Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Jag inte råkat ut för ett yngre fruntimmer med lite dåligt humör i alla fall.

In one from the morning of August 27 2012, she can be heard shouting: 'Get out if you want a fag. Go! You’re not smoking in bed, I said get out if you want a fag! Get out if you want a fag! Get your shoes on and get out if you want a fag. Now get out.’

Griffiths then continues her rant, screeching: ‘Not gone yet, can’t hear the door, get your shoes on and get out, otherwise you’ll know about it. Get out, Do I have to say it again.’

In another she tell her husband: 'Don't worry Norman, I'm just about sick of you!'

Further clips show she is aware of being recorded, but continues regardless.

She says: 'Stop ignoring me, you are. I am being recorded by them next door now thanks to you.''They are recording every day. Because of you  I keep f*****g up.'

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2887544/Britain-s-hen-pecked-hubby-ends-hospital-Christmas-Eve-row-wife-dubbed-Nagsbo-time-celebrate-yesterday.html

Snygg var hon ju inte heller...

post-11193-0-86738900-1419723683.jpg

ทีรัก

Dela på andra sajter

Att det är svinkallt i lägenheten... Låter lite märkligt, så det kräver en förklaring.

Jag köpte ett par solglasögon slipade till min styrka och hade förlagt dessa nånstans. Har letat överallt och givit dessa för förlorade tills idag.

Kallt som fan så ser jag min gamla vinterjacka med trasigt blixtlås som jag inte använder längre hängandes i sovrummet på en krok.

Tja, tänker jag nöden har ingen lag och tar på mig den.

Lite hårt och kögglig var den allt så först plockar jag fram min försvunna Maglite. Tja, jag har ju köpt en ny så det var väl skit samma.

Fortfarande knöggligt, men sedär i en av alla fickor ligger ju mina försvunna solglasögon.

Oh, lyckan är total. Tja det känns bättre i alla fall.

Nu har jag dom tre paren som jag skall ha med. vanliga- terminal- och sol-glasögon.

:)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Idag är glad för att Eas lilla Lupo gick igenom besiktningen utan anmärkning.

Så nu får hon några extrakronor för den, hon har bestämt att köpa en ny bättre begagnad.

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Att jag var nykter igår,fick nyss ett samtal från en som i morgon önskar att han inte var född  :im_happy:

Ursäkta :heat:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Att jag fortfarande kan se snorren utan spegel :give_heart:

Stå på en blankpolerad hd o se nedåt gills inte.Alla vet att dina rojders o din minitask har växt ihop :fie:

En norrländsk renskötare är inte lättlurad nej nej :patsak:

Dela på andra sajter

Dom där sektmedlemmarna är inte snälla mot varandra! :)

Lillpitten, du får se till och logga in igen! Saknar dig här gubben!  

Och se till så kärran knyter åt mackans skosnöre ordentligt så han inte snubblar på väg hem! Lappjävlen behöver ju oroa sig över det... han går väl barfota där nere i Götet! :wink:

Finns ingen lappjävlel som kan hålla en göteborgares nivå på inläggen..Bara ett dumhuvud tror att Bengt aka 747 kan skapa dessa episka alster :spiteful: 

Saknar dig här gubben, du kunde höjt nivån "above heaven". även om det har varit grymt trevligt :)

Skål på dig fetknopp :y2:

Dela på andra sajter

Finns ingen lappjävlel som kan hålla en göteborgares nivå på inläggen..Bara ett dumhuvud tror att Bengt aka 747 kan skapa dessa episka alster :spiteful:

Saknar dig här gubben, du kunde höjt nivån "above heaven". även om det har varit grymt trevligt :)

Skål på dig fetknopp :y2:

Efter allt man hört... så är jag förvånad att just du är vaken! :)

Puss på ljumsken gubben! 

p.s I like em small! :mdr: 

Dela på andra sajter

Att jag stått ut sen den 26/11 att varje dag sälja korv fisk å granjävlar.. Vore det fredag så Puss på 33;an samt Pyyssssss på svampfan.

Nu tar vi en GT. :drinks:  :drinks:

Dela på andra sajter

Att jag stått ut sen den 26/11 att varje dag sälja korv fisk å granjävlar.. Vore det fredag så Puss på 33;an samt Pyyssssss på svampfan.

Nu tar vi en GT. :drinks:  :drinks:

Gött Nytt På Dig Körvgubbe!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Idag var det första gången på 5 år vi kunde gå ut en liten stund och barnen klarade sig själva. Hela 3 timmar mitt på dagen. Nästa gång kanske vi kan gå ut en kväll också.

Dela på andra sajter

Idag var det första gången på 5 år vi kunde gå ut en liten stund och barnen klarade sig själva. Hela 3 timmar mitt på dagen. Nästa gång kanske vi kan gå ut en kväll också.

Barnvakt?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Grabben har kommit till sverige . Han är 13 år. Då gick det bra.

Gläder mig med er, själv har jag jour i dag, men det kan jag ta, var lixom ute lite i julhelgen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Att jag fick en stor burk löksill av Ulrika på Scandalic. :good:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...