svampen Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Idag är jag glad för att Changen är i stan! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Det finns tre perioder i livet: Ungdomen, medelåldern - och "så pigg du ser ut" jag tillhör den sista kategorin. Nja jag är ingen vidare på engelska, ligger i nivå med ”my name is” engelska, men jag tar mig fram med den i alla fall. Ja med batteridrift kommer man långt +- Ac/Dc Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 19, 2015 Dela Inlagd Maj 19, 2015 Därfor att jag varit alkoholfri i 100 dagar, så när som på en halv burk leo den andra halvan hällde jag ut. Tänkte ta en öl dagen till ära men som jag skrivit forut så finns det ju ingen öl som är tillräckligt god att kopa här i obygden och dricka just for att den är god , så de får stå på kylning till när jag ska bli full nästa gång. Undrar om Djurgårdsjesus hittar någon smutsfläck i kylskåpet BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 Fått 2 Vip pass ! Och att sommaren verkar kommit?!?! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 Att mitt kära ÖSK lyckades få med sig 3 poäng i mötet mot Åtvidaberg Hoppas på 3 nya på söndag mot Gefle Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 Därfor att jag varit alkoholfri i 100 dagar, så när som på en halv burk leo den andra halvan hällde jag ut. Tänkte ta en öl dagen till ära men som jag skrivit forut så finns det ju ingen öl som är tillräckligt god att kopa här i obygden och dricka just for att den är god , så de får stå på kylning till när jag ska bli full nästa gång. 003.JPG Undrar om Djurgårdsjesus hittar någon smutsfläck i kylskåpet Tänk om! Du vet väl att det finns inget som heter "ta en öl", själv har jag varit fri i ett år nästa månad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 21, 2015 Dela Inlagd Maj 21, 2015 (ändrad) För att jag är gräsänkling o skiter i att jobba imorgon, har rejält med komptimmar att ta ut.. FF Ändrades Maj 21, 2015 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 Tänk om! Du vet väl att det finns inget som heter "ta en öl", själv har jag varit fri i ett år nästa månad. Visst kan man väl ta och dricka en kall god öl, tänk en god kall tjeckisk Staropramen i värmen BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 (ändrad) Visst kan man väl ta och dricka en kall god öl, tänk en god kall tjeckisk Staropramen i värmen Visst, men sen då, när den är urdrucken.... Ändrades Maj 22, 2015 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 Att Blåvitt tog hem tre nya poäng genom att besegra AIK på ett snyggt sätt med 3-0.... Oavsett hur det går i Allsvenskan, så är matcherna mot AIK alltid de mest speciella och man är skitnervös varje gång de möts. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 Fått reda på att Fredrik,Ouy och Lisa kommer den 31/5 längtar efter dem... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 För att jag nu har sagt upp mig på jobbet för att börja ta ut pension i september. Anmält till pensionsutbetalarna att det är dags att de börjar skicka kosing till mig nu. Ska köpa en enkelbiljett till Bankok med avgång den 29/8 Därför är jag glad idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 För att jag inte gav in för en fight igår kväll med en engelsman på en bensinstation i utkanten av Bangkok. Jag hade parkerat bilen och väntade på frugan när en bil parkerade jämte mig. När han öppnade sin bildörr hörde jag att den tog i min bil och snubben försvann snabbt in i en 7/11 butik jämte. Jag kollade min bil och såg ett litet märke som gick bort när jag gnuggade med mitt finger. Snubben kom strax tillbaka och jag gick ut till han och sa till han att han borde vara lite mer vaksam när han öppnar sin bildörr. Ingen större deal tänker jag och går och sätter mig i bilen igen och han kommer då fram till mig och säger att jag inte ens var där när han parkerade så det var bara skitsnack från min sida. Jag kliver ut och säger att jag var visst här och han börjar då gapa asshole, bull shit och säger att vi kan slåss om det och sänker jag honom har jag rätt. Knappast värt att slåss om då ingen skada skedd, dessutom skulle frugan komma vilken sekund som helst och skulle det vara bråk vill jag inte ha in en gravid fru i det hela så efter lite close-up blängande går jag tillbaka till bilen. Han var i min storlek, något äldre och lite tjockare, välklädd men lät som en gathund. Efteråt ångrade jag mig lite men jag är ingen större fighter och man märkte ju att han var inte mentalt balanserad om man säger så, så det var nog lika bra att inte göra något. Man vet ju inte heller vad han kan dra fram från sin bil. Det finns rätt gott om europeiska jävla idi*ter, ofta engelsmän, härnere vars beteende är helt oacceptabelt. Det är ett av skälen till att jag sällan går till ställen med mycket utlänningar, för mycket skit och losers helt enkelt. Dessutom trivs jag bäst av att bara softa hemmavid med frugan och lillgrabben. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 För att jag inte gav in för en fight igår kväll med en engelsman på en bensinstation i utkanten av Bangkok. Jag hade parkerat bilen och väntade på frugan när en bil parkerade jämte mig. När han öppnade sin bildörr hörde jag att den tog i min bil och snubben försvann snabbt in i en 7/11 butik jämte. Jag kollade min bil och såg ett litet märke som gick bort när jag gnuggade med mitt finger. Snubben kom strax tillbaka och jag gick ut till han och sa till han att han borde vara lite mer vaksam när han öppnar sin bildörr. Ingen större deal tänker jag och går och sätter mig i bilen igen och han kommer då fram till mig och säger att jag inte ens var där när han parkerade så det var bara skitsnack från min sida. Jag kliver ut och säger att jag var visst här och han börjar då gapa asshole, bull shit och säger att vi kan slåss om det och sänker jag honom har jag rätt. Knappast värt att slåss om då ingen skada skedd, dessutom skulle frugan komma vilken sekund som helst och skulle det vara bråk vill jag inte ha in en gravid fru i det hela så efter lite close-up blängande går jag tillbaka till bilen. Han var i min storlek, något äldre och lite tjockare, välklädd men lät som en gathund. Efteråt ångrade jag mig lite men jag är ingen större fighter och man märkte ju att han var inte mentalt balanserad om man säger så, så det var nog lika bra att inte göra något. Man vet ju inte heller vad han kan dra fram från sin bil. Det finns rätt gott om europeiska jävla idi*ter, ofta engelsmän, härnere vars beteende är helt oacceptabelt. Det är ett av skälen till att jag sällan går till ställen med mycket utlänningar, för mycket skit och losers helt enkelt. Dessutom trivs jag bäst av att bara softa hemmavid med frugan och lillgrabben. / SatanG Typiskt engelskmän, av någon anledning är de ofta de största skitstövlarna i Thailand blan utlänningar? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 27, 2015 Dela Inlagd Maj 27, 2015 För att Eas företag gjorde nytt omsättningsrekord på ett dygn, nu över 20tkr.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 27, 2015 Dela Inlagd Maj 27, 2015 För att jag inte gav in för en fight igår kväll med en engelsman på en bensinstation i utkanten av Bangkok. Jag hade parkerat bilen och väntade på frugan när en bil parkerade jämte mig. När han öppnade sin bildörr hörde jag att den tog i min bil och snubben försvann snabbt in i en 7/11 butik jämte. Jag kollade min bil och såg ett litet märke som gick bort när jag gnuggade med mitt finger. Snubben kom strax tillbaka och jag gick ut till han och sa till han att han borde vara lite mer vaksam när han öppnar sin bildörr. Ingen större deal tänker jag och går och sätter mig i bilen igen och han kommer då fram till mig och säger att jag inte ens var där när han parkerade så det var bara skitsnack från min sida. Jag kliver ut och säger att jag var visst här och han börjar då gapa asshole, bull shit och säger att vi kan slåss om det och sänker jag honom har jag rätt. Knappast värt att slåss om då ingen skada skedd, dessutom skulle frugan komma vilken sekund som helst och skulle det vara bråk vill jag inte ha in en gravid fru i det hela så efter lite close-up blängande går jag tillbaka till bilen. Han var i min storlek, något äldre och lite tjockare, välklädd men lät som en gathund. Efteråt ångrade jag mig lite men jag är ingen större fighter och man märkte ju att han var inte mentalt balanserad om man säger så, så det var nog lika bra att inte göra något. Man vet ju inte heller vad han kan dra fram från sin bil. Det finns rätt gott om europeiska jävla idi*ter, ofta engelsmän, härnere vars beteende är helt oacceptabelt. Det är ett av skälen till att jag sällan går till ställen med mycket utlänningar, för mycket skit och losers helt enkelt. Dessutom trivs jag bäst av att bara softa hemmavid med frugan och lillgrabben. / SatanG Typiskt dom där skitstövlarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 31, 2015 Dela Inlagd Maj 31, 2015 Har sovmorron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 Idag blev det klart att Kan har klarat både SAS1 och SAS2 som hon läst under vårterminen. Hon har dessutom läst och klarat några mindre kurser: Sverige då och nu, uttalskurs och konversationskurs. Det går också bättre och bättre för Biby i skolan och hon har dessutom fått ledigt för att åka med oss till Thailand på söndag. Idag fick jag också OK av min läkare att jag kan åka till Thailand med Kan och Biby på söndag, för fem veckors semester. Jag har alltså varit sjuk (infektion + blodförgiftning) sedan 18 april och legat på sjukhus för detta i två veckor från Valborg. Därefter blev jag utskriven och började jobba 18 maj (en månad efter att jag insjuknade), men jag måste ta antibiotika för att få bort en varbildning i levern, som inte gick bort med dränage. Det har sedan gjorts flera ultraljudsundersökningar för att kontrollera om varbildningen minskat tillräckligt mycket för att läkarna skulle släppa iväg mig till Thailand. Idag fick jag alltså beskedet jag har väntat på. Jag får åka iväg på söndag, men jag måste fortsätta att ta antibiotika och göra en uppföljande ultraljudsundersökning när vi kommer tillbaka. Om jag inte hade fått åka iväg som planerat så hade det pga kort om tid blivit ganska jobbigt att antingen försöka skjuta på våra utresor, eller låta Kan och Biby åka före mig. Som det ser ut nu så kommer vi troligen till MPR-träffen i Stockholm på lördag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 4, 2015 Dela Inlagd Juni 4, 2015 Idag är jag glad för att. imorgon får man träffa en jävla massa trevligt folk, samt att i övermorgon får man träffa ännu fler trevliga folk. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2015 Dela Inlagd Juni 5, 2015 Blåvitt vann "El Västico" mot Elfsborg... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 6, 2015 Dela Inlagd Juni 6, 2015 Tja fick till baka lite pengar från en Australisk pensions fondon även avgifterna/skatten för att ta ut dom var hut lösa. Total Refund Issued: AUD 5189.17 Taxback.com processing fee: AUD 1037.83Handling Fee: AUD 207.57Customer Refund: AUD 3943.77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Hej Mycket glad för att jag igår beställde och betalade två enkelresor till Thaliand med Norwegian den 30/8 från Kastrup. Tänkte lyxa till det för en gång skull, och när detta är flyttresan, så köpte jag premiumbiljetter. Då får man även checka in 40 kg/person. Ska bli kul att prova Dreamlinern för första gången. Ha det gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Hej Mycket glad för att jag igår beställde och betalade två enkelresor till Thaliand med Norwegian den 30/8 från Kastrup. Tänkte lyxa till det för en gång skull, och när detta är flyttresan, så köpte jag premiumbiljetter. Då får man även checka in 40 kg/person. Ska bli kul att prova Dreamlinern för första gången. Ha det gott Enligt expertis på MPR, så är Norwegian ett dåligt bolag att flyga med. Personligen så tror jag att ni får en bra resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Tror ente jau hadde trivts med att åka med norrbaggarna fra Cph-Bkk.räcker Hel-Cph :-( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 8, 2015 Dela Inlagd Juni 8, 2015 Hammarby - Blåvitt: 0 - 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu