Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

navion hispania

Vad ska byggas?

7th Generation Deep Water Drillship. Enhanced SAIPEM 10000 Design

Ocean Rig Apollo is a new build and will be completed in January 2015.

The rig is being built at Samsung Heavy Industries Shipyard in South Korea.

The rig has dual activity capabilities and design for drilling operations in water depths from 500 meters (1640 feet) to 3650 meters (12000 feet)   

The rig is Dynamic Positioned, DP Class 3

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att Det förbannade vattenkriget äntligen är över, och det firar jag med bärs och whisky...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att Det förbannade vattenkriget äntligen är över, och det firar jag med bärs och whisky...

Då har du inte varit på Soi Buakhaow i Pattaya den saken är klar. Tog nyss en promenad ditåt men vände tvärt när jag insåg att jag hade blivit sjöblöt redan i korsningen..hua :ahh:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Då har du inte varit på Soi Buakhaow i Pattaya den saken är klar. Tog nyss en promenad ditåt men vände tvärt när jag insåg att jag hade blivit sjöblöt redan i korsningen..hua :ahh:

Fritz..

Ok, formulerade mig fel, menade givetvis att, "Det förbannade vattenkriget äntligen tar slut, och det firar jag med bärs och whisky..."

Men funderar faktiskt på att ta mig ner till staden, men det får nog bli med bil i så fall...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Glad som fan piloten har lärt mig lägga in bilder lätt som fan vars dom hamnar får ni ha lite överseende med.

MVH FANTASY

Dela på andra sajter

Glad som fan piloten har lärt mig lägga in bilder lätt som fan vars dom hamnar får ni ha lite överseende med.

MVH FANTASY

tror jag är gladast över det

För mycket är lagom

Dela på andra sajter

tror jag är gladast över det

jag provade nu det gick åt helvete kom tillbaka din jävla tjokis

Dela på andra sajter

jag provade nu det gick åt helvete kom tillbaka din jävla tjokis

kommer i möra tjockis  ha kall öl på kylning så skiter vi i fakturan !!

För mycket är lagom

Dela på andra sajter

Förhandsgranska(brevid svara/sänd) välj fil,bifoga denna fil,lägg till i inlägg.Tada klart

Måne

Dela på andra sajter

Behöver man kyla kall öl?  :crazy:

Dela på andra sajter

Sitter och mår bra Å min frus vägnar,hon har några mycket goda vänner på besök och de sitter och äter gott och dricker gott.Tänk vad det behövs lite för att livet ska kännas bra.Själv har jag suttit på balkongen och tittat ut på vår fantastiska vår som stormar fram,Life is good  :nyam:Hittar naturligtvis inte korten jag nyss la in men får bli en äldre bild på en av besökarna.post-3085-0-52054900-1397933427_thumb.jp

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Sitter och mår bra Å min frus vägnar,hon har några mycket goda vänner på besök och de sitter och äter gott och dricker gott.Tänk vad det behövs lite för att livet ska kännas bra.Själv har jag suttit på balkongen och tittat ut på vår fantastiska vår som stormar fram,Life is good  :nyam:Hittar naturligtvis inte korten jag nyss la in men får bli en äldre bild på en av besökarna.attachicon.gifhemma med pin 003.jpg

Kan tillägga att matbordet(för 6 personer)är fullt med thailändska godsaker  :14:  Här skulle t.o.m. 33:an äta sig mätt  :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Kan tillägga att matbordet(för 6 personer)är fullt med thailändska godsaker  :14:  Här skulle t.o.m. 33:an äta sig mätt  :thumbsup:

Inget ris samt inget Thaislafs????

Dela på andra sajter

Inget ris samt inget Thaislafs? ???

Inga potatisskal men en sjuhelvetes massa god mat,undantaget tuppfötterna dom går fetbort men annars mums det mesta ,burp

Måne

Dela på andra sajter

För att just denna påsk har burrabus blivit en av de utvalda att få arbeta påsk.Sitt nu och drick påsksnaps och var avundsjuka på burrabus

Dela på andra sajter

JAAA!

Precis sett ett drama med happy ending!

Liverpool vinner borta mot Norwich o tar ett jättekliv mot ligatiteln.

Dela på andra sajter

Jag hade gissat att du höll på Luleå...

Har detta nick på ett hockeyforum,råkade bli samma här.

Du minns busen Bautin i luleå?

Dela på andra sajter

För att jag fick paniksemestern godkänd efter mycket krångel och bök, bär av till Pattis och Jomtien på Torsdag. (ner och krama på Maitan lite) :thumbsup:

Sitter just nu på tåget ner till Malmö vilket dämpar lyckan en smula..

Dela på andra sajter

Har precis bokat resan till Kap Verde, sun class på flyget och All inclusive 11700:- i slutet på november.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...