Enis Inlagd April 16, 2015 Dela Inlagd April 16, 2015 Det betyder nog att du får ta buss eller Taxi en tid om du och frun ska någonstans.. Om du inte gömmer bilnycklarna! Ja idag så blev man utan bil några timmar då sonen ringde och sade att han skulle jobba några timmar och måste ha ett fordorn /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 Idag åkte han bil till skolan(ca.250 meter) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 .att jag äntligen har fått tag på rätt framnav till Zundapp -71an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 För att lilla frun kommer hem nästa vecka, tufft att vara gräsänkling under hela kalla vintern. Ser fram mot riktigt god mat igen och lite annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 För att min (våran) minsta dotter får tillbaks ca50lax på inbetalt skatt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 För att min (våran) minsta dotter får tillbaks ca50lax på inbetalt skatt.. FF Jaha?? Det är ju bara vad hon betalt för mycket under året?? Om det är så lätt att göra dej glad så ska du få ett billigt råd... Lägg fyra tusen under madrassen varje månad, å vänta till den här tiden nästa år. Byta ``revisor´´ kanske?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 (ändrad) Jaha?? Det är ju bara vad hon betalt för mycket under året?? Om det är så lätt att göra dej glad så ska du få ett billigt råd... Lägg fyra tusen under madrassen varje månad, å vänta till den här tiden nästa år. Byta ``revisor´´ kanske?? Nu är jag ganska säker på hennes revisor gör ett utomordentligt jobb.. Hon jobbar helt gratis för henne, det är nog Ea som inte kunde alla avdrag man kunde göra.. Det är också hennes första år som hon driver företaget som aktiebolag (PS hennes revisor är storasyster) FF Ändrades April 17, 2015 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 Nu är jag ganska säker på hennes revisor gör ett utomordentligt jobb.. Hon jobbar helt gratis för henne, det är nog Ea som inte kunde alla avdrag man kunde göra.. Det är också hennes första år som hon driver företaget som aktiebolag (PS hennes revisor är storasyster) FF Men hade hon lagt in stålarna på börsen så hade det varit 60k. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 17, 2015 Dela Inlagd April 17, 2015 Men hade hon lagt in stålarna på börsen så hade det varit 60k. Eller minus 15 K Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd April 18, 2015 Dela Inlagd April 18, 2015 Har klarat av första veckan med jobb efter att varit sjukskriven i 8 veckor. Den nya höftprotesen verkar funka och jag kan fortsätta med mina normala sysslor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 18, 2015 Dela Inlagd April 18, 2015 Frugan är i alla fall glad som lärka då fick ihop en hink med fisk idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 18, 2015 Dela Inlagd April 18, 2015 Frugan är i alla fall glad som lärka då fick ihop en hink med fisk idag DSC08248.jpg Nors? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 18, 2015 Dela Inlagd April 18, 2015 (ändrad) Nors? Ja jag tror det det, jag brukar fiska mina fiskar i fiskdisken De hade tydligen varit någonstans vid Karlholm Ändrades April 18, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 19, 2015 Dela Inlagd April 19, 2015 För att äldsta grabben bytte jobb och arbetsgivare en löneökning med 8000 kr månaden så nu tjänar han nästan 3 ggr mer än mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd April 19, 2015 Dela Inlagd April 19, 2015 Att jag inte drack igår och för att känner mig utvilad idag.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Att jag fick dricka lite härligt god gin o tonic igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Att jag fick dricka lite härligt god gin o tonic igår. ImageUploadedByMaipenrai1429523971.626813.jpg Riktigt god gin. En av mina favoriter faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Riktigt god gin. En av mina favoriter faktiskt. Ja den är riktigt god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Att jag fick dricka lite härligt god gin o tonic igår. ImageUploadedByMaipenrai1429523971.626813.jpg Var e Tonicen? Tack för tipset om Ginen, skall testa! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Att jag fick dricka lite härligt god gin o tonic igår. ImageUploadedByMaipenrai1429523971.626813.jpg Den där gillar jag inte alls, men det är väl tur att folk tycker olika. Får jag välja så blir det Bombay Sapphire tätt följd av Tanquerray. Naturligtvis med Indian Tonic. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2015 Dela Inlagd April 20, 2015 Den där gillar jag inte alls, men det är väl tur att folk tycker olika. Får jag välja så blir det Bombay Sapphire tätt följd av Tanquerray. Naturligtvis med Indian Tonic. Mvh Amja Båda de gin du nämnde är också mycket bra men jag tycker nog Hendricks är något bättre. Men sim sagt smaken är som baken. Hade det varit hemma hos mig hade de varit Indian tonic och lime isf citron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Båda de gin du nämnde är också mycket bra men jag tycker nog Hendricks är något bättre. Men sim sagt smaken är som baken. Hade det varit hemma hos mig hade de varit Indian tonic och lime isf citron. Till Hendriks skall det vara en gurk skiva och inte citro eller lime. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Att jag äntligen tog modet till mig och vågade gå till sjukhuset för att kolla PSA-värdet. Värdet var kanon (2.5) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 (ändrad) fel! Ändrades April 21, 2015 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Till Hendriks skall det vara en gurk skiva och inte citro eller lime. en riktig finsmakare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu