxiresa på 112 meter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 För att en av mina goda grannar kom tillbaka från Muminland, otjänligt väder där sade han. Han hade den goda smaken att förse mig med 4 burkar anjouvis och kan man tänka sig: ett helt kilo Putinost. Och jag är glad att veckostädningen gick som en dans i dag. Jag leker lite smått med tanken att ev. inleda helgen redan i dag. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Jag väckte damen, hon hade varit ute och slarvat med chefen i lill_kurre-land under natten. 2 timmar i telefon kostade mig runt 30-40 spänn, helt klart värt det. Innan hon ens fattade att det var jag som ringde på mobilen så var samtalet lite mystiskt. Sen innan hon fattade att jag ringde från Sverige så blev det lite mer kryptiskt. Men tillslut så föll poletten ner. Då blev det mera magiskt. Nu när jag lagt på och sagt att hon får sova lite till så blev livet lite tragiskt. Skulle inte vilja ha det ogjort i alla fall, så roligt att snacka med henne. Fick förresten reda på att jag inte var i Surin heller, Sisaket var tydligen stället jag var i. Om jag nu hörde rätt. Ändrades Juni 18, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 För att en av mina goda grannar kom tillbaka från Muminland, otjänligt väder där sade han. Han hade den goda smaken att förse mig med 4 burkar anjouvis och kan man tänka sig: ett helt kilo Putinost. DSCN9727.JPG Och jag är glad att veckostädningen gick som en dans i dag. Jag leker lite smått med tanken att ev. inleda helgen redan i dag. DSCN9731.JPG Oltermanni är riktigt god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Nu firar jag skatteåterbäringen med gratis kaffe och färdigställning av ritning till nödgeneratorn. CAD program existerar inte på detta projekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Nu firar jag skatteåterbäringen med gratis kaffe och färdigställning av ritning till nödgeneratorn. CAD program existerar inte på detta projekt. Nödgenerator? Påminner mer om ett fågelbord eller kanske en fågelholk. Ändrades Juni 18, 2015 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Nödgenerator? Påminner mer om ett fågelbord eller kanske en fågelholk. Ja, faktiskt. Fast det beror nog på att det bara är ett litet hörn som är kladdat dit, för att underlätta för dessa smutsiga arbetare när dom ska montera skiten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Att jag är hemma i ett stycke Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ftn705 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Att jag är hemma i ett stycke Jag med. Trevligt att råkas som hastigast. 2 slagna hjältar.. Mvh.Frazze Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu