MickeN Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Dom är bra på att pricka formen, det var Myllylä också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Å Northugg hugger ved i bojan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Att jag fått mina nya bågar! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Tjejen fick just reda på att visumet till Sverige har beviljats Men hur funkar det nu? Måste man välja exakt det datum vi skrev i ansökan eller kan man justera dagarna så länge det blir 90 dagar totalt? Vi ansökte 20 April till 18 Juli och nu skulle jag nog hellre vilja att hon kommer 3 dagar tidigare och åker hem 3 dagar tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 (ändrad) Tjejen fick just reda på att visumet till Sverige har beviljats Men hur funkar det nu? Måste man välja exakt det datum vi skrev i ansökan eller kan man justera dagarna så länge det blir 90 dagar totalt? Vi ansökte 20 April till 18 Juli och nu skulle jag nog hellre vilja att hon kommer 3 dagar tidigare och åker hem 3 dagar tidigare. Börja om från början! Ett datum är ju ett datum men kolla visat! Ändrades Februari 25, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Tjejen fick just reda på att visumet till Sverige har beviljats Men hur funkar det nu? Måste man välja exakt det datum vi skrev i ansökan eller kan man justera dagarna så länge det blir 90 dagar totalt? Vi ansökte 20 April till 18 Juli och nu skulle jag nog hellre vilja att hon kommer 3 dagar tidigare och åker hem 3 dagar tidigare. Be henne titta vad det står för datum på visat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Både The Hives och The Darkness har släppt varsin singel på Spotify som är riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 3, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3, 2015 Att jag åker till Thailandet på Lördag och inte snikade till det och valde Emirates istället för Norwegian! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Att solen skiner hela dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 (ändrad) Tjejen verkar glad igen, kostade 50$ (2 bikinis och mobilpåfyllnad+utekäk för henne och polaren). Men vafan, jag fick ju några öl åxå för den summan så varför klaga. Ser ut att bli en dyr affär detta, jag trodde jag hade lärt mig. Men nähä. Nåväl, nån dag till sen bär det av till snookyville som LTD kallade det. Därav bikiniinköpen. 2? Kan ju inte ha samma på mig varje dag... Lite små? ja men jag köpte en sånhär (visar upp en sarong)... Vafan ska hon med bikinis till då? Skall fan köpa henne en burka, jäkla kambodjanskor. Blyg så in i norden... Försökte förklara bastubadande för henne, "uäääk" var svaret. Tror aldrig hon skulle testa även om det bara var en dambastu. Ändrades Mars 3, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Att vi äntligen har flyttat in i huset och stortrivs där. Byggde 2006 men har inte kunnat (eller haft rätta viljan) att riktigt flytta in. 5 timmar på IKEA, 2 timmar på HomePro och några timmar på Index, sen kunde vi sova gott. Morron kaffet med tidningen (elektronisk form) ute på altanen går inte av för hackor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 För att imorgon så åker jag o frugan till Thailand.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 För att imorgon så åker jag o frugan till Thailand.. FF Ha en riktigt trevlig resa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 För att imorgon så åker jag o frugan till Thailand.. FF Hur länge stannar ni? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Hur länge stannar ni? Det blir bara 14 dgr denna gång.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Det blir bara 14 dgr denna gång.. FF Fan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Det blir bara 14 dgr denna gång.. FF Tycker jag med, men frugans semesterdagar börjar ta slut nu. Vi ska ju åka till Barcelona med hela familjen i höst.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Tycker jag med, men frugans semesterdagar börjar ta slut nu. Vi ska ju åka till Barcelona med hela familjen i höst.. FF Du kan ju få ont i benet å börja svamla om blodpropp i ett par veckor, å att verka förvirrad ett tag torde väl inte vara så svårt? Hehe.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Jag skrivit på ett köpekontrakt på ett ställe ute på landet!! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Jag kan basta å ta en kalsongfylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 För att solen skiner[emoji2] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 (ändrad) Så jäkla nöjd, ATM mackapären stod kvar på samma ställe som sist och fungerade, lite anjovispizza (inte mycket anjovis i den, men vafan) och så lite öl och cigg på vägen hem införskaffades. Dock glömde jag bort att köpa sojamjölk till 200 åringen så jag får bege mig ut igen, vill inte reta upp henne mer än nödvändigt. Nu beger jag mig dock åt motsatt håll, nån jäkla butik skall väl finnas åt det hållet åxå. Hon är ute och agerar moraliskt stöd till den nya mamman på sjukhuset. Det började ju fint, morgonen med ett telefonsamtal kl 05:00 Skall ta och slå av hennes telefon inatt (om jag kommer åt den, hon är liksom kopplad till den mentalt. Sover med den under huvudkudden), men nångång måste jag väl få sova. Helt underbart väder här i Phnom Penh, och haket jag satt och käkade på hade perfekt utsikt över gatan och trafikkaoset som råder. Hur det kommer sig att jag lyckas ta mig helskinnad runtomkring har jag liksom inte ens fattat ännu. Inte när man ser hur dom kör. Alla på en gång verkar vara grundregeln. Sen kan det stå en polis i mitten av en korsning och vifta, vissla och tja försöka styra upp det hela. Men det verkar inte gå sådär vidare lysande. Stoppskyltar och annat dravel är tydligen bara utsmyckningar efter vägkanten. Inte fan är det nån som stannar för dom i alla fall. Såg en tuktuk som försökte klämma sig igenom vägen där det stod en byggkran, jag hade lite problem att komma igenom till fots så jag är ju 100% säker på att tuktuken inte rymdes. Men han försökte i alla fall, skam den som ger sig. Bara för att det ser omöjligt ut betyder inte per automatik att inte nån jäkla dåre kommer att försöka i alla fall. Men, det har varit en jäkligt bra dag idag. Tja fram till 11:00 i alla fall - då drog hon ju iväg åt sitt håll och jag åt mitt. Efter det så var det en hyfsad dag. Men hon kommer ju tillbaka, så nu får jag fan snabba mig för att hinna med den där sojamjölken innan hon återvänder. Ändrades Mars 8, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Kompisen klarade Vasaloppet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 Kompisen klarade Vasaloppet Det gjorde min med jag är imponerad 40 Vasalopp 70 år ung otroligt Persondata detaljer Vasaloppet | Inofficiella resultat Evenemang Evenemang Vasaloppet År 2015 Person Namn Wiklund, Lars (SWE) Klubb IK Stern Klasser H70 Startnummer 30055 Startgrupp VL5 Lag Resultat Placering 6255 Plac. (Totalt) 6656 Totaltid (Brutto) 08:34:06 Historiska Resultat Evenemang Antal Öppet Spår 1 Vasaloppet 39 Medaljår 40 Status Status I mål Senaste passering Mål Starttid 08:00:00 Mina favoriter Add/Remove Mellantider Split Klockan Tid Sträcktid min/ km km/h Plac. Smågan 09:04:47 01:04:47 01:04:47 05:54 10.19 4800 Mångsbodarna 10:06:49 02:06:49 01:02:02 04:47 12.57 5515 Risberg 11:02:46 03:02:46 55:57 05:06 11.80 5841 Evertsberg 12:21:30 04:21:30 01:18:44 06:34 9.15 6179 Oxberg 13:41:59 05:41:59 01:20:29 05:22 11.18 6091 Hökberg 14:43:25 06:43:25 01:01:26 06:50 8.79 6134 Eldris 15:46:05 07:46:05 01:02:40 06:17 9.57 6226 Mål 16:34:06 08:34:06 48:01 05:21 11.25 6255 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 8, 2015 Dela Inlagd Mars 8, 2015 För jag hittade ett elektroniskt brev från skattemyndigheten i skräposten och se på fan att jag fick rätt mot Goliat trots min ringa utbildning men många mailkonversationer har det varit ,skam den som ger sig och tur att jag sparat alla körapporter i datorn,så jag är mkt glad och lättad idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu