Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

För att jag inte gjort ett shit idag, Bara slappat, Även lämnat blodprov så slipper göra det:)

För att jag mår bra och inte är sjuk eller något, Sällan man värdesätter något sånt, För att jag fått maten serverad idag och inte behöva laga själv.

För att jag ska duscha snart och det är väldigt härligt i varm-vatten:)

:)

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

.

För att jag ska duscha snart och det är väldigt härligt i varm-vatten:)

:)

:rotfl: Skön positiv kommentar :thumbsup:

Dela på andra sajter

Ja du knasen, Har du "duschat" som en thaiare ngn gång;)? iskallt vatten på morgonen med en liten hink att ösa över sig;)?

Dela på andra sajter

Jodå, jag har testat på det så jag förstår din härliga inställning till varmvatten :)

Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

Idag är jag glad för att frun har fått ensam vårdnad om dottern, så att vi kan söka UT inom kort!

/Mikael

Dela på andra sajter

Guest Forden34

För att kärringen tjatat på mig att göra lasagne å jag sitter här som en uppblåst boll

Dela på andra sajter

För att 8 dagars pappersjobb är färdigt och jag har en skit schysst kompanjon, fläskig-saftig-snålvattens-framkallande LÖN förväntas anlända imorgon!!

Inte många dagar kvar till jag kommer till Sverige!

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att frun har fått ensam vårdnad om dottern, så att vi kan söka UT inom kort!

/Mikael

grattis!!

Dela på andra sajter

Igår var jag tvungen att bege mig till världens mest urplockade varuhus nämligen Karlssons i Morgongåva för att köpa packningssilikon. Som tur var fanns det en stackars tube kvar på hyllan som jag roffade åt mig. Men det är inte därför jag är glad. Det har nämligen öppnats en Thai takeaway där med lunchbuffe vissa tider. Så när jag blir sugen på lite Thaislafs så finns det numera någorlunda lättillgängligt och :)

4e45f294-a1f7-555d.jpg

Jag och polarn provade Pad pak och Pad gra paow och det var väl tilltagna portioner

4e45f294-a24b-756b.jpg

Tyvärr så hade dom inte Pak boong fai dang så jag får nog fortsätta vara inställsam hos Buzzen och hans fru :giggle:

Dela på andra sajter

Guest Fredman

För att frugan kommer hem imorgon efter en månad i Thailand då hon tagit hand om sin sjuka mor. Dessvärre är mor fortfarande på sjukhus men nu ville hon ta hand om sin gubbe istället! Oj oj ska nog börja städa nu...

Dela på andra sajter

Glöm aldrig Ådalen!!!!

Ådalen varje dag tycker vi företagre! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Idag är jag glad för att livet tycks ta en vändning till det bättre samt denna löjligt sköna video.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag inte är i Sverige för då hade jag varit i Glenneborg!

Och då hade jag inte varit glad i morgon!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att jag inte är i Sverige för då hade jag varit i Glenneborg!

Och då hade jag inte varit glad i morgon!

Men du hadde varit j***igt glad idag men det kanske du är endå :17:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Men du hadde varit j***igt glad idag men det kanske du är endå :17:

Japp, men inte såååå glad!

Har bettat med bykrogens gubbe, en fransman, om att vi ska spöa dom i hanbollsfinalen så det får bli trösten i så fall!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Jagär glad idag för att hustrun har ledigt nu 2 dagar. Vi skall åka till Chiang Rai-- En super cool stad, nära Burma .Och gränshandel.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att frugans öppning av sin Thai Take Awaybutik blev en jättesuccé :14: ..öppnade i onsdags och hon har haft fullt upp 4 dagar i rad nu..kanonnöjda kunder, många har varit där 2-3 ggr redan o köpt mat ..allt slit man ha lagt ner på det här har lönat sig,hoppas att det håller i sig nu..jäklar va nöjd jag är nu.men frugan e slutkörd redan.förvarnade henne om att det kommer att bli långa dagar...men som alla thai så lyssnar dom inte.har själv haft företag tidigare i 20 år så man e ju inte helt bortkommen när det gäller arbetstider.men nu efter 4 dagar så vet hon hur det är...

Ändrades av thai412
Dela på andra sajter

Tja,

Grattis till restaurangen, som uppmuntring kan jag säga att frugan fortfarande jobbar dubbelt varje dag efter 3 år...

Erkki

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Idag är jag glad (snarare euforisk) för att man äntligen efter snart ett decennium av självdestruktivt slit som konsult i bank/finansbranchen (+100% fakturering varenda jävla år) hittat jobbet man så länge sökt efter.

Vipps så ramlade det ner i knät, måste vara karma då jag varit otroligt snäll på sista tiden. :)

Dessutom bättre pröjs och 5 extra semesterdagar utan att saka övertidsersättning, fy fan vad detta kommer bli bra!

Nu ska man bara genomlida tre månaders uppsägningstid som det inte tullas en sekund på. :angry2:

Dock kommer nästan hela Oktober spenderas i Thailand på redan godkänd semester, HA! :na: (har haft en dag sen Mars samt jobbat alla halvdagar och svensk/nordiskspecifika helgdagar)

Skål och grattis på Fredagen kära MPR-vänner! :friends::drinks:

Dela på andra sajter

För att min flicka/fru har jobbat sig igenom svenska c på 3 månader. På måndag börjar hon svenska D.

En underbar kvinna som verkligen vill.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad (snarare euforisk) för att man äntligen efter snart ett decennium av självdestruktivt slit som konsult i bank/finansbranchen (+100% fakturering varenda jävla år) hittat jobbet man så länge sökt efter.

Vipps så ramlade det ner i knät, måste vara karma då jag varit otroligt snäll på sista tiden. :)

Dessutom bättre pröjs och 5 extra semesterdagar utan att saka övertidsersättning, fy fan vad detta kommer bli bra!

Nu ska man bara genomlida tre månaders uppsägningstid som det inte tullas en sekund på. :angry2:

Dock kommer nästan hela Oktober spenderas i Thailand på redan godkänd semester, HA! :na: (har haft en dag sen Mars samt jobbat alla halvdagar och svensk/nordiskspecifika helgdagar)

Skål och grattis på Fredagen kära MPR-vänner! :friends::drinks:

Idag(läs nu)är jag glad för att du är glad :ok:

Måne

Dela på andra sajter

Idag(läs nu)är jag glad för att du är glad :ok:

Och jag är glad för att du är glad för att jag är glad, vi är glada tillsammans. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...