M33 Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 För att en gammal polare verkar ha haft en snefylla igår och skrivit ett antal hatinlägg på FB. Dessutom taggat restaurangen han var sne på och ett hundratal andra personer. Hans ågren som han kommer få när han vaknar och öppnar FB gör mig glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 För att en gammal polare verkar ha haft en snefylla igår och skrivit ett antal hatinlägg på FB. Dessutom taggat restaurangen han var sne på och ett hundratal andra personer. Hans ågren som han kommer få när han vaknar och öppnar FB gör mig glad Skadeglädjen är en enda sanna glädjen ? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 För att en gammal polare verkar ha haft en snefylla igår och skrivit ett antal hatinlägg på FB. Dessutom taggat restaurangen han var sne på och ett hundratal andra personer. Hans ågren som han kommer få när han vaknar och öppnar FB gör mig glad Låter som han gjort sig förtjänt av en 8 timmars:) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 Såja, där tickade nya poäng in. Men det går segt till 500k när poängen är halverade, resorna halverade och man åker boskapsplats. bönüs.JPG Glömde lite text. Nu gäller det bara att få sig 42 legs så att man kan hålla sig kvar med sitt Diamond kort. Med lite tur så fixar jag det på 3-4månader och med otur så får jag sparken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 Jag har hittat ett någorlunda gott rödvin till vettigt pris sitter o dricker det nu fanns på tops ... För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 Att jag sätter v75 idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 Jag har hittat ett någorlunda gott rödvin till vettigt pris sitter o dricker det nu fanns på tops ... Flaska? Box? Namn? Pris? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 Flaska? Box? Namn? Pris? o en bild också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 För att jag har bokat resa till Kroatien.. FF Skall visst va himla fint där sägs det, glöm inte och ta lite bilder till reseberättelsen Ha en trevlig resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 För att en gammal polare verkar ha haft en snefylla igår och skrivit ett antal hatinlägg på FB. Dessutom taggat restaurangen han var sne på och ett hundratal andra personer. Hans ågren som han kommer få när han vaknar och öppnar FB gör mig glad He he he he, ytterligen en anledning till att inte skaffa FB... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 att jag fått tummen ur o bokat en förhoppningsvis mysig kryssning för mig o frugan till Kiel imorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 att jag fått tummen ur o bokat en förhoppningsvis mysig kryssning för mig o frugan till Kiel imorgon! När går båten? 19:00 var det senast jag kollade (om ni åker med Stena Line).. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 När går båten? 19:00 var det senast jag kollade (om ni åker med Stena Line).. 18.45! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 9, 2015 Dela Inlagd Maj 9, 2015 Tja att det bara är tre dagar kvar här nere utanför Falklandsöarna och inte blir det några bonus poäng på charter flyget till Gatwick, men det skit det samma man får vara glad om flyget kommer. Gott om plats och bra service är det på planet i alla fall. Men helt vit är det inte en pilsner. Ocean Rig och Primer oils policy 17 h flygtid med mellan landning på cape vrede. Men sedan då jävlar blir det pilsner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 o en bild också! Pris ja mmmm. 699. Eller nåt sånt tror jag minnet svek mig före jag provsmakade vinet För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 Pris ja mmmm. 699. Eller nåt sånt tror jag minnet svek mig före jag provsmakade vinet Riktigt bra boxvin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 10, 2015 Dela Inlagd Maj 10, 2015 18.45! Förväntar mig fullständiga recensioner från Scandinavica när ni kommer hem.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Maj 11, 2015 Dela Inlagd Maj 11, 2015 Idag är jag jäkligt glad för mitt grundlöns krav för mitt nya jobb i Thailand har blivit godkänt. Börjar andra veckan i juli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Jag är glad och grymt nöjd med köpet av Shaker Mad Dog harmonica microphone. Youtubeklipp när jag testar Shaker Mad Dog idag för första gången. Effektpedal Pog 2 med B3-hammond orgelljud.https://www.youtube.com/watch?v=sC5cATJqqVE Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Jag är glad och grymt nöjd med köpet av Shaker Mad Dog harmonica microphone. Youtubeklipp när jag testar Shaker Mad Dog idag för första gången. Effektpedal Pog 2 med B3-hammond orgelljud. https://www.youtube.com/watch?v=sC5cATJqqVE Ett ord.... MAGISKT.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Jag är glad och grymt nöjd med köpet av Shaker Mad Dog harmonica microphone. Youtubeklipp när jag testar Shaker Mad Dog idag för första gången. Effektpedal Pog 2 med B3-hammond orgelljud. https://www.youtube.com/watch?v=sC5cATJqqVE Gött sväng i like maak maak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Ett ord. MAGISKT.. Tack! Det känns roligt och inspirerande att fått tillbaka suget att spela och sjunga igen vilket har legat på hyllan i 10-15 år. Mycket stimulerande att lära sig ett nytt instrument vid ålderns höst, det får gubben att leva. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Tack! Det känns roligt och inspirerande att fått tillbaka suget att spela och sjunga igen vilket har legat på hyllan i 10-15 år. Mycket stimulerande att lära sig ett nytt instrument vid ålderns höst, det får gubben att leva. Vid ålderns höst!!?? Med tanke på din engelska i dina videoklipp, så är du knappast vid ålderns höst... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Vid ålderns höst!!?? Med tanke på din engelska i dina videoklipp, så är du knappast vid ålderns höst... Det finns tre perioder i livet: Ungdomen, medelåldern - och "så pigg du ser ut" jag tillhör den sista kategorin. Nja jag är ingen vidare på engelska, ligger i nivå med ”my name is” engelska, men jag tar mig fram med den i alla fall. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 15, 2015 Dela Inlagd Maj 15, 2015 Det finns tre perioder i livet: Ungdomen, medelåldern - och "så pigg du ser ut" jag tillhör den sista kategorin. Nja jag är ingen vidare på engelska, ligger i nivå med ”my name is” engelska, men jag tar mig fram med den i alla fall. Jag är i samma ålder som dej men jag är ganska bra på engelska men när jag kommer till Los så måste jag anpassa till thai engelskan. En lång mening på engelska funkar inte ens på en på en thai/engelsk lärare. Men en Chang eller sangsom coke fixar jag alltid. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu