svampen Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 För att snön kommit så man rullar Tequila snowblof till pannkakan!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 o jag är glad för att det just nu finns 16.715kr på "mitt" konto för lille Pop, det har kommit in lite drygt 3000kr senaste månaden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Nu sitter man på Arlanda och flyget är tre timmar försenat men glad iallafall, kommer bli dyrt dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 För att jag inte jobbar på Arlanda Idag tycker man (nästan) synd om mprgubbarna som jobbar på plattan där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Glad för att arbetsdagen är slut och kylskåpet fullt med kalla Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Och där blev flyget inställt men jag är glad iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Och där blev flyget inställt men jag är glad iallafall. Ajfan,otur med inställt flyg,men det verkar inte gå nån nöd på dig.Måste vara ölen som underlättar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 6, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2013 Ajfan,otur med inställt flyg,men det verkar inte gå nån nöd på dig.Måste vara ölen som underlättar Sitter i baren och väntar på besked, och det kom just.. Bara att åka hem. Får man plats på morgonplanet så men ser mörkt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 På jobbet har dom inte slutat garva än sedan "raggar´n köpt vinterbil" :rotfl: ibland blir det liksom liiite fel. Du skulle köpt en Blazer eller liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Jag är jätteglad att majsan och jag fortfarande har det bra tillsammans och kan skratta och busa med varandra. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 idag är jag glad för att jag påbörjat rimning av 18 kilo julskinka till julbordet. Då är du förmodligen lite sent ute...Det brukar ta minst 3 veckor, de gånger jag gjort detta, innan saltet/salpetern har trängt in totalt. Hoppas du får till det. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Att alla jävla papper med mera är avslutade efter sonens olycka De separerade för över 2 år sedan och den jävla advokaten som gjorde bodelningen höll på i 2 år för att sammanställa en bodelning Skickar en faktura på 17000 tusen för 10 timmars arbete som då barnbarnet ska betala hälften. Har då den goda smaken att begära 15 dagar netto på den. Har lust att gå upp och pissa på hennes skrivbord Vet inte hur många påminnelsemejl jag skickat till Höken Har i alla fall betalt den idag och avslutat alla papper med bouppteckning och bodelning så nu kanske man kan gå vidare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Att alla jävla papper med mera är avslutade efter sonens olycka De separerade för över 2 år sedan och den jävla advokaten som gjorde bodelningen höll på i 2 år för att sammanställa en bodelning Skickar en faktura på 17000 tusen för 10 timmars arbete som då barnbarnet ska betala hälften. Har då den goda smaken att begära 15 dagar netto på den. Har lust att gå upp och pissa på hennes skrivbord Vet inte hur många påminnelsemejl jag skickat till Höken Har i alla fall betalt den idag och avslutat alla papper med bouppteckning och bodelning så nu kanske man kan gå vidare Hmm. du vet väl att allt under 30 dagar måste du godkänna, har du godtjänt det så kan dom fakturera vidare på dom grunderna sedan. Men du kan bara säga att du betalar ingen faktura på under 30 dagar och passar det inte så kan dom sälja fakturan till ett factorybolag. Sedan kan du bråka på den om du vill. Summa sumarum, du behöver aldrig betala en faktura på under 30 dagar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Att alla jävla papper med mera är avslutade efter sonens olycka De separerade för över 2 år sedan och den jävla advokaten som gjorde bodelningen höll på i 2 år för att sammanställa en bodelning Skickar en faktura på 17000 tusen för 10 timmars arbete som då barnbarnet ska betala hälften. Har då den goda smaken att begära 15 dagar netto på den. Har lust att gå upp och pissa på hennes skrivbord Vet inte hur många påminnelsemejl jag skickat till Höken Har i alla fall betalt den idag och avslutat alla papper med bouppteckning och bodelning så nu kanske man kan gå vidare Hatar advokater eftersom dom beter sig som bilhandlare och tar ett par tusen kronor i timmen,och för vadå - tolka en jävla bok!!! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Det må vara hänt. Men om du inte gått in i ett avtal så behöver du inte betala en faktura på under 30 dagar. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Att alla jävla papper med mera är avslutade efter sonens olycka De separerade för över 2 år sedan och den jävla advokaten som gjorde bodelningen höll på i 2 år för att sammanställa en bodelning Skickar en faktura på 17000 tusen för 10 timmars arbete som då barnbarnet ska betala hälften. Har då den goda smaken att begära 15 dagar netto på den. Har lust att gå upp och pissa på hennes skrivbord Vet inte hur många påminnelsemejl jag skickat till Höken Har i alla fall betalt den idag och avslutat alla papper med bouppteckning och bodelning så nu kanske man kan gå vidare Wow, 2 år för en bodelning, läste hon in kursen under tiden hur det skulle gå till eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Hatar advokater eftersom dom beter sig som bilhandlare och tar ett par tusen kronor i timmen,och för vadå - tolka en jävla bok!!! Mmm å försök få betalt av dom jävlarna när du har utfört arbete åt dom... Dom slingrar sej som jävla ålar, nää det där har jag inte beställt osv... Fy fan vikket pack... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Idag är jag glad för att min mamma får lämna sjukhuset snart. Så efter helgen kan jag nog åka ner till henne och så hon får lite extra hjälp att komma igång igen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd December 11, 2013 Dela Inlagd December 11, 2013 Lite av en dagens dubbel idag! Väldigt tidigt imorse ringde min dotter och berättade att hon fått stipendium för fortsatta studier till professor, samt ett hyggligt konto med forskar anslag samt en tjänst som lärare/föreläsare på universitetet i Brisbane. Kan väl säga att hennes farsa är stolt som en tupp! Hon lämnade Australien 4 timmar senare i ett plan med destination Thailand, nu var detta redan planerat, men det ska bli så otroligt underbart att se henne och ge henne en bamsekram på lördag! Som om inte detta vore nog ringer min gamla mamma till jobbet, vilket hon aldrig gör om det inte är något oerhört viktigt. Med darrig röst berättade hon att de ringt från Postkodlotteriet, hennes nummer var en vinnare. På måndag sker dragningen på Nyköpings torg och sänds på TV på fredag, hon är garanterad en vinst på 10.000kr, men det kan bli mer, mycket mer. Nu är lilla mamma en klarsynt person som tycker att 10 loppor duger utmärkt. Farsgubben tycker att allt är ett spektakel och fruktansvärt pinsamt om de skulle synas i TV, va fan ska grannarna säga! (han är lite av Jantelagens författare). Så, styrkt av dagens lyckliga händelser köpte jag en trisslott på vägen hem från årets näst sista arbetsdag innan Thailandsresan. Klart som tusan jag skulle vinna, inget kunde väl vara tydligare att nu "smäller" det! Och se på fan! I rutan under de 9 odugliga skrapfälten vart det X2! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 11, 2013 Dela Inlagd December 11, 2013 Lite av en dagens dubbel idag! Väldigt tidigt imorse ringde min dotter och berättade att hon fått stipendium för fortsatta studier till professor, samt ett hyggligt konto med forskar anslag samt en tjänst som lärare/föreläsare på universitetet i Brisbane. Kan väl säga att hennes farsa är stolt som en tupp! Hon lämnade Australien 4 timmar senare i ett plan med destination Thailand, nu var detta redan planerat, men det ska bli så otroligt underbart att se henne och ge henne en bamsekram på lördag! Som om inte detta vore nog ringer min gamla mamma till jobbet, vilket hon aldrig gör om det inte är något oerhört viktigt. Med darrig röst berättade hon att de ringt från Postkodlotteriet, hennes nummer var en vinnare. På måndag sker dragningen på Nyköpings torg och sänds på TV på fredag, hon är garanterad en vinst på 10.000kr, men det kan bli mer, mycket mer. Nu är lilla mamma en klarsynt person som tycker att 10 loppor duger utmärkt. Farsgubben tycker att allt är ett spektakel och fruktansvärt pinsamt om de skulle synas i TV, va fan ska grannarna säga! (han är lite av Jantelagens författare). Så, styrkt av dagens lyckliga händelser köpte jag en trisslott på vägen hem från årets näst sista arbetsdag innan Thailandsresan. Klart som tusan jag skulle vinna, inget kunde väl vara tydligare att nu "smäller" det! Och se på fan! I rutan under de 9 odugliga skrapfälten vart det X2! //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Led Zeppelin äntligen finns på Spotify! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Haft strul med datorn och internet cirka 7-dagar,igar kom datorn och idag kom internet tillbaka . Tappade datorn i golvet .Jag hade bara 1 fraga till datakillen,kan du radda minna bilder?. Alla bilder ar kvar dubbel uppsattning i Alla filer + datorn ar uppgraderad . Kostnad 2000Bath. Ha en bra dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Haft strul med datorn och internet cirka 7-dagar,igar kom datorn och idag kom internet tillbaka . Tappade datorn i golvet .Jag hade bara 1 fraga till datakillen,kan du radda minna bilder?. Alla bilder ar kvar dubbel uppsattning i Alla filer + datorn ar uppgraderad . Kostnad 2000Bath. Ha en bra dag Härligt Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 För att jag inte jobbar på Arlanda Idag tycker man (nästan) synd om mprgubbarna som jobbar på plattan där Tack Kenneth för att du tänker på oss utanför fönstret, på Gate 20 har jag aldrig set snö eller regn komma uppifrån, bara frammifrån eller underifrån, j...a blåshål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd December 14, 2013 Dela Inlagd December 14, 2013 Idag är jag glad att snart åker jag till Los o bara dricker öl o må bra. Sen älskar jag att woffe2 är hemma när jag är i Udon BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu