Arnold Layne Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Börjat min julledighet ,,, har varit oxveckor sedan sommarsemestern. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Att första fredagsgroggen börjar ge effekt.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Att jag är i vårat hus i Thailand Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 att dottern kom på besök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 20, 2013 Dela Inlagd December 20, 2013 Skulle kunna va att det är Fredag och på Måndag så är det dags för avfärd till LOS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Att jag för första gången i Thailand behöver använda strumpor .....NOT !!!!! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Att jag för första gången i Thailand behöver använda strumpor ..NOT !!!!! Du är inte ensam! Jävla polarvinter, golvet känns lika satans kallt som skridskobanan i Centara! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Detta fungerar att få upp värmen inomhus, en liten bordsfläkt och en gasspis. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Att det är vintersolståndet , och att det går mot ljusare tider igen . Värt att fira med lite bira tycker jag If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 (ändrad) - Kan har klarat av SFI kurs C och kommer att få (minst) 8000 i bonus. - både Kan och Biby har börjat prata svenska ganska bra. - jag har fått litet ledigt efter ett par månader med alldeles för mycket jobb. - jag har fått fira jul här i Sverige med Kan och Biby. - både Biby och mina egna barn är nöjda med sina julklappar. - vi skall åka på en kryssning till Helsingfors på fredag. Ändrades December 25, 2013 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 bägge killarna kom hit i morse och vi firar en egen jul Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 - Kan har klarat av SFI kurs C och kommer att få (minst) 8000 i bonus. - både Kan och Biby har börjat prata svenska ganska bra. - jag har fått litet ledigt efter ett par månader med alldeles för mycket jobb. - jag har fått fira jul här i Sverige med Kan och Biby. - både Biby och mina egna barn är nöjda med sina julklappar. - vi skall åka på en kryssning till Helsingfors på fredag. vad roligt att allt verkar fungera så bra för er!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 vad roligt att allt verkar fungera så bra för er!! Tack så mycket. Det känns väldigt bra, åtminstone när jag inte behöver jobba så mycket, men vi ligger ju litet efter er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Är riktigt glad över att ha haft två hela lediga dagar med lilla familjen över jul och när vi i morgon drar igång igen kommer mina tre yngsta barn med respektive och två barnbarn och hälsar på i restaurangen för att äta thaimat som omväxling. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 - Kan har klarat av SFI kurs C och kommer att få (minst) 8000 i bonus. - både Kan och Biby har börjat prata svenska ganska bra. - jag har fått litet ledigt efter ett par månader med alldeles för mycket jobb. - jag har fått fira jul här i Sverige med Kan och Biby. - både Biby och mina egna barn är nöjda med sina julklappar. - vi skall åka på en kryssning till Helsingfors på fredag. Härligt Mike! Det var länge sedan jag såg ngt ifrån dig men det är härligt att höra att allt går bra för er.... Ha det bäst önskar jag hela din familj.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Härligt Mike! Det var länge sedan jag såg ngt ifrån dig men det är härligt att höra att allt går bra för er. Ha det bäst önskar jag hela din familj. Tack skall du ha. Det har varit mycket att göra på jobbet de senaste månaderna, samtidigt som Kan har behövt hjälp med läxorna på SFI varje dag, så jag har prioriterat det före forumet ett tag, men jag kommer tillbaka så småningom. Jag önskar dig och alla andra ett gott nytt år och en god fortsättning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Idag är jag glad för att mitt första barnbarn kom hälsade på. Blev farfar för 5 veckor sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 o jag är så glad över mina julkappar som jag fick av våran dotter.. två deckare att mysa med i Thailand på semestern snart... och dom fina whiskyprovarglasen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 att det verkar vara uppehåll ute,äntligen kanske man kan masa röven utanför dörren några timmar. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Har köpt en ny GPS. Den verkade ha gamla kartor, då inte hastighetsbestämmelserna verkade uppdaterade. Jag pluggade in den i datan och laddade hem programvara - och körde senaste kartuppdateringen. Hade sedan med GPSn på julresan, och vips så var alla kartor borta! En helt grå och fin GPS. Så idag är jag glad att jag kom fram levande fast jag inte hade hjälp av dessa fantastiska revolutionerande apparaterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 o jag är så glad över mina julkappar som jag fick av våran dotter.. två deckare att mysa med i Thailand på semestern snart... IMG_1583.JPG och dom fina whiskyprovarglasen... IMG_1584.JPG Böckerna är dessutom väldigt bra, har läst båda Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Har köpt en ny GPS. Den verkade ha gamla kartor, då inte hastighetsbestämmelserna verkade uppdaterade. Jag pluggade in den i datan och laddade hem programvara - och körde senaste kartuppdateringen. Hade sedan med GPSn på julresan, och vips så var alla kartor borta! En helt grå och fin GPS. Så idag är jag glad att jag kom fram levande fast jag inte hade hjälp av dessa fantastiska revolutionerande apparaterna. DSC05430.JPG Stog det inte i instruktionen att du förutsattes ha egen kompass? Sedan är det bara att följa väderstrecksinformationen, lätt som en plätt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 För att min bror kom förbi med lite choklad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 För att min bror kom förbi med lite choklad. Ha ha, underbart.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 I dag är jag glad för att vi lämnat kylan i Isaan och rest till Bangkok för att fira nyår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu