andrejsdenruskige Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Idag tar jag helg och är givetvis glad över det. Sedan är jag glad över att jag passerade gränsen för två resor i biz till Asien..enligt den gamla poängkostnaden. Just nu saknar jag 20.000 till den nya gränsen. Kanske man skulle stalka Tallviking på hans semester? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Att jag igår skrev nytt hyreskontrakt med min största kund, så jag kan fortsätta sätta väckarklockan på snooze i ytterligare tre år. I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Att jag klarade mig från större blessyrer när jag var hos tandläkaren idag ,,, bara skrapade lite tandsten If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Idag är man glad för att ryggskottet äntligen börjar att ge med sig.....man e inte så kaxig med ryggskott......klarar ju för tusan knappt o komma ur sängen....o gå på skitan är ju rena helvetet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Jag köpt dom sista skivorna för att sätta upp i kronhålet på övervåningen.. ( om inte tjuven behövt kameran bättre än mig skulle jag fottat. 800:- i ersättning från f-bolaget!!! Vad blir det för ny kamera??) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 Idag blev jag glad rent av gråtmild över att en forumsmedlem kommit ihåg min födelsedag och skickat en nalle och lite blommor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Idag blev jag glad rent av gråtmild över att en forumsmedlem kommit ihåg min födelsedag och skickat en nalle och lite blommor. DSC_0265.JPG grattis då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 grattis då Tack MAN. Vet inte om det är genuint eller vilketsom spelar ingen roll, tack 33'an. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nils Andersson Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Jill är en snäll person Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Grattis, Wwax! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Jill är en snäll person ja det är hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Idag blev jag glad rent av gråtmild över att en forumsmedlem kommit ihåg min födelsedag och skickat en nalle och lite blommor. DSC_0265.JPG Kaninen ser lite slokörad ut efter att ha fått en konkurrent... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 (ändrad) Kaninen ser lite slokörad ut efter att ha fått en konkurrent... Ny favorit. Ändrades Mars 15, 2014 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Ny favorit. Tingsryd 3,5... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 Tingsryd 3,5... Så observant av dig, lyxar till det ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Så observant av dig, lyxar till det ikväll. Härligt! Grattis, förresten. Fyller du jämt eller bara en gång om året? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 Härligt! Grattis, förresten. Fyller du jämt eller bara en gång om året? Både och. 40 är det denna gång, känner mig inte äldre än 5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Både och. 40 är det denna gång, känner mig inte äldre än 5. Hoppsan, Wwax blir Wwuxen. Hjärtligt grattis! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Ja det är ju bara att gratulera Skulle vilja sjunga en liten stump till dig också men det låter så illa när jag gör det så det slipper du.. Men än en gång Grattis Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Hoppsan, Wwax blir Wwuxen. twweksamt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2014 twweksamt Någon behöver en kram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Någon behöver en kram. Tack så mycket, det bara var så frestande med alla w`n inget ont menat och igen tack för kramen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Grattis Wwax Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Grattis wwax Själv är jag glad att bakfyllan är hanterbar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 16, 2014 Dela Inlagd Mars 16, 2014 Precis sett Liverpool krossat Man U! Så j-v gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu