Towe Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 jag med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 vann på dagens dd .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Idag är jag riktigt glad för att vara tillbaka i våran lilla lägenhet i fiskebyn! Att SK973 från CPH vart försenade en timma innan vi kom iväg och att resan från sumpan till fiskebyn tog 3timmar var glömt när jag fick krama vännen igen Ps: Efter en snabb middag var det upp i lägenheten och vad som hände där får ni själva gissa "men 4sekunder är lång tid" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 fick en jättelång morgon kram av farfars troll ,sådant värmer ett gammalt hjärta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Att grabben nu flyttat till riktiga vänner . Grabben har haft det skit. Men nu hos goda vänner i Udonthani. Innan vi kommer ner. Nu ska grabben träna svenska för att börja i skolan i höst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Mars 23, 2014 Dela Inlagd Mars 23, 2014 Kan och Biby nu har bott hos mig i Sverige i ett år. Igår var vi ute på restaurang och firade litet, tillsammans med min son. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 29, 2014 Dela Inlagd Mars 29, 2014 idag är jag glad för att kortbyxsäsongen är här igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 5, 2014 Dela Inlagd April 5, 2014 Idag är jag glad för att: Trots det tragiska som hände i Helsingborg kan man se att de finns positiva inslag i supporterkulturen. Vem kunde tro att Black Army skulle fira av en polis med tårta? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/gefle/article18666804.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2014 Dela Inlagd April 5, 2014 Att Dif slaktade Malmö fjollorna i hockey igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd April 5, 2014 Dela Inlagd April 5, 2014 Idag är jag glad för att: Trots det tragiska som hände i Helsingborg kan man se att de finns positiva inslag i supporterkulturen. Vem kunde tro att Black Army skulle fira av en polis med tårta? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/gefle/article18666804.ab Det låg nog en fil i tårtan håller med om att det är en snygg gest som varit helt otänkbar tidigare. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 5, 2014 Dela Inlagd April 5, 2014 Idag är jag glad för att: Trots det tragiska som hände i Helsingborg kan man se att de finns positiva inslag i supporterkulturen. Vem kunde tro att Black Army skulle fira av en polis med tårta? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/gefle/article18666804.ab Bror hans som också var polis, blev nästan ihjälslagen på -60 talet i Furuvik vill jag minnas, vid ett ingripande. Tror han fick en sten i huvudet, och svävade mellan liv och död. (Lite onyttigt vetande bara...) Bra gubbe, bekant med min mor. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 5, 2014 Dela Inlagd April 5, 2014 Idag är jag glad för att: Trots det tragiska som hände i Helsingborg kan man se att de finns positiva inslag i supporterkulturen. Vem kunde tro att Black Army skulle fira av en polis med tårta? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/gefle/article18666804.ab Fantastiskt trevlig läsning.. Ett må gott-reportage helt enkelt.... Inte helt vanligt i Aftonbladet annars... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 5, 2014 Dela Inlagd April 5, 2014 För att den sista snön äntligen har lämnat tomten. Otroligt vilken tid det tog, värmen till trots. Ser faktiskt fram emot att byta hjul på bilen nästa vecka, trots ryggont. Och det är ju inte ofta man gör det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 7, 2014 Dela Inlagd April 7, 2014 (ändrad) Idag tar jag helg och är givetvis glad över det. Sedan är jag glad över att jag passerade gränsen för två resor i biz till Asien..enligt den gamla poängkostnaden. Just nu saknar jag 20.000 till den nya gränsen. Kanske man skulle stalka Tallviking på hans semester? bonüs.JPG Höll på att glömma. Passerade den nya gränsen förra veckan. Sedan är det en "milestone" kvar i år. Efter det tror jag att jag går över på ROP. Ändrades April 7, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 7, 2014 Dela Inlagd April 7, 2014 Jag tar för givet att du skänker ett guldkort till mig när du når Diamond Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd April 7, 2014 Dela Inlagd April 7, 2014 Att jag ikväll äntligen fick tummen ur och bokade biljetten till Thailand imorgon. Så nu blir det leta pass och handbagage. //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 7, 2014 Dela Inlagd April 7, 2014 (ändrad) Jag tar för givet att du skänker ett guldkort till mig när du når Diamond Det vet man aldrig. Största hindret är ju frun som gillar att packa saker från Thailand och vill ha några extra väskor på flyget i Sverige. Annars så har hon ingen som helst nytta av ett guldkort eftersom hon inte ens gillar lounger eller reser i övrigt med flyg. Tror inte att guldkortet ger några fördelar på lokalbussen Man får se hur man gör, dumt att inte ge bort ett kort när man kan. EDIT: Normalt sett så borde diamond komma denna vecka, men jag stannar över helgen och tar det veckan efter. Ändrades April 7, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 8, 2014 Dela Inlagd April 8, 2014 När jag vaknade höll en grävmaskin på att gräva ner en elkabel som jag har till gäststugan utan att jag behövde be om det. Annars hade jag fått gräva för hand i flera dagar. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 13, 2014 Dela Inlagd April 13, 2014 Precis sett Liverpool vinna mot Man C och ta ett stort steg mot ligatiteln! Mycket rörande att se känslorna oss Gerrard efter matchen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 13, 2014 Dela Inlagd April 13, 2014 När jag vaknade höll en grävmaskin på att gräva ner en elkabel som jag har till gäststugan utan att jag behövde be om det. Annars hade jag fått gräva för hand i flera dagar. Gör gott - Få gott... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 19, 2014 Dela Inlagd April 19, 2014 Idag tar jag helg och är givetvis glad över det. Sedan är jag glad över att jag passerade gränsen för två resor i biz till Asien..enligt den gamla poängkostnaden. Just nu saknar jag 20.000 till den nya gränsen. Kanske man skulle stalka Tallviking på hans semester? bonüs.JPG Ja, nu har man ju hamnat här. Klantigt bara att jobba över helgen denna gång, annars hade man fått kortet förra veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd April 19, 2014 Dela Inlagd April 19, 2014 Fick ett mail att jag ev. hamnar på nybyggnads siten i Korea, efter Angola och Brasilien. Hur det än är så trivs jag bäst i Asien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 19, 2014 Dela Inlagd April 19, 2014 Fick ett mail att jag ev. hamnar på nybyggnads siten i Korea, efter Angola och Brasilien. Hur det än är så trivs jag bäst i Asien. Vad ska byggas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 19, 2014 Dela Inlagd April 19, 2014 Fick ett mail att jag ev. hamnar på nybyggnads siten i Korea, efter Angola och Brasilien. Hur det än är så trivs jag bäst i Asien. ja det blir ju fint som fan de, inte så lång flyttid, bara de är ju bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 19, 2014 Dela Inlagd April 19, 2014 Vad ska byggas? en pråm he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu