Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Å Northugg hugger ved i bojan :giggle:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Tjejen fick just reda på att visumet till Sverige har beviljats :)  

Men hur funkar det nu? Måste man välja exakt det datum vi skrev i ansökan eller kan man justera dagarna så länge det blir 90 dagar totalt?

Vi ansökte 20 April till 18 Juli och nu skulle jag nog hellre vilja att hon kommer 3 dagar tidigare och åker hem 3 dagar tidigare.

Dela på andra sajter

Men hur funkar det nu? Måste man välja exakt det datum vi skrev i ansökan eller kan man justera dagarna så länge det blir 90 dagar totalt?

Vi ansökte 20 April till 18 Juli och nu skulle jag nog hellre vilja att hon kommer 3 dagar tidigare och åker hem 3 dagar tidigare.

Börja om från början!

Ett datum är ju ett datum men kolla visat!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Be henne titta vad det står för datum på visat
Dela på andra sajter

Att jag åker till Thailandet på Lördag och inte snikade till det och valde Emirates istället för Norwegian! :D

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tjejen verkar glad igen, kostade 50$ (2 bikinis och mobilpåfyllnad+utekäk för henne och polaren). Men vafan, jag fick ju några öl åxå för den summan så varför klaga.

Ser ut att bli en dyr affär detta, jag trodde jag hade lärt mig. Men nähä. Nåväl, nån dag till sen bär det av till snookyville som LTD kallade det. Därav bikiniinköpen.

2? Kan ju inte ha samma på mig varje dag... Lite små? ja men jag köpte en sånhär (visar upp en sarong)... Vafan ska hon med bikinis till då?

Skall fan köpa henne en burka, jäkla kambodjanskor. :wink: Blyg så in i  norden... Försökte förklara bastubadande för henne, "uäääk" var svaret. Tror aldrig hon skulle testa även om det bara var en dambastu.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Att vi äntligen har flyttat in i huset och stortrivs där. Byggde 2006 men har inte kunnat (eller haft rätta viljan) att riktigt flytta in. 5 timmar på IKEA, 2 timmar på HomePro och några timmar på Index, sen kunde vi sova gott. Morron kaffet med tidningen (elektronisk form) ute på altanen går inte av för hackor  :dance1:

Dela på andra sajter

Kenneth4618

För att imorgon så åker jag o frugan till Thailand..

FF

Ha en riktigt trevlig resa

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

För att imorgon så åker jag o frugan till Thailand..

FF

Hur länge stannar ni?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Det blir bara 14 dgr denna gång..

FF

Fan.

Dela på andra sajter

Det blir bara 14 dgr denna gång..

FF

Tycker jag med, men frugans semesterdagar börjar ta slut nu.

Vi ska ju åka till Barcelona med hela familjen i höst..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Tycker jag med, men frugans semesterdagar börjar ta slut nu.

Vi ska ju åka till Barcelona med hela familjen i höst..

FF

Du kan ju få ont i benet å börja svamla om blodpropp i ett par veckor, å att verka förvirrad ett tag torde väl inte vara så svårt? Hehe..

Dela på andra sajter

UglyFarang

Jag skrivit på ett köpekontrakt på ett ställe ute på landet!!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Så jäkla nöjd, ATM mackapären stod kvar på samma ställe som sist och fungerade, lite anjovispizza (inte mycket anjovis i den, men vafan) och så lite öl och cigg på vägen hem införskaffades. Dock glömde jag bort att köpa sojamjölk till 200 åringen så jag får bege mig ut igen, vill inte reta upp henne mer än nödvändigt.

Nu beger jag mig dock åt motsatt håll, nån jäkla butik skall väl finnas åt det hållet åxå.

Hon är ute och agerar moraliskt stöd till den nya mamman på sjukhuset. Det började ju fint, morgonen med ett telefonsamtal kl 05:00

Skall ta och slå av hennes telefon inatt (om jag kommer åt den, hon är liksom kopplad till den mentalt. Sover med den under huvudkudden), men nångång måste jag väl få sova.

Helt underbart väder här i Phnom Penh, och haket jag satt och käkade på hade perfekt utsikt över gatan och trafikkaoset som råder. Hur det kommer sig att jag lyckas ta mig helskinnad runtomkring har jag liksom inte ens fattat ännu. Inte när man ser hur dom kör. Alla på en gång verkar vara grundregeln.

Sen kan det stå en polis i mitten av en korsning och vifta, vissla och tja försöka styra upp det hela. Men det verkar inte gå sådär vidare lysande. Stoppskyltar och annat dravel är tydligen bara utsmyckningar efter vägkanten. Inte fan är det nån som stannar för dom i alla fall. Såg en tuktuk som försökte klämma sig igenom vägen där det stod en byggkran, jag hade  lite problem att komma igenom till fots så jag är ju 100% säker på att tuktuken inte rymdes. Men han försökte i alla fall, skam den som ger sig. Bara för att det ser omöjligt ut betyder inte per automatik att inte nån jäkla dåre kommer att försöka i alla fall.

Men, det har varit en jäkligt bra dag idag. Tja fram till 11:00 i alla fall - då drog hon ju iväg åt sitt håll och jag åt mitt. Efter det så var det en hyfsad dag. Men hon kommer ju tillbaka, så nu får jag fan snabba mig för att hinna med den där sojamjölken innan hon återvänder.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Kompisen klarade Vasaloppet  :good:

Det gjorde min med jag är imponerad 40 Vasalopp 70 år ung otroligt

Persondata detaljer
Vasaloppet | Inofficiella resultat
Evenemang
Evenemang Vasaloppet År 2015
Person
Namn Wiklund, Lars (SWE) Klubb IK Stern Klasser H70 Startnummer 30055 Startgrupp VL5 Lag  
Resultat
Placering 6255 Plac. (Totalt) 6656 Totaltid (Brutto) 08:34:06
Historiska Resultat
Evenemang Antal Öppet Spår 1 Vasaloppet 39 Medaljår 40
Status
Status I mål Senaste passering Mål Starttid 08:00:00
Mina favoriter
Add/Remove icon_favorite_remove.png
Mellantider Split Klockan Tid Sträcktid min/ km km/h Plac. Smågan 09:04:47 01:04:47 01:04:47 05:54 10.19 4800 Mångsbodarna 10:06:49 02:06:49 01:02:02 04:47 12.57 5515 Risberg 11:02:46 03:02:46 55:57 05:06 11.80 5841 Evertsberg 12:21:30 04:21:30 01:18:44 06:34 9.15 6179 Oxberg 13:41:59 05:41:59 01:20:29 05:22 11.18 6091 Hökberg 14:43:25 06:43:25 01:01:26 06:50 8.79 6134 Eldris 15:46:05 07:46:05 01:02:40 06:17 9.57 6226 Mål 16:34:06 08:34:06 48:01 05:21 11.25 6255
Dela på andra sajter

Sam sip sam

För jag hittade ett elektroniskt brev från skattemyndigheten i skräposten  och se på fan att jag fick rätt mot Goliat trots min ringa utbildning

men många mailkonversationer har det varit ,skam den som ger sig och tur att jag sparat alla körapporter i datorn,så jag är mkt glad och lättad idag

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...