Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2014 Dela Inlagd Januari 21, 2014 (ändrad) För att imorgon åker jag till hua hin o äter en jävligt god hamburgare sen hem till fattigdom o elende Med vänlig hälsning FANTASY Det är ett hårt liv att leva som en pensionär Ändrades Januari 21, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Januari 21, 2014 Dela Inlagd Januari 21, 2014 Den va bra det roliga med Thore va att farsan kände han lite så att han skickade ett julkort till mig då var man stolt som fan jag tror jag har det kvar. Med vänlig hälsning FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Att jag inte bor i Karesuando I Karesuando visade termometern på måndagen den kallaste temperaturen på 15 år – minus 42,5 grader. Har i och för sig varit med om nått liknade... men några grader åt andra hållet Varmt.jpg Man slipper va uteliggare och slipper va törstig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Att jag inte bor i Karesuando I Karesuando visade termometern på måndagen den kallaste temperaturen på 15 år – minus 42,5 grader. Har i och för sig varit med om nått liknade... men några grader åt andra hållet Varmt.jpg Vet inte vad som är värst faktiskt... Hade jag varit i +42,7, så hade jag letat desperat efter ett sätt att göra slut på plågan.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Att Oskar har kommit hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 För att i Mars flyttar jag hem till min älskade fru i Eskilstuna. Men va fan vad tiden går sakta. Vill hem nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Det sägs att dessa dagar är de tuffaste för alla under året, rent ekonomiskt. Jag har, vete sjutton hur det har gått till, faktiskt en hygglig del kvar på lönen. Behöver inte fundera hur jag skall slösa bort dem,,,,,, Filmer, filmer och åter filmer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 jag är glad för att jag bara har har 1 arbetsdag kvar innan semester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Vet inte vad som är värst faktiskt... Hade jag varit i +42,7, så hade jag letat desperat efter ett sätt att göra slut på plågan.. Eftersom det var så pass torr luft (april i Isaan) så var det inte så jävligt som man kan tro “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2014 Dela Inlagd Januari 22, 2014 Det sägs att dessa dagar är de tuffaste för alla under året, rent ekonomiskt. Jag har, vete sjutton hur det har gått till, faktiskt en hygglig del kvar på lönen. Behöver inte fundera hur jag skall slösa bort dem,,,,,, Filmer, filmer och åter filmer! farfar.jpg Januari är den månaden på året då det pantas mest med flaskor och burkar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 ...tempen har gått över på plussidan igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 (ändrad) För att imorgon åker jag till hua hin o äter en jävligt god hamburgare sen hem till fattigdom o elende Med vänlig hälsning FANTASY Äter mest thaimat överlag, har provat MCD i Bkk en gång och det var inge vidare. Men vart äter du denna burgare då? Får kanske testa den nästa gång vi är nere och relaxar i Hua Hin... Ändrades Februari 1, 2014 av wix Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2014 Dela Inlagd Februari 1, 2014 För att Frugan klarat grundutbildningen, på börjar första praktikmånaden på måndag för att sedan fortsätta Kockutbildningen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 3, 2014 Dela Inlagd Februari 3, 2014 (ändrad) De nya bandsläppen till Bråvalla; The Offspring, Dropkick Murphys, Anthrax, Bad Religion samt Reignwolf! Ser ju ut att bli en lysande festival även i år. http://www.bravallafestival.se/ Ändrades Februari 3, 2014 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 ..jag ska på konsert med gamla hederliga U.K Subs... http://www.youtube.com/watch?v=YEJcJVSqFtg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 (ändrad) Glad och glad, men tävlingsmänniska som man är så nådde man första "milestone" idag, eller faktiskt redan förra torsdagen fast uppdateringen är lite trög. Nu har man säkrat guldkortet, men SAS kommer att införa diamond-status och den hade jag fixat om det var förra året man gick på, men nu blir det kanske inte så. Min kvalificeringsperiod börjar i november och slutar sista oktober. Räknar kallt med diamond redan i april, alltså ett halvår för att ta mig till högsta nivå. Tjolahopp, poäng till gratis resa till Thailand har man ju dessutom. Går att boka med thai i biz-klass för 140.000 poäng (om plats finnes). EDIT: Slänger väl in en bild när man ändå håller på. Ändrades Februari 4, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Februari 4, 2014 Dela Inlagd Februari 4, 2014 Äter mest thaimat överlag, har provat MCD i Bkk en gång och det var inge vidare. Men vart äter du denna burgare då? Får kanske testa den nästa gång vi är nere och relaxar i Hua Hin... Tja i en vagn dom går runt med i området där lampaffärerna ligger. FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd Februari 5, 2014 Dela Inlagd Februari 5, 2014 glad i dag när jag vaknade att jag bokade om biljetten hem till 2 mars ..en vecka mindre vinter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 6, 2014 Dela Inlagd Februari 6, 2014 Jag är glad för att jag äntligen är upptäckt och har fått status - har fått mitt namn på kartan, så att säga! En arena i Sotji är nu uppkallad efter mig! Arena Isbiten http://sport.se.msn.com/vinter-os/mer/vinter-os-2014-i-sotji-arenor?page=6 The sky is the limit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 6, 2014 Dela Inlagd Februari 6, 2014 För att jag väntar på den här och snart är här http://fr24.com/NAX7202 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Glad för att störtloppet inte är en bedömnings sport. Får räcka med att jänkarna får bonus i brädorna och konståkning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 (ändrad) Att mitt bakrus inte är så farligt (än ivf) och att frugan är glad och på gott humör hon med. Sura kärringar och kalla byschor är inget vidare. Positivt är oxå att jag inte verkar ha åstadkommit allt för mycket skit här och inte skickat några fylle sms eller ringt någon kompis och ställt den smarta frågan :Vad gör du? när 90% ligger i sängen vid 00.30. Nu blir det ett bad och raka sig, käka frukost och den obligatoriska söndagsstädningen. En stor del av dagen spenderas nog på soffan innan det väntas finbesök från Mpr i eftermiddag. Ändrades Februari 9, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 För att jag inte har nåt bakrus och att övriga familjen oxå är glada.Frukosten avklarad.Nu skall möblemanget överföras till nästa rum så att målarna kan arbeta klart,förhoppningsvis är de klara mån.tisdag,inte kul att bo så här(papper på golven och möbler överallt) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Att man vaknade obakis idag... kan jag inte säga att jag gjorde igår! Satan vilken raketfylla man prickade in efter en månad utan alkohol! Idag blir det ingen fotbollsträning heller då grabben fortfarande är sjuk. Nu blir det frulle och ladda för nya medaljer i skidspåret idag! Hellner, make my day! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 9, 2014 Dela Inlagd Februari 9, 2014 Att mitt bakrus inte är så farligt (än ivf) och att frugan är glad och på gott humör hon med. Sura kärringar och kalla byschor är inget vidare. Positivt är oxå att jag inte verkar ha åstadkommit allt för mycket skit här och inte skickat några fylle sms eller ringt någon kompis och ställt den smarta frågan :Vad gör du? när 90% ligger i sängen vid 00.30. Nu blir det ett bad och raka sig, käka frukost och den obligatoriska söndagsstädningen. En stor del av dagen spenderas nog på soffan innan det väntas finbesök från Mpr i eftermiddag. Näärå, du lät ju riktigt städad igår, jag satt å funderade om du hade gjort en Måne... Var det nåt fel på Wirren kanske?? Frugan kanske hade blandat ut den?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu